Σύμφωνα με το Eurogamer, η κυκλοφορία του COD: Black Ops 6 σημαδεύτηκε από κάτι το οποίο δεν άφησε και τις καλύτερες των εντυπώσεων.
Η εταιρεία παραγωγής Activision, επέτρεψε την εμφάνιση διαφόρων διαφημίσεων στο μενού όπλων, οι οποίες αφορούν Microtransactions.
Συγκεκριμένα αφορούν budles και διάφορα skins, τα οποία όμως σίγουρα επηρεάζουν τη νεαρή κυρίως κοινότητα.
Τέτοιες διαφημίσεις εμφανίζονται και στη καρτέλα με τα διάφορα Events, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως και να θες να τις αποφύγεις, δε μπορείς.
Γενικά υπάρχει αρκετά μεγάλη αντρίδραση, με διάφορούς παίκτες να απειλούν ότι θα παρατήσουν το παιχνίδι ενώ άλλοι ότι έχουν ”ξενερώσει” λόγο της μεγάλων τιμών και όχι μόνο.
Ποια η δική σας αντίδραση;
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!