H Adobe σύλλεξε δεδομένα από τις online πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της Black Friday και ανακοίνωσε τα προϊόντα που συγκέντρωσαν τις περισσότερες αγορές. Δεν έτρεξαν όλοι στα καταστήματα, αντίθετα κάποιοι προτίμησαν την ησυχία του σπιτιού τους για να αποκτήσουν προϊόντα με προσφορές. Πιο αναλυτικά, $5.27 δισεκατομμύρια ξοδεύτηκαν online τις ημέρες των Ευχαριστιών και μαύρης Παρασκευής, τα $3.34 από αυτά ήταν μόνο την Παρασκευή, μια αύξηση 17.7% έναντι του προηγούμενου έτους.
Οι πέντε πρώτες ηλεκτρονικές συσκευές με την περισσότερη απήχηση ήταν τα Apple iPad, Samsung 4k τηλεοράσεις, Apple MacBook Air, LG τηλεοράσεις και το Microsoft Xbox. Αντίθετα, τα πέντε κορυφαία παιχνίδια ήταν τα Lego Creator Sets, ηλεκτρικά scooter από την Razor, όπλα Nerf, DJI Phantom Drone και Barbie Dreamhouse. Οι mobile συσκευές ήταν υπεύθυνες για τις περισσότερες επισκέψεις σε ιστοσελίδες σε ποσοστό 55%, 45% από κινητά και 10% από tablet. Παράλληλα, το 36% των πωλήσεων έγιναν από κινητές συσκευές, με τα κινητά να απαρτίζουν το 25% του συνόλου και τα tablet το υπόλοιπο 11%. Παρόλα αυτά, η Adobe δεν δημοσίευσε τις ακριβές πωλήσεις της κάθε συσκευής, μόνο ότι συγκέντρωσε ανώνυμα δεδομένα από 22.6 δισεκατομμύρια επισκέψεις στα 100 δημοφηλέστερα καταστήματα λιανικής στην Αμερική. Οι τιμές για το PS4 Slim και το Xbox One S μαζί με έναν τίτλο κυμάνθυκαν κοντά στα $250, τιμή χαμηλώτερη από ποτέ. Η απουσία του PS4 στην λίστα του top 5 υποδηλώνει ότι βρίσκεται πιο χαμηλά στην κατάταξη, συνεπώς δεν πούλησε τόσο στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube







