Η Microsoft τους τελευταίους μήνες βρίσκεται σε ένα σαφάρι απόκτησης Studio παραγωγής παιχνιδιών θέλοντας να τονώσει τον κατάλογο των αποκλειστικοτήτων της και προκειμένου να είναι ανταγωνιστική προς τη Sony, που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια μία δυνατή βάση από αποκλειστικά franchises.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν παραδείγματα από την πλευρά του Xbox, όπως αυτά του Minecraft, που κυκλοφορεί σε όλες τις πλατφόρμες και του Cuphead, που το γνωρίσαμε σαν Xbox αποκλειστικότητα αλλά ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του και στο Nintendo Switch.
Σε μία συνέντευξή του λοιπόν ο Matt Booty, επικεφαλής των Xbox Game Studios, στο GameInformer, σε έξυπνη ερώτηση που δέχτηκε σχετικά με το αν δικά τους Studio επιθυμούν να κυκλοφορήσουν παιχνίδια τους και σε άλλες κονσόλες και κυρίως στο PlayStation, θα το επιτρέψουν, ο Booty ανέφερε ότι είναι ανοιχτοί στο να συζητήσουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο αλλά μεγάλα franchises όπως το Halo, το Forza ακόμα και το Sea of Thieves δεν βλέπει να κυκλοφορούν και αλλού εκτός του οικοσυστήματος του Xbox.
Η τακτική πάντως ενός παιχνιδιού που κάνει Publish μία εταιρεία να κυκλοφορεί σε περισσότερες κονσόλες, μπορεί να αφαιρεί πόντους από την βιτρίνα των αποκλειστικοτήτων αλλά κερδίζει σε έσοδα από τη διάθεση σε πολύ μεγαλύτερη βάση χρηστών. Εσάς ποια είναι η άποψή σας σχετικά;
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube





