WWE 2K17

Σμακντάουν; Μα αυτό είναι ψεύτικο! Έλα…δεν το πιστεύω!


Για άλλη μια χρονιά, η 2K και η Visual Concepts έκαναν το αναμενόμενο και κυκλοφόρησαν άλλο ένα παιχνίδι στην σειρά WWE 2K με το WWE 2K17. Καθώς περνάνε τα χρόνια, παρατηρούμε ότι το παιχνίδι προσφέρει ολοένα και περισσότερες καινοτομίες και καινούργιες στιγμές για να θυμάται ο παίκτης. Πέρασα αρκετές ώρες παίζοντας το παιχνίδι μιας και είμαι οπαδός τόσου του show όσο και της σειράς παιχνιδιών. Οι εντυπώσεις μου για τι WWE 2K17 ακολουθούν.

Αρχικά, αυτό που δεν έχει αλλάξει και πολύ είναι ο τρόπος παιχνιδιού. Όποιος έχει παίξει το WWE 2K16, γνωρίζει τα πλήκτρα χειρισμού του παιχνιδιού και έτσι δεν θα συναντήσει σχεδόν καμία δυσκολία. Προσφέροντας, μια ευρεία γκάμα από superstars, divas & legends που αποτελούν την αφρόκρεμα του WWE, ήξερα εξ αρχής ότι θα είναι μια διασκεδαστική εμπειρία και δεν έκανα λάθος. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές αλλαγές στο παιχνίδι, κυρίως με το mini-game του submission, όπου πλέον δεν θα κάνουμε ελιγμούς με το μοχλό παίζοντας ένα παιχνίδι “γάτας-ποντικού”, αλλά θα πρέπει να πατάμε συγκεκριμένα πλήκτρα, προκειμένου είτε να καταφέρουμε να κάνουμε κάποιον να παραιτηθεί είτε να αποφύγουμε μια λαβή, που μπορεί να οδηγήσει στην ήττα μας.

Επίσης, μηχανισμοί έχουν επιτρέψει τα triple-threat & fatal 4 way matches να γίνονται με μεγαλύτερη ευκολία και έτσι δεν θα χρειάζεται πλέον να βρίσκονται αμήχανα 3 παλαιστές μέσα στο ring και οι 2 παλαιστές να εστιάζουν σε έναν αντίπαλο μόνο ή να έχουμε ένας εναντίον ενός με τον άλλον αντίπαλο απλά να κάθεται στο ring. Άλλο ένα χαρακτηριστικό είναι ότι πλέον, η κάθε κίνηση που κάνουμε, έχει τον αντίκτυπό της, αφού πλέον ο ρυθμός των αγώνων έχει “χαλαρώσει” και αυτό επιτρέπει στον μηχανισμό του αντιπάλου να “πουλήσει” καλύτερα την κίνηση που εκτελούμε σε αυτόν.

Φέτος, έχουν προστεθεί ακόμη πολλά mini games σε match types όπως τα Ladder, TLC, Money In The Bank, όπου έχουμε ένα mini game προκειμένου να προστεθεί ένας βαθμός δυσκολίας στο πως θα πάρουμε την ζώνη ή την βαλίτσα που κρέμεται και περιμένει να την πιάσουμε χρησιμοποιώντας την πολυπόθητη σκάλα. Επίσης, έχουν προστεθεί περισσότερα OMG Moments, που κάνουν την εμπειρία μας πιο ρεαλιστική. Μάλιστα, ορισμένοι superstars έχουν τα δικά τους OMG Moments, όπως o Sami Zayn με το γνωστό suicide dive που κάνει τρέχοντας προς το apron. Ωστόσο ένα αρνητικό με τα OMG moments είναι το γεγονός ότι, ναι μεν, δείχνουν εντυπωσιακά, ωστόσο σου στερούν την ευχαρίστηση από το να τα εκτελείς εσύ ο ίδιος και να απολαύσεις την διαδικασία.

Αυτό που έχει αλλάξει ωστόσο κατά πολύ το παιχνίδι και είναι προσωπικά ένα από τα αγαπημένα μου χαρακτηριστικά είναι η επιστροφή του Backstage brawl & του crowd fighting. Πλέον, μπορεί κανείς κατά την διάρκεια ενός αγώνα να πάει το ματς στα παρασκήνια του WWE και να έχει τον αγώνα του εκεί ή να πάει ανάμεσα στο κοινό και να παλεύει με τον αντίπαλό του, όπως συμβαίνει και στην πραγματικότητα, στα ματς της μεγάλης εταιρείας. Στα παρασκήνια υπάρχουν διάφοροι χώροι να “βασανίσεις” τον αντίπαλό σου και μάλιστα μπορείς να έχεις και ένα τετ-α-τετ με τον COO της εταιρείας, τον Triple H. 

Προτού προχωρήσω στα δύο modes με τα οποία ασχολήθηκα κατά κύριο λόγο, να πούμε πως το WWE 2K17 καλύπτει τους πάντες, ως προς το roster, αφού έχει το μεγαλύτερο roster όλων των εποχών σε WWE παιχνίδι και περιλαμβάνει έναν τεράστιο αριθμό superstars, divas & legends. Αν προσθέσει μάλιστα κανείς τα DLC του παιχνιδιού, τότε εμείς οι fans, έχουμε έναν τεράστιο λόγο να χαμογελάμε. Φυσικά, υπάρχουν και τα Creation modes, με νέες επιλογές να έχουν προστεθεί στο πως να φτιάξουμε το move-set μας, με νέες κινήσεις και finishers να περιμένουν να τις χρησιμοποιήσουμε. Τα creation modes είναι πάντα μια πολύ αγαπημένη διαδικασία, αφού μπορούμε να φτιάξουμε τον δικό μας superstar ή diva, την δικιά μας arena, για να διεξάγουμε τους αγώνες μας, τον δικό μας τίτλο του πρωταθλητή, το δικό μας storyline αλλά και το δικό μας finisher. Και τώρα περνάμε στο κυρίως πιάτο.

Δημιουργώντας τον δικό μας θρύλο στο WWE.

Και περνάμε στο πρώτο πιάτο του κυρίως μενού που έχει να μας προσφέρει το WWE 2K17. To MyCareer Mode, το mode όπου παίρνουμε και δημιουργούμε τον δικό μας παλαιστή και ξεκινάμε από τα χαμηλά στρώματα της εταιρείας του Κονέκτικατ για να φτάσουμε κάποια ημέρα σε Hall of Fame status. Φέτος, έχουν γίνει πολλές αλλαγές στον τρόπο αντιμετώπισης του superstar μας και η κύρια αλλαγή είναι το Promo engine. To Promo Engine στην ουσία, αποτελεί έναν μηχανισμό που δίνει έμφαση στον τρόπο όπου μιλάει ο παλαιστής μας.

Στον πραγματικό κόσμο του wrestling, είναι σημαντικός ο τρόπος με τον οποίο εκφραζόμαστε σε συνεντεύξεις αλλά και στα promo όπου κάνουμε στο ring, απευθυνόμενοι στο κοινό του WWE. Ο superstar μας, λοιπόν, έχει την επιλογή να είναι είτε “καλό” ή “κακό παιδί” και η επιλογή του αυτή καθορίζεται καθαρά από τα πράγματα που λέει στο ρινγκ. Στο promo engine, βλέπουμε διάφορες φράσεις που λέει ο παλαιστής, μερικές είναι καλού και άλλες κακού περιεχομένου, επιλέγοντας αυτές αναλόγως, χαράζουμε την πορεία μας στο WWE, είτε ως παιδί του λαού, είτε ως παιδί που λατρεύει την Authority (heel group του WWE). Το μόνο αρνητικό με όλα αυτά είναι δεν έχουμε κάποιο voice acting, πέρα από αυτό των commentators και έτσι δεν έχουμε και την ευκαιρία να αισθανθούμε το ότι συμβαίνει στην καριέρα μας.

Επίσης, έχουμε την ευκαιρία μέσω διάφορων Heyman challenges, να συναντήσουμε τον δαιμόνιο manager του Brock Lesnar στο WWE, Paul Heyman και να έχουμε την ευκαιρία να γίνουμε Paul Heyman guys, να έχουμε ως μάνατζερ τον Heyman και να μας καθοδηγήσει σε τίτλους και επιτυχίες. Εάν πάλι δεν θέλουμε να έχουμε τον Heyman κοντά μας, τότε η έκπληξη που μας επιφυλάσσει ο Heyman δεν είναι… μια καραμέλα αλλά μια συνάντηση με τον Brock Lesnar. Και μπορούμε να φανταστούμε ότι δεν θα έχουμε και την καλύτερη εμπειρία από αυτήν την συνάντηση.

Έλλειψη και Universe Mode

Πριν προχωρήσω στο Universe Mode του παιχνιδιού, το οποίο φέτος έχει αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό, πρέπει να πω κάτι το οποίο είναι αρνητικό σύμφωνα με εμένα. Η έλλειψη του 2K Showcase mode. Σε όλα τα WWE games είχαμε συνηθίσει το storytelling mode της 2K (και παλιότερα της THQ) είτε επρόκειτο για το Road to Wrestlemania mode, με storylines που σκαρφίζονταν το creative department των gaming εταιρειών είτε το Showcase όπου βλέπαμε και παίζαμε στιγμές από το ένδοξο παρελθόν του WWE. Φέτος, ήτανε η πρώτη φορά που δεν είχαμε κάποιο τέτοιο mode στο παιχνίδι. Και μπορεί το Universe mode και το MyCareer να είναι εξαιρετικά για φέτος, ωστόσο πάλι είχα το αίσθημα της έλλειψης μέσα μου. Ότι θα μπορούσαμε να είχαμε ένα υποτυπώδες έστω Showcase mode που θα εστίαζε πάλι σε μια συγκεκριμένη περίοδο του WWE (όπως το Invasion storyline για παράδειγμα, ένα από τα πιο αγαπημένα storylines του WWE), αλλά δεν είχαμε. Δεν λέω, είναι καλό πράγμα που η 2K εστίασε φέτος στο να κάνει μια δυναμική εμπειρία για το Universe mode, αλλά το ότι παρέλειψαν ένα από τα αγαπημένα story modes του παιχνιδιού δεν βοηθάει.

Ας προχωρήσω λοιπόν τώρα στο Universe Mode. To Universe Mode φέτος έχει υποστεί τρομερές αλλαγές αφού πλέον αρχικά έχουμε 3 save slots γι’ αυτό. Παλιότερα, είχαμε μόλις ένα και έτσι εάν θέλαμε μια διαφορετική προσέγγιση, θα έπρεπε να είχαμε σβήσει ότι είχαμε αποθηκευμένο και να το ξεκινάγαμε από την αρχή. Επίσης, η παρουσίαση πλέον του mode είναι πολύ πιο ρεαλιστική με τα show, τα storylines και τους αγώνες να έχουν μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση και να θυμίζουν όλα όσα βλέπουμε από το WWE στην τηλεόραση. Αλλά βεβαίως δεν μπορούν να λείψουν και οι εκπλήξεις αφού μπορεί να δούμε έναν πολύ αγαπημένο παλαιστή του κοινού να γίνεται κακό παιδί ή ένα outsider να κερδίζει μεγάλο τίτλο στο WWE. Όλα είναι πιθανά και όλα ελέγχονται ανάλογα με τα storylines που επιλέγετε να ακολουθήσετε.

 

Επίσης, τα πάντα έχουν την ροή των κανονικών σόου. Έχουμε εναρκτήριους αγώνες, έχουμε promo cutting για να προχωρήσουν τα σενάρια  και ανάλογα με τις νίκες καθορίζονται και τα rankings των superstars αλλά και τα contendership shots που θα δίνουμε για διάφορους τίτλους. Επίσης, τα storylines μπορεί να καθοριστούν ανάλογα και με τις αντιδράσεις των superstars. Όποτε κάποιος superstar διακόπτεται από τον κύριο αντίπαλό του, τότε ο χαρακτήρας του θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθεί και θα αντιδράσει απέναντί του και έτσι θα προχωρήσει και η κόντρα. Άλλο ένα χαρακτηριστικό είναι το ότι θα μπορούμε να δημιουργήσουμε το δικό μας μεγάλο PPV, δίνοντας του όποιο όνομα θέλουμε εμείς, τοποθετώντας όποιο logo θέλουμε εμείς αλλά και δημιουργώντας την arena όπου αυτό θα διεξάγεται.

Το mode ακόμα διαθέτει το News reel, που βλέπουμε όλα τα νέα σχετικά με τα storylines, τα ματς και τα αποτελέσματά τους, τυχόν heel & face turns και τους νέους διεκδικητές των τίτλων. Επίσης, η επιλογή “Edit” σου επιτρέπει να επεξεργαστείς έναν superstar, τις abilities του, τις κόντρες του με άλλους superstars και την τυχόν αντίδραση (cheers ή boos) που έχει το κοινό όταν τον βλέπει να κάνει την είσοδό του στο ρινγκ. Κλασσικές ενότητες του mode, όπως η δημιουργία ομάδων, πρόσθεση τίτλων είναι εδώ για άλλη μια χρονιά και βοηθούν στο να γίνει ακόμη πιο ωραία η εμπειρία μας με το παιχνίδι.

Το WWE 2K17 δεν είναι κακό παιχνίδι. Για την ακρίβεια, είναι ίσως το καλύτερο WWE παιχνίδι που έχω παίξει. Οι μηχανισμοί βοηθούν κατά πολύ τον ρυθμό του παιχνιδιού και κάνουν πιο ρεαλιστική την εμπειρία, με τα backstage & crowd brawls να έρχονται για να “δέσουν το γλυκό”. Στα modes το παιχνίδι έχει ένα εξαιρετικό MyCareer Mode και ένα πανέξυπνο Universe Mode. Μπορεί βέβαια, το μέτριο commentating να το αποδυναμώνει λίγο και η έλλειψη του 2K Showcase mode να δίνουν ένα αίσθημα “κενού”, ωστόσο το μέλλον φαίνεται αρκετά ευοίωνο για την σειρά WWE 2K και θα χαρώ να ξαναπαίξω ένα ίδιο ή ακόμα πιο καλύτερο παιχνίδι από αυτό.

[vc_row][vc_column width=”1/2″] game-wwe2k17-goldbergimage-large[/vc_column][vc_column width=”1/2″] Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για Review: Playstation 4 
Είδος: Fighting
Κυκλοφορεί για: PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360, PC 
Ημερομηνία Κυκλοφορίας: 11/10/16
Εκδότρια εταιρεία: 2K Sports 
Εταιρείες ανάπτυξης: Yuke’s, Visual Concepts

[/vc_column][/vc_row]