Με την αρχική κυκλοφορία του Beyond Good and Evil το 2003, η Ubisoft χρειάστηκε πάνω από 10 χρόνια για να ανακοινώσει το 2ο μέρος στη σειρά, κάτι που το κοινό περίμενε πώς και πώς.
Σε μια συνέντεξη με το IGN, o Yves Guillemot μοιράστηκε κάποιες ενδιαφέρον πληροφορίες για την ανάπτυξη και πώς προέκυψε το συγκεκριμένο project. Όπως δήλωσε, ο ίδιος προσέγγισε τον Michel Ancel για να εργαστεί στο Beyond Good and Evil 2 παρόλο που πολλοί πιστεύουν ότι έγινε το ανάποδο. Συγκεκριμένα, τον έπεισαν πως είναι η κατάλληλη στιγμή για κάτι τέτοιο, ενώ είναι ο μόνος που μπορεί να το αναλάβει και να το κάνει “σωστά” για να στήσει κάτι εντυπωσιακό.
Τέλος, όταν ερωτήθηκε για την πρόοδο της ανάπτυξης είπε μόνο θετικά λόγια, ενώ επίσης βλέπουν μεγάλες δυνατότητες για τον κόσμο του τίτλου στο οποίο συμβάλει σημαντικά ο ενθουσιασμός και το πάθος του Ancel για το παιχνίδι. Υπενθυμίζουμε πως μέσα στο έτος η Ubisoft σκοπεύει να τρέξει μια beta για να δοκιμάσει τον τίτλο.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
 - Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 






