Το Outer Worlds της Obsidian θα αφήνει να “δολοφονήσετε” τον οποιοδήποτε!

Πριν από λίγους μήνες η Obsidian μας εξέπληξε με την ανακοίνωση του νέου της παιχνιδιού που λέγεται Outer Worlds. Το Outer Worlds αναμένεται να κυκλοφορήσει σε Xbox One, PS4, PC, παρά την εξαγορά της Obsidian από τη Microsoft, και αποτελεί ένα sci-fi rpg, κάτι σαν Fallout θα λέγαμε στο διάστημα, έχοντας πολλές επιρροές από το τελευταίο. Τα gameplay βίντεο που μας παρουσίασαν ήταν πολύ εντυπωσιακά και υποσχόμενα και χαροποίησαν ιδιαίτερα την RPG κοινότητα.

Σύμφωνα με πηγές ο παίχτης μέσα στο Outer Worlds θα έχει τη δυνατότητα να “δολοφονήσει” τον οποιονδήποτε εφόσον το θέλει. Συνήθως τα βασικά κρίσιμα NPCs μέσα στα παιχνίδια όπως τα Fallout της Bethesda αλλά και τα Elder Scrolls δεν μπορούν να σκοτωθούν αλλά εδώ το σκηνικό με την Obsidian αλλάζει. Συγκεκριμένα η Senior Narrative Designer Kathryn Megan Starks αποκάλυψε σε συζήτηση που έκανε στο RPG site κάποια πράγματα για το Outer Worlds όπως το γεγονός ότι το Outer Worlds δεν θα έχει NPCs που θα είναι αναγκαία οπωσδήποτε για να ζήσετε την ιστορία σας. Συγκεκριμένα ανέφερε:

Ως σχεδιαστής, μπαίνω πάντα στον πειρασμό να τοποθετώ άτομα που δεν μπορούν να “σκοτωθούν”. Αλλά έχουμε πλέον μία φιλοσοφία και πιστεύουμε ότι προκειμένου να έχουμε μια καλύτερα αναβαθμισμένη εμπειρία σε gameplay είναι καλό να επιτρέψουμε στον παίχτη να κάνει τέτοιου είδους πράγματα. Μπορείτε να “σκοτώσετε” τον επιστήμονα αν το θελήσετε.

Οπότε λοιπόν ετοιμαστείτε για μία αρκετά διαφορετική εμπειρία εφόσον επαληθευτούν τα λεγόμενα της Kathryn Starks με μεγάλη ελευθερία. Μένει να δούμε πως θα υλοποιηθεί κάτι τέτοιο και τι επιπτώσεις θα έχει στο questline.

Πως σας φαίνεται η δήλωση της Kathryn; Θα θέλατε πλήρη ελευθερία σε αυτό το κομμάτι στο Outer Worlds; Περιμένουμε τις απόψεις σας.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!