Η Naughty Dog μοιράστηκε σήμερα την είδηση ότι το Multiplayer project του The Last of Us ακυρώθηκε και επίσημα. Μια ανάρτηση στον επίσημο ιστότοπο του ταλαντούχου στούντιο αναφέρει: «Πήραμε την απίστευτα δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την ανάπτυξη αυτού του παιχνιδιού».
Συνεχίζει αναφέροντας: «Γνωρίζουμε ότι αυτά τα νέα θα είναι δύσκολα για πολλούς, ειδικά την αφοσιωμένη κοινότητα των The Last of Us Factions, που ακολουθούν ένθερμα τις φιλοδοξίες μας για πολλούς παίκτες. Είμαστε εξίσου συντετριμμένοι στο στούντιο καθώς ανυπομονούσαμε να το φέρουμε στους παίκτες.» Στη συνέχεια αναφέρει ότι το πλήρες εύρος του έργου έγινε αντιληπτό μόνο όταν μπήκε σε πλήρη παραγωγή, σε σημείο που ο develper μπορούσε να επιλέξει μόνο έναν από τους δύο δρόμους: «Γίνε ένα στούντιο παιχνιδιών αποκλειστικά live service ή συνέχισε να εστιάζεις στην αφήγηση για έναν παίκτη με παιχνίδια όπως αυτά που καθόρισαν την κληρονομιά της Naughty Dog».
Το στούντιο Uncharted επέλεξε το δεύτερο και έτσι το Multiplayer παιχνίδι The Last of Us δεν υπάρχει πια.
«Είμαστε πολύ περήφανοι για όλους στο στούντιο που ασχολήθηκαν με αυτό το έργο. Οι γνώσεις και οι επενδύσεις στην τεχνολογία από αυτό το παιχνίδι θα φανούν ωφέλιμα στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουμε τα έργα μας και θα είναι ανεκτίμητα προς την κατεύθυνση που κατευθυνόμαστε ως στούντιο.»
Η Naughty Dog ολοκληρώνει τη δημοσίευση επιβεβαιώνοντας ότι έχει «περισσότερα από ένα φιλόδοξα, ολοκαίνουργια single player παιχνίδια» στα σκαριά και ότι «ανυπομονεί να μοιραστεί περισσότερα για το τι θα ακολουθήσει όταν είμαστε έτοιμοι».
Φαίνεται πως το πλάνο των Live Service παιχνιδιών δεν πάει καλά για τη Sony και προσωπικά μιλώντας δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί και τόσο. Ας επικεντρωθεί σε εκείνα που την έκαναν ηγέτιδα στο χώρο: στις κινηματογραφικές single player θεαματικές αφηγήσεις.
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!