Το God of War πλέει σε ”πελάγη” από facts

Η Sony Santa Monica αποκάλυψε κάποιες ”δυνατές” λεπτομέρειες σχετικά με τις εξορμήσεις στην βάρκα του God Of War, εκεί που οι Kratos, Mimir και Atreus μοιράζονται ιστορίες από το lore του παιχνιδιού. Εξάλλου, οι παίκτες ξοδεύουν πολύ χρόνο στην κωπηλασία και βιώνουν τη σχέση μεταξύ Kratos και Atreus, οπότε δεν περνάει απαρατήρητο το γεγονός ότι αξίζει να δούμε πόση δουλειά έπεσε στη δημιουργία αυτών των συναισθηματικών εξορμήσεων.

Όσοι από εσάς έχετε παίξει το God Of War έχετε έρθει αρκετές φορές αντιμέτωποι με πολλές συγκινητικές στιγμές μέσα στο παιχνίδι, κατά την διάρκεια της κωπηλασίας μέσα στο νερό. Πίσω από το κουπί του Kratos όμως, κρύβονται αρκετά ενδιαφέροντα facts, τα οποία μπορείτε να τσεκάρετε παρακάτω:

  • Υπάρχουν πάνω από 600 μοναδικά animations για το σκάφος.
  • Υπάρχουν πάνω από 750 γραμμές διαλόγου πάνω στο σκάφος.
  • Το Alfheim διαθέτει ένα μοναδικό σκάφος, με δικό του κουπί και φως.
  • Κάθε animation εισόδου και εξόδου είναι διαφορετικό όταν συντροφεύετε με τον Mimir.
  • Στις αποβάθρες, το σκάφος γνωρίζει αν βρίσκεται στην αριστερή ή δεξιά πλευρά και οι κινούμενες εικόνες εισόδου/εξόδου προσαρμόζονται αναλόγως.
  • Η LED λυχνία του DualShock 4 αλλάζει σε “aqua blue”, ενώ βρίσκεστε στο σκάφος.
  • Παρόλο που μένει στη βάρκα, το κουπί θεωρείται weapon pickup στη μηχανή του παιχνιδιού.
  • Σε κάποιο σημείο υπήρχε ένα bug όπου ο Kratos θα μπορούσε να βγει από το σκάφος κρατώντας συγχρόνως το κουπί.

Τα facts από την βάρκα του God Of War συνεχίζουν επιπλέον σε βάθος, με βασικό παράδειγμα την διαφορά της τοποθεσίας του σκάφους σε μια αποβάθρα, σε σχέση με την άμμο. Επιπλέον, η developer εταιρεία συνεχίζει να δίνει κάποιες περαιτέρω λεπτομέρειες για το AI και το navigation πλέγμα του παιχνιδιού. Παρακάτω θα δείτε ενδιαφέρουσα αναπαράσταση (εγώ ειλικρινά πάντως δεν έπιασα και πολλά…) και μπορείτε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Τέλος, μία από τις πιο ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες που παρέχει η Sony Santa Monica για το God Of War είναι οι ιστορίες του Mimir. Αυτές αποτελούνται από ένα μείγμα προηγουμένων διαλόγων και γεγονότων που συνέβησαν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Όταν ο Mimir μιλάει, μπορεί οι ιστορίες του να ακούγονται μακροσκελείς, συνεκτικές και μαγευτικές, καταγεγραμμένες σε μια λήψη, αλλά στην πραγματικότητα, είναι πολλά μικρά κλιπ “ραμμένα” μαζί. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Mimir είναι σε θέση να συνεχίσει ακριβώς εκεί που έμεινε όταν επιστρέφουν οι ήρωες στη βάρκα. Επίσης, τα outros είναι μοναδικά, καθώς ανάλογα με την παύση στις ιστορίες του, καθένα από αυτά είναι χρονομετρημένα, προκειμένου να είναι μικρότερα από τα animation του σκάφους.

Ποια η δική σας άποψη για τα παραπάνω facts; Μήπως μπορείτε να συμπληρώσετε και εσείς με την σειρά σας κάποιο δικό σας γεγονός; Αφήστε τις εντυπώσεις σας κάτω στα σχόλια.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!