Ghost of Yotei

Το Ghost of Yotei έχει τον «μεγαλύτερο χάρτη» με τη «μεγαλύτερη ελευθερία»

από κάθε άλλο παιχνίδι της Sucker Punch

Έχοντας λάβει πριν μερικές ημέρες ημερομηνία κυκλοφορίας από το πουθενά, το Ghost of Yotei αρχίζει να επανέρχεται στον κύκλο των ειδήσεων και αυτό σημαίνει νέες πληροφορίες για το αποκλειστικό παιχνίδι του PS5.

Πράγματι, μερικά νέα στοιχεία βρέθηκαν στην τελευταία συνέντευξη του Famitsu με τους σκηνοθέτες Nate Fox και Jason Cornell (όπως μεταφράστηκε από το VGC).

Όπως ήδη γνωρίζουμε, ο τίτλος περιστρέφεται γύρω από την αναζήτηση εκδίκησης του κύριου χαρακτήρα Atsu ενάντια σε μια ομάδα επιδρομέων γνωστή ως Yotei Six. Ωστόσο, ακούγεται ότι το παιχνίδι δεν θα σας οδηγήσει μέσα από μια σειρά γραμμικών αποστολών ιστορίας προκειμένου να εξοντώσετε τους μεγάλους κακούς.

Προφανώς, θα μπορείτε να κυνηγήσετε τους Yotei Six με όποια σειρά θέλετε. Είναι προφανώς ασαφές το πόσο μεγάλη ελευθερία θα σας δοθεί στην επιδίωξη αυτού του συνολικού στόχου αλλά ο Fox ισχυρίζεται ότι η επιλογή του παίκτη αποτελεί βασικό μέρος του σχεδιασμού του παιχνιδιού.

«Από την άποψη μιας περιπέτειας ανοιχτού κόσμου, το Ghost of Yotei έχει τη μεγαλύτερη ελευθερία και τον μεγαλύτερο χάρτη από κάθε παιχνίδι ανοιχτού κόσμου που έχουμε φτιάξει ποτέ», λέει.

Παλαιότερα, το Ghost of Tsushima ήταν ο πιο φιλόδοξος τίτλος του στούντιο όσον αφορά το μέγεθος. Πριν από αυτό, τα παιχνίδια inFAMOUS περιγράφονταν ίσως καλύτερα ως «sandbox» αντί για πλήρως ανοιχτού κόσμου αλλά και πάλι ήταν αρκετά μεγάλα.

Αναμένουμε με μεγάλη προσμονή το Ghost of Yotei.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!