Το Elden Ring είναι ο πιο φιλόδοξος τίτλος της From Software

Πολλά τα ενδιαφέροντα στοιχεία για τον νέο τίτλο της From Software

Μια από τις μεγάλες αποκαλύψεις στην φετινή Ε3 2019 ήταν και η ανακοίνωση του Elden Ring το οποίο θα είναι ένας τίτλος ο οποίος έρχεται σε συνεργασία του George A. A. Martin με την From Software δημιουργός της σειράς Dark Souls και του πρόσφατου Sekiro.

Σε μια συνέντευξη του στο Xbox Wire o Miyazaki εξήγησε ότι το Elden Ring, άρχισε να αναπτύσσεται λίγο μετά την ολοκλήρωση του DLC των Dark Souls 3 και θεωρήθηκε ως ένα πιο σκοτεινό ατμοσφαιρικό fantasy RPG “γεμάτο από πράγματα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε στη σειρά Dark Souls. “.

Ο τίτλος αλλά και τα γεγονότα θα εστιάζουν στην εκκεντρικότητα αλλά και στην φιλοδοξία της ανθρωπότητας. με τον ρόλο του Miyazaki να έχει να κάνει με το game design, αλλά και με την μουσική επένδυση γενικώς.

Σε αντίθεση με το Sekiro, το οποίο ο Miyazaki θεωρεί ότι έχει «μεγάλη έμφαση στη δράση», το Elden Ring θα επικεντρωθεί περισσότερο σε RPG στοιχεία.

Οι μάχες τρίτου προσώπου θα επιστρέψουν εντούτοις μαζί με μια ευρύτερη ποικιλία “όπλων, αλλά και διαφορετικών τρόπων εμπλοκής με τους εχθρους, που επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν ένα στυλ παιχνιδιού και μια στρατηγική που τους ταιριάζει” – κάτι που είναι καλό για τους οπαδούς του Dark Souls.

Στην πραγματικότητα, ο Miyazaki υπόσχεται “ακόμα περισσότερη ποικιλία στο gameplay για τους παίκτες ώστε ξεπεράσουν τις προκλήσεις και να δημιουργήσουν την δική τους τακτική όταν αντιμετωπίζουν εχθρούς”, όπου φυσικά θα είναι συνδεδεμένο με την αγάπη της From Software στο να προσφέρει σκληρές αλλά “πολύ ικανοποιητικές” εμπειρίες. Μια σημαντική διάκριση μεταξύ του Dark Souls και Elden Ring, που ο Miyazaki τονίζει είναι και ο μέγεθος του κόσμου αλλά και η αφήγησή του, με το παιχνίδι να προσφέρει πολύ μεγαλύτερη ελευθερία.

Υπάρχουν πολλοί ορισμοί για τον όρο « ανοικτός κόσμος », εξήγησε ο Miyazaki, αλλά απλώς προσπαθήσαμε να δώσουμε τη δική μας προσέγγιση . Είναι ένας κόσμος “γεμάτος κινδύνους και απειλές” και χαρακτηρίζει “πολλές περιοχές ελεύθερες για εξερεύνηση [περιλαμβανομένων] και περίπλοκων σχεδιασμένων, πολυεπίπεδων κάστρων”.

Eπίσης ενδιαφέρον προκαλεί η δήλωση του Miyazaki στην IGN πως η κλίμακα του κόσμου οδήγησε στην απόφαση των δημιουργών στο να προσθέσουν την δυνατότητα του παίχτη να ταξιδεύει με άλογο.

Κατά την διάρκεια συνέντευξης του στο Xbox Wire, ο Miyazaki αποκάλυψε επίσης πως προέκυψε κάπως ασυνήθιστα η συνεργασία  με τον  George R. R. Martin. Ο Miyazaki τονίζει ότι είναι ένας «τεράστιος fan» του έργου του Μάρτιν, σε σημείο που στο παρελθόν συνέστησε το συγγραφικό έργο Fevre Dream σε όλους τους νέους υπαλλήλους. Γνωρίζοντας το πάθος του Miyazaki, ο εκτελεστικός διευθυντής Eiichi Nakajima αποφάσισε να απευθυνθεί στον Martin, παρά την προσδοκία ότι “θα απορριφθoυν”. Αυτό όμως δεν συνέβη και μετά από τις συνομιλιες με τον Μάρτιν το συμπέρασμα  ήταν- “μια απίστευτα διασκεδαστική και ενθαρρυντική εμπειρία” . Όσον αφορά τη φύση της συνεργασίας, ο Μιγιαζάκι λέει ότι παρουσίασε «θέματα, ιδέες καθώς και πολλές πτυχές που σχετίζονται με το παιχνίδι» στον Μάρτιν, ο οποίος, μετά από «πολλές ελεύθερες και δημιουργικές συνομιλίες», δημιούργησε τον πρωταρχικό μύθο για τον κόσμο του παιχνιδιού. Αυτός ο μύθος είναι ένας γεμάτος κόσμος με “ενδιαφέρων χαρακτήρες” και σύμφωνα με τον Miyazaki, όλα θα συνυπάρχουν μαζί με μια πληθώρα μυστηριωδών στοιχείων” και τόνισε πως είναι “μια θαυμάσια πηγή τόνωσης για εμένα και το προσωπικό κατά την διάρκεια ανάπτυξης του τίτλου.

Ο Miyazaki λέει ακόμη ότι «του είναι δύσκολο να περιορίσει τον ενθουσιασμό του”.

Δεν υπάρχει ημερομηνία κυκλοφορίας για το Elden Ring ακόμα, αλλά ελπίζουμε ότι περισσότερα νέα θα αποκαλυφθούν σύντομα.

 Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!