Το Demo του Cyberpunk 2077 στην φετινή E3 έκανε ένα πολύ δυνατό hit σε πολλά μέσα ενημέρωσης, σε συνδυασμό με το πρόσφατο gameplay βίντεο, το οποίο αριθμεί πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας σύσκεψης της CD Projekt Red με διάφορους επενδυτές, ο CEO Adam Kiciński σχολίασε την αντίδραση των οπαδών και των κριτών για το Cyberpunk 2077. Χαρακτηριστικά, δηλώνει:
”Το πιο σημαντικό βήμα που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να ξεκινήσουμε μια cyberpunk καμπάνια. Δώσαμε το παρών σε μεγάλα events, όπως φετινή Ε3 στο LA τον Ιούνιο. Λίγο πριν από τα events, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Microsoft για το Xbox, το trailer μας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με απίστευτο τρόπο. Ήταν πραγματικά πολύ συναισθηματικό για εμάς. “
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της CD Projekt Red επίσης έθιξε την δημοσιότητα που έλαβε το demo στην E3, καθώς και την επίδειξη κλειστού τύπου (behind-closed-doors που λέμε…). “Το trailer δημοσιεύτηκε στη συνέχεια στο Διαδίκτυο και μέχρι σήμερα έχει προβληθεί πάνω από 25 εκατομμύρια φορές. Αποτελεί αριθμό ρεκόρ στον τομέα των video trailer μας. Παρουσιάσαμε επίσης ένα 50λεπτο κομμάτι του παιχνιδιού. Κάθε ώρα, προσκαλούσαμε διάφορους εκπροσώπους από τα μέσα επικοινωνίας αλλά και διάφορους influencers, προκειμένου να λάβουμε κάποιου είδους κριτική. Για την ιστορία, το κομμάτι του gameplay προβλήθηκε σε περισσότερους από 1100 ανθρώπους του συγκεκριμένου βεληνεκούς. Χάρη σε αυτό, κατά τη διάρκεια του E3, το παιχνίδι κέρδισε περισσότερα από 100 βραβεία κατά τη διάρκεια της E3. Αυτό το αποτέλεσμα ξεπερνά εις διπλούν το Witcher 3 στο Analogous [ph] Fair το 2013”.
Κατά τη διάρκεια ενός Q&A στη συγκεκριμένη σύσκεψη, ο Kiciński ρωτήθηκε για το feedback που πήρε το Cyberpunk 2077, μέρες ύστερα από τη βαρύγδουπη δημοσίευση του gameplay video. Παρακάτω, σημειώνει:
”Για να πω την αλήθεια δεν έχω τσεκάρει κάποιο summary, αλλά έχω διαβάσει τα σχόλια και γενικά το feedback που παίρνουμε είναι πολύ θετικό. Εξάλλου, ενδιαφερόμαστε σε ένα μεγάλο βαθμό για αυτό που σκέφτονται ή θέλουν να δουν οι fans. Είμαστε αρκετά αυτοσυνείδητοι, μιας και το παιχνίδι δεν βρίσκεται στο τελικό στάδιο της ανάπτυξής του και εξακολουθεί να υπόκειται σε αλλαγές. Αλλά, μετά από αυτά τα μεγάλα events, αποφασίσαμε ότι οφείλουμε στους παίκτες να τους δείξουμε τι έχουμε. Η ανταπόδοση από το δικό μας περιβάλλον, τα μέσα ενημέρωσης και την φετινή Gamescom ήταν πολύ ενθαρρυντικά”.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος αλλά και ο πρόεδρος της CD Projekt Red μοιράστηκαν επίσης με τους επενδυτές την τρέχουσα κατάσταση ανάπτυξης του παιχνιδιού. Τα λόγια που ακούστηκαν ήταν τα εξής:
”Στο YouTube, τα 47 λεπτά του gameplay αποτελούν ένα σοβαρό σύνολο του παιχνιδιού, αλλά όχι ολόκληρο το παιχνίδι. Για το υπόλοιπο μέρος του, δεν υπάρχει μια αντιπροσωπευτική λέξη στα πολωνικά. Λέμε ότι είναι ένα πλαίσιο. Μπορείτε να το πάτε μέχρι το τέλος, αλλά δεν θέλετε να το δείτε σε καμία περίπτωση. Δεν μπορούμε να το δείξουμε σε αυτό το επίπεδο. Αλλά αν το δούμε από την πλευρά της παραγωγικής και αναπτυξιακής διαδικασίας, αυτός θα έπρεπε να είναι ο τρόπος με τον οποίο αναπτύσσεται το παιχνίδι, με την διαφορά όμως ότι μπροστά μας υπάρχει πολύ δουλειά”.
Εσάς πως σας φάνηκε το gameplay του Cyberpunk 2077; Τι άλλο περιμένετε να δείτε από την CD Project Red; Αφήστε τις cyber εντυπώσεις σας κάτω στα σχόλια.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
 - Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 







