Μετά από ένα ”βιαστικό” release τον Μάιο, το Crucible έφτασε στο τέλος του. Πόσα χρόνια άραγε έπρεπε να περιμένει κανείς την Amazon για να δημιουργήσει κάτι το οποίο θα εντυπωσιάσει. Το Crucible ξεκίνησε να δημιουργείται το 2014 και ήταν η προσπάθεια της Amazon να μπει στην αγορά των video games. Πολλοί ανέφεραν ότι έφταιγε ο Covid-19 για τη πορεία του τίτλου, πράγμα που δύσκολα γίνεται πιστευτό αν δει κανείς τη πορεία άλλων τίτλων ή αύξησης των πωλήσεων σε συγκεκριμένη κονσόλα, λόγο της πανδημίας. Η εταιρεία πάντως ευχαρίστησε το κοινό για την ανταπόκριση ενω δεν αποκλείεται αποζημίωση των παικτών. Οι άνθρωποι οι οποίοι εργάζονταν στο Crucible δε θα απολυθούν αλλά θα μεταφερθούν σε άλλα projects όπως το New World. Κρίμα για το παιχνίδι το οποίο είχε αρκετά υψηλό Potential αλλά ίσως δεν ήταν γραφτό.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
 - Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 






