Ο Tim Sweeney CEO της γνωστής σε όλους Epic Games, έχει δηλώσει ήδη ενθουσιασμένος με τα νέα hardware PS4/Xbox One Scorpio που αναμένονται. Σε πρόσφατη συνέμτευξή του, έδωσε τη δική του οπτική, εξηγώντας γιατί τελικά είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά για τη βιομηχανία των βίντεο παιχνιδιών η αναβάθμιση hardware στη μέση του κύκλου ζωής των κονσολών της εποχής μας.
Παραδοσιακά, εξήγησε, όταν κυκλοφορεί νέο hardware όλα τα αξεσουάρ και τα παιχνίδια της παλαιότερης συσκευής καθίστανται άχρηστα, κάτι το οποίο δεν πρόκειται να συμβεί με το Project Scorpio και το PS4 Neo. Με τη σταδιακή αναβάθμιση έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στον κόσμο καλύτερες επιδόσεις. Για να μπορέσεις να επενδύσεις λεφτά στην ανάπτυξη ενός τίτλου ΑΑΑ σήμερα πρέπει να υπάρχει μια εγκατεστημένη βάση δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών. Με αυτές τις τμηματικές αναβαθμίσεις η τεχνολογική εξέλιξη καθίσταται ταχύτερη. Το ιδανικό μοντέλο είναι να συνδυάζεις τη δυνατότητα αναβάθμισης του PC με την αξιοπιστία της κονσόλας ώστε ποτέ να μην έχεις προβλήματα με drivers στις κονσόλες και να έχεις και το νεότερο hardware.
Καμία εταιρεία δε θα ήθελε να ξεκινήσει κάτι από το μηδέν και θεωρεί ότι είναι έξυπνη προσέγγιση το να γίνονται τέτοιες αναβαθμίσεις υλικού κάθε λίγα χρόνια, με θετικά οφέλη τόσο για τους gamers όσο και για τη βιομηχανία ανάπτυξης βίντεο παιχνιδιών. Θα υπάρξουν δύο μόνο οικογένειες κονσολών Xbox One/Scorpio και Ps4/Neo κάτι που δεν είναι τόσο εκτεταμένο όσο στα PC. Το πρόβλημα με τα PC είναι ότι είναι ένα χάος. Πάντα θα υπάρχει κάποια ομάδα ανθρώπων που θα διαθέτουν ότι νούμερο επίδοσης και να θέσεις και είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε συγκεκριμένες επιλογές σχετικά με το τι πρέπει να κάνουμε στο μηχάνημα αλλά και το τι να κάνει σε αυτό το μηχάνημα.
Η νέες οικογένειες κονσολών είναι πιο συγκεκριμένες και μπορείς να αποφασίσεις εύκολα τι να ενεργοποιήσεις σε κάθε μία από τις δύο περιπτώσεις, να γυαλίσεις το παιχνίδι και στις δυο περιπτώσεις και δε χρειάζεται να ανησυχείς για όλα τα ενδιάμεσα σημεία.
Τόσο η Microsoft όσο και η Sony έχουν δηλώσει ότι εμπνέονται από τα smartphones για τις νέες κονσόλες τους και ότι οι καταναλωτές επιθυμούν βελτιώσεις hardware σε πιο τακτά χρονικά διαστήματα και όχι μια φορά την επταετία. Θα μπορούσε ο ρυθμός να είναι ετήσιος; Υπάρχει σαφώς κόστος και είναι πολύπλοκο για ετήσιες αναβαθμίσεις ενώ οι προγραμματιστές θα έχουν πάρα πολλά να σκεφτούν και να εξετάσουν και την υποστήριξη. Η επανεξέταση του ζητήματος των κονσολών κάθε λίγα χρόνια δίνει τη δυνατότητα σε νέες προοπτικές και κέρδη και έχει μεγάλο ενδιαφέρον, είπε μεταξύ άλλων.
Η πλήρης συνέντευξη του στην οποία κριτικάρει Microsof/Oculus και Project Scorpio βρίσκεται εδώ.
Ποιά είναι η γνώμη σας για τα λεγόμενα του Tim Sweeney ; Συμφωνείτε με τα λεγόμενά του;
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!