Λίγο πολύ όλοι ελπίζαμε να το δούμε, κάποιοι για να το παίξουμε εκεί και κάποιοι για να δούμε το θαύμα του να γίνει η μεταφορά του στο Nintendo Switch. O λόγος για το The Witcher 3 φυσικά το οποίο αν και φημολογούταν ότι θα έρθει στο Nintendo Switch, η επίσημη ανακοίνωση του Port του στο Nintendo Direct της Ε3 του πάλι μας ενθουσίασε. Ποιος θα μπορούσε να κάνει το Port; Τι θυσίες έπρεπε να γίνουν για να γίνει εφικτό; Πως το Port θα στέκοταν απέναντι στις κονσόλες;
Πόλλοί υποπτευόμασταν την Panic button ως τον κύριo ύποπτο για το κατόρθωμα του Port. H Panic button είναι υπεύθυνη για τις επιτυχημένες μεταφορές του Doom, του Warframe και του Wolfenstein: New Colossus. Και τα 3 παιχνίδια τρέχουν αξιοπρεπέστατα στο Nintendo Switch και ήταν η απόδειξη ότι “άμα θέλεις μπορείς”. Στην περίπτωση του The Witcher 3 όμως ο Developer υπεύθυνος για τη φορητή μεταφορά του είναι η Saber Interactive, υπεύθυνη για τα Halo and Halo 2 Anniversary Editions, και τα δύο πολυ καλές δουλειές.
Σε συνεργασία με την CD Project Red, η Saber Interactive κατάφερε να νικήσει τις δυσκολίες λόγω της αδυναμίας του επεξεργαστή του Nintendo Switch, του Tegra X1. Αρχικά η ανάλυση του The Witcher έπρεπε να πέσει από τα 1080p σε δυναμικό 720p όταν παίζουμε Docked και στα 540p όταν παίζουμε on-the-go (Η ανάλυση επιβεβαιώθηκε από την ίδια την CDPR). Σύμφωνα με τους ειδικούς του Digital Foundry και το ελάχιστο υλικό που είχαν προς ανάλυση, η ανάλυση σε Docked Mode δε πέφτει κάτω από 896×504 ενώ διατηρείται αρκετά συχνά στο στόχο του στα 1280×720 (720p). Φυσικά σε σχέση με το PlayStation 4 υπάρχει εμφανής έλλειψη Anti-aliasing και η χαμηλότερη ανάλυση δε το βοηθάει να καλύψει κάπως την έλλειψη αυτή. Επίσης τα Textures είναι χαμηλότερης ποιότητας δεδομένου του περιορισμού του Hardware και η άμεση (άδικη) σύγκριση ίδιου πλάνου με το PlayStation 4 φανερώνει τη πτώση της διαύγειας: το έδαφος υστερεί, το Folliage (βλάστηση) είναι λιγότερο πυκνό και το Draw Distance δείχνει λιγότερο γεμάτη εικόνα στα μακρινά.
Παίζοντας το όμως στην οθόνη του Switch τα πράγματα είναι περισσότερο ταιριαστά στα χαμηλά Settings του παιχνιδιού λόγω της μικρής οθόνης που ωραιοποιεί τις ατέλειες. Μιλώντας για Settings, αυτά είναι αντίστοιχα των Low Settings του PC όσον αφορά το World Detail. Αυτά είναι λογικά επακόλουθα του εγχειρήματος. Το The Witcher 3 είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι σε κλίμακα στο Nintendo Switch. Μάλιστα περιέχει όλα τα DLC με τις νέες περιοχές (Blood&Wine, Hearts Of Stone) και όλο μαζί χωράει στα 32GB της SD κάρτας αντί των 60GB του PlayStation 4. Το The Witcher 3 παραμένει ένα εξαιρετικό παιχνίδι και η φορητότητα είναι μεγάλο ατού για πολλούς. Killing Monsters λοιπόν!
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!