Μετά την ακύρωση του The Last of Us Multiplayer, πολλοί ήταν αυτοί που έτρεξαν να κριτικάρουν αρκετά τη Naughty Dog για τις κινήσεις της.
Είναι λυπητερό όντως για μία εταιρεία τέτοιοι βεληνεκούς να μην έχει εκμεταλλευτεί με ένα πλήρες τίτλο μέχρι στιγμής τη πλήρη δυναμική του PS5. Όπως και να έχει πάντως η λύπη αυτή φαίνεται και στα σχόλια των developers στο twitter.
Συγκεκριμένα ο Nathaniel Ferguson, ο οποίος αποτελούσε μέχρι λίγο πριν τον Technical Designer, ανέφερε πως το να δουλέψει στο online του The Last of Us ήταν η καλύτερα στιγμή στη καριέρα του. Επίσης ανέφερε πως είναι μία λυπητερή ημέρα για αυτόν αλλά το μέλλον κρύβει ορίζοντες.
Τέλος είπε το συγκεκριμένο Project θα είναι κάτι το ιδιαίτερο για αυτόν.
I worked on this from the time I was hired in Feb 2022 until yesterday, it's absolutely been the highlight of my career, and will always be a very special project for me. So it goes.
Συνέχιζωντας στους Developers τα σχόλια είναι πάνω κάτω στο ίδιο μοτίβο. Ο Game Designer Karl Morley ανέφερε ότι παίζοντας το The Last of us Online, ένιωσε τόσο καλά όσο κανένα άλλο multiplayer. Ενώ ξεκίνησε το σχόλιο του με τη λέξη Gutted. Πραγματικά τα σχόλια δίνουν και πέρνουν όσο αναφορά την απογοήτευσή τους.
Absolutely gutted. And gutted for all the awesome people I worked with on this.
I learned more on this project than any other in my career and had more fun playing this game than any other MP game before and since. https://t.co/EEs1RYH5wc
Tέλος, ο dialogue director Kat McNally ανέφερε ότι καμία ακύρωση δεν είναι εύκολη. Η απόφαση του να ακυρώσεις μία τέτοια δουλεια είναι πάντα δύσκολη. Συμπλήρωσε όμως ότι νιώθει υπερήφανος για τη δουλειά του.
It’s never easy to have a game cancelled, but I’m so proud of my studio and everything we accomplished on this project. <3 big shoutout to my combat QA and dialogue teams https://t.co/XHdLHuk1eA
— ‘npc-kat-1’ is stuck pathing into wall (@TheAttackKat) December 15, 2023
Little NIghtmares III
Red Dead Redemption 2: Υπήρχαν αμφιβολίες για το κόστος και τον χρόνο ανάπτυξης
The Last of Us Multiplayer | Αυτά είναι τα σχόλια των Developers μετά την ακύρωση του Project
Κρίμα
Μετά την ακύρωση του The Last of Us Multiplayer, πολλοί ήταν αυτοί που έτρεξαν να κριτικάρουν αρκετά τη Naughty Dog για τις κινήσεις της.
Είναι λυπητερό όντως για μία εταιρεία τέτοιοι βεληνεκούς να μην έχει εκμεταλλευτεί με ένα πλήρες τίτλο μέχρι στιγμής τη πλήρη δυναμική του PS5. Όπως και να έχει πάντως η λύπη αυτή φαίνεται και στα σχόλια των developers στο twitter.
Συγκεκριμένα ο Nathaniel Ferguson, ο οποίος αποτελούσε μέχρι λίγο πριν τον Technical Designer, ανέφερε πως το να δουλέψει στο online του The Last of Us ήταν η καλύτερα στιγμή στη καριέρα του. Επίσης ανέφερε πως είναι μία λυπητερή ημέρα για αυτόν αλλά το μέλλον κρύβει ορίζοντες.
Τέλος είπε το συγκεκριμένο Project θα είναι κάτι το ιδιαίτερο για αυτόν.
Συνέχιζωντας στους Developers τα σχόλια είναι πάνω κάτω στο ίδιο μοτίβο. Ο Game Designer Karl Morley ανέφερε ότι παίζοντας το The Last of us Online, ένιωσε τόσο καλά όσο κανένα άλλο multiplayer. Ενώ ξεκίνησε το σχόλιο του με τη λέξη Gutted. Πραγματικά τα σχόλια δίνουν και πέρνουν όσο αναφορά την απογοήτευσή τους.
Tέλος, ο dialogue director Kat McNally ανέφερε ότι καμία ακύρωση δεν είναι εύκολη. Η απόφαση του να ακυρώσεις μία τέτοια δουλεια είναι πάντα δύσκολη. Συμπλήρωσε όμως ότι νιώθει υπερήφανος για τη δουλειά του.