Take-Two: Υπηρεσίες σαν το Game Pass δεν έχουν νόημα για πρώτης γραμμής τίτλους

Τολμηρή δήλωση από την Take Two

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία της 2K Games, Take-Two στη χθεσινή συνάντηση που πραγματοποίησε και που αφορούσε τα έσοδα της εταιρείας, ο πρόεδρος της εταιρείας Strauss Zelnick κλήθηκε να απαντήσει και στο πως αισθάνεται η Take-Two σχετικά με τα συνδρομητικά μοντέλα υπηρεσιών όπως το Xbox Game Pass από επιχειρηματικής άποψης.

Ο Zelnick αποκρίθηκε πως «η προοπτική μας δεν αλλάζει και θεωρούμε πως το συνδρομητικό μοντέλο έχει νόημα για έναν μεγάλο κατάλογο τίτλων αλλά δεν έχει νόημα για τίτλους πρώτης γραμμής». Σημείωσε μάλιστα πως «σε τίτλους πρώτης γραμμής τα οικονομικά δεδομένα είναι πολύ πιο δύσκολα προκειμένου να προκύψει νόημα». Επίσης ανέφερε ότι «η διασκέδαση μέσω περιεχομένου τηλεοπτικών παραγωγών είναι διαφορετική από αυτή της διαδραστικής διασκέδασης που προσφέρουν τα βιντεοπαιχνίδια. Οι καταναλωτές καταναλώνουν ας πούμε 150 ώρες τηλεοπτικού προγράμματος σε ένα μήνα. Αυτό αναλογεί πιθανώς σε πάνω από 100 διαφορετικούς τίτλους περιεχομένου. Στην περίπτωση της διαδραστικής διασκέδασης οι καταναλωτές καταναλώνουν περίπου 45 ώρες το μήνα και αυτό αναλογεί σε ένα, δύο, τρεις, τέσσερις τίτλους που σίγουρα δεν είναι 100. Επομένως από την προοπτική του καταναλωτή δεν είναι ξεκάθαρο ότι ένα συνδρομητικό μοντέλο έχει νόημα για το μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτών».

Να υπενθυμίσω επίσης πως το διάσημο Grand Theft Auto V που είναι υπό τη σκέπη της Take-Two αποχωρεί από το Xbox Game Pass αυτό το μήνα, μετά από ένα σύντομο μόνο χρονικό διάστημα παραμονής στην υπηρεσία.

Εσείς τι πιστεύετε; Έχουν νόημα οι συνδρομητικές υπηρεσίες και για τίτλους πρώτης γραμμής;

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!