Super Mario 64 Online: Ακύρωση από την Nintendo σε άλλον έναν fanmade τίτλο

Γνωρίζουμε ότι η Nintendo επιτρέπει στα περισσότερα fangames να “ζουν” όσο ο δημιουργός τους δεν χρεώνει χρήματα γι ‘αυτά, αλλά τελικά, αρκετές φορές, αυτή η προσέγγιση της εταιρίας αλλάζει.

Δεν προλάβαμε όμως να αναφερθούμε στο Super Mario 64 Online που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα, αφού κανένας μας δεν φαντάστηκε το πόσο γρήγορα η Nintendo θα θα κατέβαζε το project.

Ο δημιουργός του online sandbox 24(!) παικτών Super Mario 64 Online, Kaze Emanuar, βρίσκεται απέναντι από την Nintendo από τότε που κυκλοφόρησε δωρεάν το ROM.

Το επεξεργασμένο ROM του κλασσικού τίτλου από το Nintendo 64 έδινε την δυνατότητα, μεσώ emulator, μέχρι και 24 παίχτες με διαφορετικούς χαρακτήρες από τον κόσμο του Mario, από τον Waluigi, Wario, Yoshi μέχρι και τον Toad, να παίξουν ταυτόχρονα στους χάρτες του Super Mario 64.

Δυστυχώς, αν και ο Kaze Emanuar δεν είχε παρά μια Patreon σελίδα για την στήριξη του project, και όχι για την πώληση του, η Nintendo του έστειλε ένα μακροσκελές email για παύση του Project και κατέβασμα του ROM από το Internet.

Αυτό είναι ένα ακόμα σε μια μακρά σειρά συμβάντων, όπου η Nintendo έχει πάρει επιθετική πολίτικη για τα fangames που χρησιμοποιούν πνευματική ιδιοκτησία τους, όπως το Pokemon Uranium, Another Metroid 2 Remake (AM2R) και περίπου άλλα 500 fangames σε ένα “κύμα” που έγινε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την μέχρι τώρα προηγούμενη στάση και εικόνα της Νintendo σχετικά με τα fangames.

Ο πρόεδρος της Nintendo of America, Reggie Fils-Aime, σε συνέντευξή του στο Waypoint, έδωσε μια απάντηση σχετικά με την κατάργηση των fangames, αν και χρησιμοποίησε το επιχείρημα, λανθασμένα, ότι το AM2R ήταν ένα εμπορικό προϊόν.

Η ύπαρξη Patreon για πολλά από αυτά τα fangames είναι κάτι που θολώνει τα νερά ανάμεσα στα επί πληρωμή και στο μη κερδοσκοπικό fanmade τίτλο.

Όσο για το Super Mario 64 Online, ο Emanuar πιστεύει απλά ότι η Nintendo παίρνει μαχητική στάση λόγω της επικείμενης κυκλοφορίας του Super Mario Odyssey, και ελπίζει ότι θα επαναλάβει την ανάπτυξη του Project μετά την κυκλοφορία του Odyssey.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.