Starlink: Battle for Atlas

Στις 16 Οκτωβρίου κυκλοφόρησε χωρίς ιδιαίτερη διαφήμιση το Starlink: Battle for Atlas, ένας τίτλος με αεροσκάφη τύπου Starwing, πόνημα της Ubisoft Toronto. Ο τίτλος κυκλοφόρησε για το Nintendo Switch με κάποιες ιδιαίτερες προσθήκες, καθώς και για Xbox One και PS4. Δοκιμάσαμε το παιχνίδι στο Nintendo Switch και ευθύς αμέσως θα σας παρουσιάσουμε τις εντυπώσεις μας.

Τα γεγονότα του παιχνιδιού διαδραματίζονται στο σύμπαν του Atlas. Ο Άτλαντας αποτελεί ένα τριπλό αστρικό σύστημα μέσα στο σύμπλεγμα της Πλειάδας, με εφτά επισκέψιμους πλανήτες. Οι πλανήτες είναι οι ακόλουθοι: ο Kirite ένας πλανήτης με ξερά εδάφη, ο Haven που μοιάζει με παράδεισο, ο Necrom με χαμηλή βαρύτητα και πολύ κρύο, η Tundria που είναι γεμάτος πάγο και μεθάνιο με επικίνδυνη ατμόσφαιρα, ο Vulus που είναι γεμάτος άλγη και πλούσια πετρώματα, ο Ashar που έχει ηφαίστεια και στάχτη, ο Sonatus ένας έρημος πλανήτης φτιαγμένος από τον καλλιτέχνη Conductor βασιζόμενος στη μουσική. Η λεγόμενη χαμένη λεγεώνα επιτίθεται στο μητρικό σκάφος μας, το επονομαζόμενο Equinox, και απαγάγει τον καπετάνιο και επιστήμονα που μπορεί να δημιουργήσει Novas ενώ το μητρικό σκάφος πέφτει σε έναν κοντινό πλανήτη. Ο αρχηγός της χαμένης λεγεώνας, ο Grax, έχει εμμονή με τους Wardens, μια αρχαία εξαφανισμένη φυλή, η οποία άφησε πίσω της την υπερβολικά ανεπτυγμένη της τεχνολογία. Ο Grax θέλει αυτή την τεχνολογία για τη χαμένη λεγεώνα και αποτελεί απειλή για το σύμπαν του Άτλαντα. Έτσι εδώ μπαίνετε εσείς με τον πιλότο σας και καλείστε να αντιμετωπίσετε τις δυνάμεις της Λεγεώνας και τον Grax και να ελευθερώσετε φυσικά τον καπετάνιο του Equinox. Η ομάδα Star Fox κάνει την εμφάνιση της αφού κυνηγώντας τον Wolf O’Donnell ταξίδεψε στο σύμπαν του Άτλαντα και συναντώντας το πλήρωμα του Starlink αποφασίζει να βοηθήσει την κατάσταση. 

Το Starlink: Battle for Atlas είναι ένα παιχνίδι τρίτου προσώπου. Θα επισκεφτείτε εφτά πλανήτες τους οποίους μπορείτε να εξερευνήσετε, να ανακαλύψετε μορφές ζωής, να συνάψετε συμμαχίες ώστε να δημιουργήσετε πηγές εσόδων για να μπορείτε να κάνετε τις οποίες αναβαθμίσεις είτε στο Equinox, είτε στην κάθε δομή, είτε στο σκάφος σας. Στο διάβα σας θα βρείτε και mods που θα χρησιμοποιήσετε σε αναβαθμίσεις του σκάφους σας και των όπλων του.

Ας πάρουμε τα πράγματα όμως με τη σειρά. Αρχικά το Starlink: Battle for Atlas, μας βάζει να διαλέξουμε έναν από τους παρακάτω πιλότους:

Mason Rana που αποτελεί μια ιδιοφυΐα που επινόησε το Starlink technology. Μπορεί να προκαλέσει μια μεγάλης έκτασης έκρηξη από το Equinox. Το βασικό mentor skill του είναι ότι βοηθάει όλους τους πιλότους στη συλλογή να κερδίζουν πολύ πιο γρήγορα xp.

Chase da Silva που είναι από Βραζιλία και ειδικεύεται σε μάχες σε μεγάλες ταχύτητες και μπορεί να πιέσει το σκάφος στα όρια του. Το mentor skill εδώ είναι η ικανότητα να μπορούν οι πιλότοι σας να κινούνται με μεγαλύτερες ταχύτητες.

Levi McCray ο οποίος μπλέκει συνεχώς σε επικίνδυνες καταστάσεις και πάντα καταφέρνει να επιβιώσει. Mentor Skill αποτελεί το ότι οι πιλότοι μπορούν να ξεφύγουν από δύσκολες καταστάσεις δίνοντας έξτρα αντοχή.

Hunter Hakka ο οποίος μπορεί να χτυπήσει αστραπιαία. Mentor skill αποτελεί το ότι οι πιλότοι μπορούν να κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στον εχθρό όταν οι ασπίδες τους είναι πλήρεις.

Razor Lemay που αποτελεί metalhead μαχήτρια και πιλότο με τακτική. Οι ριπές μουσικής της τραυματίζουν άσχημα τους εχθρούς. Το δικός της mentor skill είναι να μαθαίνει στην ομάδα να κάνει roll και να επιστρέφει το χτύπημα στον αντίπαλο δυο φορές πιο δυνατό. Αυξάνει δηλαδή το pilot ability κάθε φορά που δεχόμαστε ζημιά.

Judge που αποτελεί μια μυστηριώδη υγρή μορφή ζωής που ψάχνει το από που προήλθε. Έχει τη δύναμη να επιβραδύνει το χρόνο. Το mentor skill είναι ότι μπορεί να προστατεύσει τους πιλότους εφόσον σπάσει η ασπίδα τους κάνοντας τους για λίγο άτρωτους.

Shaid η οποία είναι λαθρέμπορος και πειρατής στο σύμπαν του Άτλας. Γνωρίζει πολύ καλά πως να μη γίνεται αντιληπτή και να εξαφανίζεται. Βασικό mentor skill είναι το ότι δίνει την ικανότητα στους πιλότους να κάνουνε μεγαλύτερη ζημιά στο critical.

Kharl Zeon που αποτελεί έναν σοβαρό ερευνητή που ασχολείται με τα μυστήρια του σύμπαντος του Άτλαντα. Έχει την ικανότητα να εγκλωβίζει τις εχθρικές επιθέσεις και να τις ανακατευθύνει. Ως mentor skill έχει το ότι οι πιλότοι μπορούν να επαναφορτίζουν το pilot ability κάθε φορά που συλλέγουν electrum. 

Eli Arborwood  που είναι ένας μοναχικός ερευνητής που είναι γνωστός για τα δύσκολα bounties που έχει καταφέρει στον Άτλας. Μπορεί να εξολοθρεύσει εχθρούς με καταπληκτική ακρίβεια. Mentor skill αποτελεί το ότι μπορούν οι πιλότοι να αυξήσουν τη ζημιά στον εχθρό έπειτα από critical hits.

Και τέλος στην έκδοση για Switch έχουμε την προσθήκη του γνωστού Fox McCloud ο οποίος αποτελεί αρχηγό της ομάδας StarFox! Πραγματικά υπέροχη αίσθηση να έχεις προς επιλογή τον Fox. Το mentor skill του είναι ότι εμπνέει τους πιλότους να βελτιώσουν το passive pilot ability charge. 

Κάθε πιλότος διαθέτει οχτώ skills επιπλέον του mentor skill. Δύο skills στατιστικών, τέσσερα ability skills και δυο style skills. Πολλά από αυτά έχουν και υπό επίπεδα δηλαδή ένα style skill μπορεί να έχει τρία υπό επίπεδα να ξεκλειδώσετε.

Υπάρχουν έξι διαθέσιμα αεροσκάφη να διαλέξετε στην έκδοση για Switch. Κάθε σκάφος έχει ως στατιστικά τα εξής: speed, handling, defense, energy και weight.

Τα αεροσκάφη μας είναι τα ακόλουθα: το Zenith (high energy class) που είναι ισορροπημένο, το το Neptune (tank class) που εστιάζει σε αυξημένη άμυνα και ενέργεια όντας παράλληλα πολύ βαρύ, το Pulse (performance class) που εστιάζει σε ταχύτητα και κράτημα, το Lance (performance class) που εστιάζει και αυτό σε κράτημα και ταχύτητα, το Nadir (rocket class) που δίνει βάση κυρίως σε ταχύτητα ενώ παράλληλα είναι αρκετά βαρύ. Τέλος το περίφημο Arwing μόνο για την έκδοση του Switch που ανήκει σε performance class και έχει σκιάσει στην ταχύτητα και το κράτημα.

Πατώντας το Y κάθε αεροσκάφος μπορεί να τροποποιηθεί με την προσθήκη των mods. Έτσι υπάρχει χώρος για:

Ship core (x1) που βελτιώνει την ενέργεια του σκάφους και τις πτητικές ικανότητες, βελτιώνει τις ικανότητες του πιλότου ενώ μπορούν να εντοπιστούν σε ruins ή να κερδίζουν βοηθώντας διάφορες περιοχές (φυλάκια) έναντι των εχθρών τους.

Ship armors (x1) τα οποία αναβαθμίζουν την άμυνα του σκάφους, βελτιώνουν την πιθανότητα επιβίωσης σας και αποκτώνται εφόσον καταρρίψετε δυνατούς εχθρούς.

Ship mods (x1) το οποίο βελτιώνει την ισχύ του Ship core και του armor mod. Μπορείτε να τα βρείτε σε ερείπια και σε συντρίμμια.

Ship boosters (x2) τα οποία είναι κλειδωμένα στην αρχή.  Αναβαθμίζοντας το Equinix modding bay μπορείτε να τα ξεκλειδώσετε.

Εν γενεί τα mods θα κάνουνε το στόλο σας πολύ πιο δυνατό. Μπορείτε να τα αποκτήσετε εξολοθρεύοντας δυνάμεις της Legion, βοηθώντας φυλάκια είτε εξερευνώντας πλανήτες. 

Ως λάτρης των παλιών Starwing και μετέπειτα StarFox η επιλογή μου ήταν ο Fox με το Arwing!

Και ενώ είσαστε έτοιμοι να μπείτε στο παιχνίδι η επόμενη καρτέλα σας μεταφέρει στο loadout, δηλαδή στον εξοπλισμό του αεροσκάφους σας με όπλα. Με ZL/ZR μπορείτε να παραμετροποιήσετε το οπλοστάσιο μας σε κάθε φτερό αντίστοιχα. Εδώ έχετε στη διάθεση σας μια πληθώρα πυροβόλων όπλων για κάθε φτερό. Όπλα τα οποία μπορείτε να τοποθετήσετε για να στραφούν τα πυρά μπροστά ή πίσω ανάλογα με το πως θα τα τοποθετήσετε και όπλα που βασίζονται άλλα σε ταχύτητα ριπής, άλλα σε παγωμένες ριπές, άλλα που καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια και άλλα περισσότερη, kinetic, stasis, fire frost και gravity weapons. Μπορείτε να συνδυάσετε δυο από αυτά στο σκάφος σας.

Τα όπλα έχουν στατιστικά damage, range, fire rate, energy cost και status effect. Κατόπιν επιλογής του όπλου και πατώντας το Y υπάρχει το διαθέσιμο μενού για τα weapon mods. Έτσι υπάρχουν τα εξής:

Weapon ammo (x1)  για supercharge και αύξηση του fire rate αλλά και specials effects.

Weapon amplifiers (x3) για ενίσχυση της ισχύος των όπλων και των ammo cores. Αυτά τα αποκτάτε εξολοθρεύοντας Elementals. Στην αρχή είναι ξεκλείδωτο μόνο ένα slot ενώ με αναβάθμιση του Equinox’s modding bay ξεκλειδώνετε και τα υπόλοιπα δύο.

Η ιδιαιτερότητα του Starlink: Battle for Atlas έγκειται στο ότι διαθέτει σε σχέση με αλλά παιχνίδια το προαιρετικό σύστημα toys-to-life elements με modular toys. Αυτό σημαίνει ότι όσοι προμηθευτείτε το αρχικό πακέτο θα βρείτε μέσα ένα αεροσκάφος (Arwing μόνο στο Switch), δυο πιλότους (Fox και Rana), δυο όπλα ένα για κάθε φτερό και μια βάση αεροσκάφους για το χειριστήριο του Switch. (Οι εκδόσεις PS4 και Xbox one διαθέτουν ένα αεροσκάφος, έναν πιλότο και τη βάση χειριστηρίου τους). Φυσικά υπάρχει μέσα σε φυσική μορφή το παιχνίδι και το Zenith σκάφος, καθώς και το Shredder weapon ψηφιακά. Η φιγούρα αυτή όμως πέρα του εικαστικού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το παιχνίδι. Έτσι τοποθετώντας τα χειριστήρια στη νέα βάση, βάζοντας τον πιλότο, το αεροσκάφος και σε κάθε φτερό τα όπλα, αυτά παίρνουν σάρκα και οστά και εμφανίζονται μέσα στο παιχνίδι και αποτελούν το σκάφος σας. Μπορείτε να αγοράσετε  από κάποιο φυσικό κατάστημα όλα τα παραπάνω αεροσκάφη αλλά και πιλότους ξεχωριστά, όπως επίσης και τα όπλα για το σκάφος σας, κάνοντας παράλληλα και πολλαπλούς συνδυασμούς.  Είναι μια ωραία ιδέα που υλοποιείται όμορφα αλλά βάζει το χρήστη σε έξοδα καθότι αποτελεί μια μορφή microtransaction. Βέβαια είναι τελείως προαιρετικό. Ο χρήστης του παίζει σε με το χειριστήριο-βάση στο χέρι, πάνω στο οποίο είναι το αεροσκάφος του δίνοντας μια όμορφη εμπειρία. Ο Fox McCloud και η ομάδα του από την γνωστή Corneria, αποτελούν το πλήρωμα σας στην έκδοση Switch, εφόσον τον επιλέξετε, δίνοντας σας την αίσθηση πως παίζετε Starwing εν έτη 2018 (Nintendo ακούς;). Στην πορεία της η γνωστή ομάδα θα αντιμετωπίσει και τον Wolf O’Donnell. Σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις στις λοιπές πλατφόρμες στο Switch έχετε έξτρα αποστολές να κάνετε στο πλαίσιο εμφάνισης της Star Fox team. Το παιχνίδι κυκλοφορεί και χωρίς τις φιγούρες και τη βάση αλλά όσοι τα προμηθευτείτε θα έχετε πλεονέκτημα μέσα στο παιχνίδι καθότι σε περίπτωση ήττας μπορείτε να συνεχίσετε για αμέσως από το ίδιο σημείο με το αεροσκάφος που έχετε docked, πράγμα που δε συμβαίνει και με το χρήστη που δεν διαθέτει φιγούρα και βάση ο οποίος θα κάνει respawn αρκετά μακρυά! Βέβαια αυτό δεν είναι καταλύτης, απλά οφείλουμε να το αναφέρουμε. Αν επιλέξετε όμως να ξεκινήσετε με τη βάση και το Airwing και χάσετε τότε εάν δε διαθέτετε άλλο σκάφος σε φιγούρα τότε δεν θα συνεχίσετε αλλά θα πάτε στην respawn point καθότι το παιχνίδι σας ρωτάει αν θέλετε να συνεχίσετε με άλλο αεροσκάφος ένα το έχετε αγοράσει. Δηλαδή μπαίνετε σε μια διαδικασία αν και εφόσον το θέλετε να αγοράσετε (σε φυσική μορφή) τα σκάφη και πιλότους και να κάνετε εναλλαγές κάθε φορά που χάνετε. Οι εναλλαγές μπορούν να γίνουν και live ενώ μεταφέρονται στην οθόνη ακαριαία. Η τιμές όμως προς το παρόν για τις φιγούρες είναι αρκετά υψηλές αποτελώντας βασικό εμπόδιο στην υλοποίηση του πλήρους οράματος της Ubisoft για το Starlink. 

Ο χειρισμός των αεροσκαφών στο Starlink:Battle for Atlas είναι βατός. Εύκολα θα συνηθίσετε το χειρισμό με τους δυο αναλογικού μοχλούς αλλά και θα μπορείτε γρήγορα να πλοηγείστε στα μενού και να εναλλάξετε τα όπλα σας. Με οπτική λοιπόν τρίτου προσώπου θα κάνετε αερομαχίες στο διάστημα και θα προσγειωθείτε σε πλανήτες να εξερευνήσετε και να μαζέψετε στοιχεία για την αποστολή σας. Το σκάφος σας ενώ είστε στον πλανήτη πετάει σε μικρή απόσταση από το έδαφος και κινείστε έτσι ενώ βρίσκεστε στον κάθε πλανήτη. Εφόσον θέλετε να πάτε στο διάστημα κάνετε το λεγόμενο άλμα και το σκάφος επιταχύνει ώστε  όταν το στρέψετε προς τα πάνω να υπερνικά τη βαρύτητα κατευθυνόμενο στο διάστημα. Με το R γίνεται αυτό το άλμα ενώ με το L καλείτε την Star Fox team για ενισχύσεις μόλις γεμίσει το αντίστοιχο meter. Μπορείτε όμως να ανάψετε την δυνατή τουρμπίνα και να πετάξετε σε οποιοδήποτε ύψος θέλετε πάνω στον κάθε πλανήτη, πράγμα που προσδίδει απόλυτη ελευθερία. Στον κάθε πλανήτη πέραν της βασικής αποστολής υπάρχουν δεκάδες δευτερεύουσες αποστολές τις οποίες αν κάνετε κερδίζετε πλούτο και δημιουργείτε μια πηγή εσόδων συνεχώς, πράγμα πολύ χρήσιμο για το παιχνίδι και την οικονομία σας σε αυτό. Έτσι θα δώσετε μάχες για να πάρετε υπό τον έλεγχο σας εγκαταλελειμμένα χωριά με πόρους, θα ανακαλύψετε electrum veins για να μαζέψετε electrum που αποτελεί το βασικό νόμισμα σας, θα βρείτε Observatories (παρατηρητήρια) τα οποία και θα αναβαθμίσετε προκειμένου να αποκαλύπτετε όλο και περισσότερα πράγματα στον χάρτη του κάθε πλανήτη και θα συνάψετε συμφωνίες αν θέλετε με Refineries τα οποία αναβαθμίζεται και αυξάνετε σημαντικά τα έσοδα σας σε electrum κάθε φορά που διεξάγονται παραδόσεις φορτίων.  Θα επισκεφτείτε επίσης συντρίμμια παλιών σκαφών, relics, φωλιές από imps όπως και extractors που πρέπει να καταστρέψετε. Καθ όλη τη διάρκεια των αποστολών σας διάφοροι διάλογοι λαμβάνουν χώρα ενώ ο Fox μιλάει αρκετά συχνά είτε με την ομάδα είτε με τη βάση στο Equinox. Εδώ κρίνουμε αναγκαίο να αναφέρουμε ότι μπορείτε να συλλέξετε διαφορά αντικείμενα οργανικής ύλης όπως φυτά, τα οποία πωλούνται αδρά στα Observatories ενώ μπορείτε να συλλέξετε και αντικείμενα όπως παλιά ανταλλακτικά μηχανών, μπαταρίες και διαφορά σχετικά που πωλούνται στα Refineries. Ο συνομιλητής εμφανίζεται και αυτός στην οθόνη πράγμα που ενώ γεμίζει τη μικρή οθόνη του Switch σε portable mode εντούτοις μας άρεσε καθότι έδινε μια αμεσότητα. Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες οι οποίες δε φαντάζουν γραμμικές, καθότι μπορείτε να ασχοληθείτε εσείς με ότι θέλετε και με οποία σειρά σας αρέσει, κερδίζετε electrum, πολλά mods για τον εξοπλισμό σας αλλά και skill points για την αναβάθμιση του πιλότου σας. Μετά από ώρα όμως και ενώ θα έχετε αντιληφθεί το πως θα πρέπει να κινηθείτε σε κάθε πλανήτη τα πράγματα είναι επαναλαμβανόμενα. Σε κάθε πλανήτη κάνετε τα ίδια και τα ίδια πράγματα μέχρι να ολοκληρωθεί η εξερεύνηση. Αν και η μη γραμμικότητα τον αποστολών ήταν κάτι θετικό εντούτοις το Starlink αποτελεί θύμα της επαναληψιμότητας της δραστηριοτήτων. Δε θα κουράσουν αμέσως αλλά αν θελήσετε να εξερευνήσετε τα πάντα θα το καταλάβετε έντονα. Η πρόσβαση στα μενού είναι άμεση και γίνεται με τα πλήκτρα – και +. Το – δίνει άμεση πρόσβαση στον τρέχων χάρτη ενώ το + στο ευρύτερο μενού με τους εξοπλισμούς μας, τις αναβαθμίσεις του Equinox, τη συλλογή μας με πληροφορίες για οτιδήποτε έχουμε συναντήσει και κατέχουμε, όπως επίσης και τα πλήρη options.

Τα γραφικά του Starlink: Battle for Atlas στο σύστημα της Nintendo δε διεκδικούν δάφνες. Το παιχνίδι κάνει χρήση της γνωστής Snowdrop engine πάνω στην οποία έτρεχε και το Division 1. Σε portable mode τα γραφικά είναι μέτρια με αρκετές φορές το pop up να κάνει την εμφάνιση του όχι όμως σε τόσο ενοχλητικό βαθμό. Οι υφές είναι μέτριες και το antialiasing είναι μάλλον ανύπαρκτο. Οι σκιές δεν έχουν αφαιρεθεί τελείως και είναι χαμηλής ποιότητας επίσης. Τα physics είναι καλά τόσο στην κίνηση του σκάφους όσο και στην κίνηση των φυτών και του ζωικού βασιλείου. Η βλάστηση είναι αρκετή και πυκνή ενίοτε ενώ οι εκρήξεις και οι τουρμπίνες των μηχανών δημιουργούν ρεαλιστική κίνηση στα γύρω φυτά και αντικείμενα λόγω κύματος. Ο κάθε πλανήτης διαθέτει το δικό του ξεχωριστό στυλ με τη δίκη του χλωρίδα και πανίδα και τη δίκη του μορφολογία και κλίμα πράγμα που αποτυπώνεται όμορφα. Ο καιρός αλλάζει στον πλανήτη που βρισκόσαστε ανάλογα με το που κινείστε χωρίς όμως να συναντήσουμε έντονη βροχή παρά μόνο ομίχλη και εναλλαγή μέρας και νύχτας. Στο διάστημα η κατάσταση βελτιώνεται και η οπτική εμπειρία αναβαθμίζεται. Θα θέλαμε μεγαλύτερη ποικιλία στο ζωικό βασίλειο το οποίο εμφανίζεται περιορισμένο. Οι εκρήξεις και τα εφέ παραμένουν εντυπωσιακά παρά την χαμηλή ανάλυση. Καθώς περιστρέφετε την κάμερα γύρω από το σκάφος θα εντοπίσετε επιφάνειες που αργούν να φορτώσουν πάνω σε αυτό και να πάρουν την τελική τους μορφή. Το draw distance είναι πολύ καλό. Αναγνωρίζουμε φυσικά τη φορητότητα και θα λέγαμε ότι τα γραφικά δε χαλάνε πολύ τη συνολική εμπειρία του παιχνιδιού. Είναι κατά τη γνώμη μου θαύμα που η Snowdrop engine χώρεσε στο Switch αναλογιζόμενοι βέβαια ότι είναι μια εξαιρετική μηχανή γραφικών που

χρησιμοποιείται σε ανοιχτού κόσμου παιχνίδι. Τα ίδια σχεδόν προβλήματα παρατηρούνται και σε docked mode αλλά η εικόνα είναι σαφώς πιο βελτιωμένη λόγω και της μάλλον πιο καλής ανάλυσης. Σίγουρα αν θα προτιμούσαμε να παίξουμε το παιχνίδι καλύτερα, θα τείναμε προς το docked mode. Το Starlink στοχεύει στα 30fps και τείνει να πετύχει το στόχο του χωρίς να γίνονται frame drops σε βαθμό που να γίνεται αντιληπτό (26+ fps) και να επηρεάζει την εμπειρία σας. Τα cgi videos που κάνουν την εμφάνιση τους είναι αρκετά λεπτομερή και δουλεμένα σε καλή ανάλυση. Γενικά τα γραφικά θα τα χαρακτηρίζαμε απλά καλά στο Nintendo Switch που το δοκιμάσαμε, αλλά επειδή ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο θα θέλαμε από την Ubisoft λίγο περισσότερη δουλειά στον τομέα αυτό στο Switch. Δε θα απογοητευτείτε όμως σίγουρα καθότι το παιχνίδι έχει τον τρόπο να σας απορροφήσει.

Η μουσική του παιχνιδιού ενός ο είστε πάνω στον πλανήτη είναι ανύπαρκτη αλλά καλύπτετε από τους ήχους του αεροσκάφους, τις συνομιλίες των πιλότων και τους ήχους των εκρήξεων και της φύσης. Γενικά αν δοκιμάσετε να παίξετε με ακουστικά, ή σε κάποιο ηχοσύστημα, θα δείτε την όμορφη δουλειά που έχει γίνει στα ηχητικά εφέ.

Το Starlink: Battle for Atlas διαθέτει επίσης και split screen co op στο Switch μόνο σε docked mode. Τρέχει ομαλά χωρίς να δημιουργούνται unplayable συνθήκες. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε επίσης ότι μπορείτε να συνδέσετε το λογαριασμό σας Ubisoft αν έχετε και να μαζεύετε πόντους τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε στο κατάστημά της.

Τελικά τι καταφέρνει εν ολίγοις το Starlink: Battle for Atlas; Πρόκειται για ένα παιχνίδι με πτήσεις που δανείζεται στοιχεία από το Star-Fox και στο Nintendo Switch σας δίνεται η ευκαιρία να το κάνετε σχεδόν….Star-Fox. Έχει αερομαχίες στο διάστημα, εξερεύνηση σε πλανήτες, co op, αναβαθμίσεις στο κάθε τι και combine mod system. Είναι ένα παιχνίδι πολύ μεγάλο σε μέγεθος αν ασχοληθείτε με όλα και συνάμα τίμιο που θα σας κρατήσει αμέτρητες ώρες μπροστά στην οθόνη σας. Αν σας αρέσει η ιδέα των δια πλανητικών  ταξιδιών παρέα με τη Star-Fox team ή όχι τότε αυτό το παιχνίδι είναι για εσάς.

[vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″]Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για Review: Nintendo Switch
Είδος: Action – Adventure / Single playre or multiplayer
Κυκλοφορεί για: Nintendo Switch, PS4, Xbox One
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 16/10/2018
Εκδότρια εταιρεία: Ubisoft
Εταιρεία ανάπτυξης:  Ubisoft Toronto

Ευχαριστούμε θερμά την CD Media για την παραχώρηση του παιχνιδιού για τις ανάγκες του παρόντος Review.

[/vc_column][/vc_row]

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!