Κατά την διάρκεια της Ε3 τον προηγούμενο μήνα η EA και η Respawn Enternainment μας έδωσε μια γεύση από το νέο τους δημιούργημα το Star Wars Jedi Fallen Order. Φυσικά με τον καιρό έρχονται περισσότερες πληροφορίες στο φως της δημοσιότητας και πριν λίγο καιρό είχαμε μάθει πως στο παιχνίδι το Level Design θα είναι σε στυλ όπως αυτό του Metroid. Όμως πέρα από αυτό μαθαίνουμε πληφορορίες σιγά σιγά και για το σύστημα μάχης του παιχνιδιού το οποίο όπως όλα δείχνουν θα είναι παρόμοιο με αυτό του Sekiro Shadow Die Twice της From Software. Σε μία συνέντευξη του ο υπεύθυνος Combat Designer Jason de Heras έκανε την παρακάτω δήλωση:
I thought it was pretty badass, and a little comforting to know that you could make this type of game without a stamina bar. They let you attack, they let you roll, they do all this for free – and then the AI will tell you if you’re doing the correct thing. It just confirmed to us that you don’t have to limit everything the player does; let them have a little more agency, and then let the AI give them a slap on the wrist or a punch in the face. It was a positive thing for us to know there was a game that was similar to ours. Very similar.
“Σκέφτηκα πως θα ήταν κακό ή κάπως παρήγορο στο να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι το οποίο δεν θα έχει Stamina Bar. Σε αφήνουν να επιτεθείς να κινηθείς ελεύθερα και- στην συνέχεια η AI αποφασίζει ή θα σας πει αν κάνετε το σωστό. Επίσης μόλις μας επιβεβαίωσε πως δεν χρειάζεται να περιορίσουμε ότι κάνει ο παίκτης εκείνη την ώρα- αφήστε τους εχθρούς να έχουν λίγο ελευθερίa ή ενέργεια και μετά αφήστε την AI να τους δώσει ένα ελαφρό χτύπημα ή μια γροθιά στο πρόσωπο. Ήταν ένα θετικό γεγονός για εμάς να ξέρουμε το ότι υπάρχει παρόμοιο παιχνίδι εκεί έξω παρόμοιο με το δικό μας. Πολύ παρόμοιο.”
Όντως στο Star Wars η μπάρα της Stamina δεν θα υπάρχει αλλά υπάρχουν παιχνίδια της From Software όπως η σειρά Dark Souls όπου πρέπει να ρίχνουμε ένα μάτι συνέχεια στην μπάρα καθώς όπως ξέρουμε αν πέσει σε χαμηλά επίπεδα θα είμαστε πιο ευάλωτοι στους εχθρούς. Όμως στο Sekiro όπως είδαμε δεν υπάρχει Stamina Bar και έτσι αφήνει τον παίκτη στο να κινηθεί ελεύθερα. Φυσικά αυτή η ελευθερία δεν κάνει και πολύ πιο εύκολο το παιχνίδι και δεν χαλάει την παράδοση της From Software που την θέλει να βάζει δύσκολα στους παίχτες.
Σε ένα άλλο θέμα που απάντησε η Respawn ήταν και για το θέμα βίας και είπε πως το παιχνίδι δεν θα είναι τόσο βίαιο όσο κάποιες ταινίες Star Wars. Επίσης ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού Stig Asmussen μίλησε και για το κατα πόσο έχει επηρεαστεί από την From Software.
I’ve been a huge FromSoftware fan since King’s Field. I mean, King’s Field 2 is one of my favourite games ever. But it’s not about you liking a game, and trying to make that game yourself. It’s more, ’What can we learn about what’s fun about it?’
“Είμαι μεγάλος οπαδός της From Software από το King’s Field. Εννοώ πως το King’s Field 2 είναι ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Αλλά δεν είναι μόνο να σου αρέσει ένα παιχνίδι και να προσπαθεις να κάνεις αυτό το παιχνίδι που σου αρέσει. Είναι περισσότερο “Τι μπορούμε να διδαχθούμε σχετικά με το τι είναι διασκεδαστικό σε αυτό “
Από τα λόγια πάντως των developers καταλαβαίνουμε πως οι επιρροές από την From Software είναι πολλές και αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά ώστε να δούμε και ένα ωραίο παιχνίδι. Αν το σύστημα μάχης μοιάζει όντως με αυτό του Sekiro και η Respawn προσθέσει και δικά της στοιχεία τότε θα δούμε κάτι ενδιαφέρον.
Επίσης δείτε και το νέο επεισόδιο Busted Plays όπου πέφτει πολύ αίμα….
To Star Wars Jedi Fallen Order κυκλοφορεί στις 15 Νοεμβρίου για PC, Xbox One, PS4
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
 - Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 






