Μετά την επιτυχία του Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ήταν λογικό να δούμε αντίστοιχου βεληνεκούς σε νοσταλγία παιχνίδια που σημάδεψαν μία ολόκληρη γενιά, να ανασταίνονται στην τρέχουσα. Επομένως, μετά τον Crash η λογική πρόσταζε, μεταξύ άλλων, ότι τη σκυτάλη θα έπαιρνε ο αλέγρος μωβ δράκος Spyro. Έτσι και συνέβη λοιπόν, με την Activision να ανακοινώνει πριν από λίγους μήνες την συλλογή Spyro Reignited Trilogy, όπου εμπεριέχονται, σε περισσότερο remake και λιγότερο remaster μορφή κατά τη γνώμη μου, τα τρία πρώτα παιχνίδια της σειράς, Spyro the Dragon, Spyro 2: Ripto’s Rage! και Spyro: Year of the Dragon και που είχαν αναπτυχθεί από την Insomniac Games (Marvel’s Spider-Man, Sunset Overdrive κ.α.) για το πρώτο PlayStation προ εικοσαετίας. Το απαιτητικό έργο της “ανάστασης” ανέλαβε η συνήθης ύποπτη πλέον Toys for Bob που ευθύνεται και για την ανάπτυξη των παιχνιδιών Skylanders και φυσικά του Crash Bandicoot N.Sane Trilogy. Πάμε να εισχωρήσουμε όμως λίγο περισσότερο στο Spyro Reignited Trilogy για να καταλήξουμε στο αν τελικά αξίζει να επενδύσετε σε αυτή την ανανεωμένη συλλογή του κατά τα άλλα αγαπημένου μου Spyro.
Στο πακέτο λοιπόν του Reignited Trilogy, όπως αναφέρθηκε και λίγο πριν, εμπεριέχονται τα τρία πρώτα παιχνίδια της σειράς Spyro. Στο Spyro the Dragon πρέπει να απελευθερώσουμε και να σώσουμε του Δράκους από το Βασίλειο μας, που έχουν παγιδευτεί, ενώ παράλληλα βρισκόμαστε στο κυνήγι του υπευθύνου και ενός από τους πιο αναγνωρίσιμους αντιπάλους στη σειρά, Gnasty Gnorc. Στην πορεία μας βέβαια θα κληθούμε να συλλέξουμε χιλιάδες πολύτιμα πετράδια, να ανακτήσουμε αυγά δράκων από κλέφτες που τρέχουν να μας ξεφύγουν και να δοκιμάσουμε τα όρια μας σε κάποιες σχετικά απαιτητικές προκλήσεις. Ακούγονται απλά αλλά στην ουσία αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού που μεταφέρονται και στα επόμενα δύο και αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η απλότητα είναι που μας έκανε να το αγαπήσουμε εξαρχής. Στο Spyro 2: Ripto’s Revenge, ο αγαπημένος μας δράκος καταλήγει, σχεδόν αναπάντεχα, στο φανταστικό Βασίλειο του Avalar, το οποίο κινδυνεύει από τον μάγο Ripto που θέλει να το κατακτήσει. Ο Spyro αναλαμβάνει δράση και η περιπέτειά μας ξεκινά. Στο δεύτερο παιχνίδι της σειράς, τα πολύτιμα πετράδια που συλλέγουμε μπορούμε πλέον να τα χρησιμοποιήσουμε όχι μόνο για να προχωρήσουμε στις επόμενες περιοχές αλλά και για να ξεκλειδώσουμε κάποιες επιπλέον δυνατότητες αλλά όπως είπαμε, ο πυρήνας των χαρακτηριστικών του δεν απομακρύνεται κατά πολύ από τον προκάτοχό του. Στο τρίτο και τελευταίο παιχνίδι του Reignited Trilogy, το Spyro: Year of the Dragon, αποτελεί αδιαμφισβήτητα το πιο φιλόδοξο παιχνίδι της τριλογίας. Ο Spyro γιορτάζοντας τη Χρονιά του Δράκου όπου το Βασίλειο υποδέχεται τα νέα δράκο-αυγά έρχεται αντιμέτωπος με την σατανικά χαριτωμένη Bianca που έρχεται να κλέψει τα αυγά. Στο τρίτο μέρος της σειράς είναι αξιομνημόνευτο πόσα mini-games συναντούμε και πόσο διασκεδαστικά είναι ενώ έχουμε τη δυνατότητα, μεταξύ και άλλων χαρακτήρων, να παίξουμε ως την αγαπημένη μας και ανέκαθεν υποστηρικτική μας λιβελούλα.
Κανένα από τα τρία παιχνίδια δεν πρόκειται να σας δυσκολέψει ιδιαίτερα εκτός αν θελήσετε να πάτε για 100% ολοκλήρωση και για την αντίστοιχη πλατίνα/achievement (κάπου εδώ στρέφω το βλέμμα αλλού σφυρίζοντας αδιάφορα) όπου και πάλι απλά θα ανεβεί η πρόκληση σε υποφερτά επίπεδα. Ο χειρισμός παραμένει απλός, λειτουργικός και αρκετά ξεκάθαρος αφού οι κινήσεις που μας απασχολούν κατά κύριο λόγο είναι το άλμα, η εναέρια ολίσθηση, η φορτισμένη επίθεση με τα κέρατα και φυσικά η εκτόξευση φωτιάς, γιατί πάνω απ’ όλα είμαστε δράκος, ασχέτου μεγέθους και χαριτωμενιάς. Τα γραφικά του Reignited Trilogy σε συνδυασμό με τα animations ξεπέρασαν τις προσδοκίες μου και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά πανέμορφο και ένα από τα πιο εντυπωσιακά παιχνίδια στο, περιορισμένο σε αυτή τη γενιά δυστυχώς, είδος του και πιστεύω πως το ίδιο ευχάριστα θα εκπλαγείτε κι εσείς. Ακόμη και τα voice overs είναι καλοδουλεμένα και αρκετά ευχάριστα αλλά θα ήθελα λίγο παραπάνω ενδιαφέρον στη μουσική υπόκρουση κατά την εξερεύνηση των περιοχών. Μία μικρή μου ένσταση έχει να κάνει ακόμα με την κάμερα του παιχνιδιού, που είτε τη ρύθμιζα σε passive είτε σε active δεν αντίκρισα μεγάλες διαφορές και υπήρχαν στιγμές, κυρίως κατά το γρήγορο φορτσάρισμα του Spyro προκειμένου να εμβολίσει κατά κέφαλα εχθρούς και αντικείμενα, που δυσκόλευε ο χειρισμός εξαιτίας της κάμερας. Θέλω να πιστεύω πως όποια μικροπροβλήματα σε αυτό το κομμάτι θα διορθωθούν με μελλοντικό update.
Το Spyro Ignited Trilogy φέρνει τον Spyro ξανά σε μία γενιά που δεν χαρακτηρίζεται δυστυχώς από αρκετά και ποιοτικά platforms παιχνίδια. Σε μία γενιά που ο κάθε developer προσπαθεί να κάνει όλο και πιο πολύπλοκο το επόμενο project του, το Ignited Trilogy αποδεικνύει ότι η απλότητα μπορεί να είναι εξίσου εντυπωσιακή και σίγουρα πιο χαλαρή και διασκεδαστική για τον παίκτη. Οι λόγοι που μας έκαναν να αγαπήσουμε τον Spyro πριν είκοσι χρόνια φωνάζουν βροντερό παρών ενώ πιστεύω ότι ήρθε η στιγμή να αποκτήσει η σειρά και νεότερους οπαδούς και όχι μόνο νοσταλγούς. Όσοι λοιπόν αγαπάτε αυτό το είδος και σας αρέσει η απλότητα στη ζωή και στο gaming μην αφήσετε το Spyro Ignited Trilogy να σας ξεφύγει.
Είδος: Platform
Κυκλοφορεί για: PS4, Xbox One
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 13/11/2018
Εκδότρια εταιρία: Activision
Εταιρίες ανάπτυξης: Toys for Bob
Ευχαριστούμε θερμά την IGE για την παραχώρηση του παιχνιδιού για τις ανάγκες του Review
[/vc_column][/vc_row]Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!