Μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις το 2015 ήταν από τη μεριά της Nintendo. Μια νέα ΙΡ με το όνομα Splatoon, ένα 3rd person shooter (αντί για σφαίρες, βασίζεστε σε… μελάνι), πλέον πολύ γνωστό και με μεγάλο community. Παρόλο που η εταιρεία δεν σχετίζεται ιδιαίτερα με τα shooters, ειδικά σε αυτά που δίνουν έμφαση στο multiplayer, το Splatoon ξεπέρασε τις προσδοκίες, ξαποστέλνοντας πάνω από 4 εκατ. κόπιες στις γωνιές της γής, κερδίζοντας κάμποσα βραβεία στο δρόμο.

9 μήνες μετά την κυκλοφορία του, το παιχνίδι θεωρείται τεράστια επιτυχία και η σκέψη για ενδεχόμενο sequel είναι αναπόφευκτη από πολλούς μέσα στο χώρο. Σε μια συνέντευξη που παραχώρισε στο GamesMaster Magazine ο παραγωγός του παιχνιδιού, Hisashi Nogami, αποκάλυψε πως αρχικά, η ομάδα του και αυτός ανησυχούσαν για το αν το Splatoon θα έχει καλές κριτικές από τους φάνς. Ευχαριστημένος από την ανταπόκριση (πλέον), αναφέρει πως θέλει να φτιάξει κάτι με online gameplay στο μέλλον.
” ‘Εχουμε ασχοληθεί με το online κομμάτι στο παρελθόν, σε κάμποσους τίτλους, αλλά το Splatoon ήταν το πρώτο που το multiplayer ήταν το κυρίως γεύμα στο μενού. Δεν ήμασταν σίγουροι για το πώς θα εκλάμβαναν κάποια σημεία του παιχνιδιού, αλλά πλέον είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την άποψη των φάνς, και δεν μιλάω μόνο για έμπειρους παίχτες στο multiplayer κομμάτι, αλλά και για παιδιά και γυναίκες που απόλαυσαν το παιχνίδι. ” αναφέρει ο κ. Nogami και συνεχίζει λέγοντας: ” Είναι πραγματική ένεση αυτοπεποίθησης. Εαν έχουμε ευκαιρία στο μέλλον, θα ήθελα να ασχοληθούμε ακόμη πιο πολύ με το online. ”

‘Οταν ο κ. Nogami ερωτήθηκε για ένα ενδεχόμενο sequel απάντησε προσεκτικά αλλά έδωσε και κάποιες ελπίδες: ” Είμαστε πολύ προσεκτικοί για το πως το παιχνίδι ”μεγαλώνει” μέσα στους gamers. Αν βρεθεί η ευκαιρία και αν οι παίχτες μας υποστηρίξουν, μπορεί και να συμβεί. ”
Εμείς απλά αναφέρουμε πως, με τα ” νούμερα ” που χτύπησε το Splatoon όταν βρισκόταν σε early access στάδιο, η Nintendo, έχει ήδη την υποστήριξη που χρειάζεται.
Εσείς θα θέλατε το Splatoon να γίνει franchise; Πείτε μας στα σχόλια.






