PlayStation Studios

Sony: «Δεν αναπτύσσουμε Live Service παιχνίδια μόνο σαν τα Fortnite και Destiny»

Ο Hermen Hulst, ο οποίος διαχειρίζεται όλες τις first party ομάδες ανάπτυξης τίτλων στο PlayStation σε πρόσφατη συνέντευξη του στην  GamesIndustry.biz  με αφορμή την εξαγορά του  Studio Firewalk Studios, μίλησε ανοιχτά και για τους Live Service τίτλους που βρίσκονται υπό ανάπτυξη από την Sony.

H Sony άλλωστε έχει μιλήσει πολλές φορές ανοιχτά πως έχει πολλούς live service τίτλους σε ανάπτυξη και αυτή την στιγμή εργάζονται πάνω σε 10 νέους τίτλους στην κατηγορία αυτή. Μάλιστα κάποιοι θα έρθουν σε κυκλοφορία πριν το 2026. Όταν ρωτήθηκε για τις προκλήσεις που θα μπορεί να επιφέρει αυτό δεδομένου και του ανταγωνισμού που υπάρχει στην κατηγορία αυτή, είπε πως τα παιχνίδια του Playstation δεν θα διεκδικήσουν όλα ένα κομμάτι από την ίδια πίτα των πωλήσεων.

Ο Hulst δήλωσε ότι  η Sony κατανοεί “το ανταγωνιστικό περιβάλλον που υπάρχει εκεί έξω” και την επένδυση χρόνου που απαιτούν τα περισσότερα παιχνίδια live service από τους παίκτες.

Εξήγησε ότι τα Live service παιχνίδια συζητούνται συχνά σαν να είναι ένα μοναδικό είδος από μόνο του, αλλά πιστεύει ότι αυτό δεν συμβαίνει και αποκάλυψε ότι τα παιχνίδια που αναπτύσσουν τα στούντιο του PlayStation «στοχεύουν σε διαφορετικά είδη , διαφορετικά προγράμματα κυκλοφορίας και σε διαφορετικές κλίμακες.” .Ο Hulst προσθέτει περαιτέρω ότι τα παιχνίδια είναι επίσης προσαρμοσμένα για διαφορετικά είδη κοινού.

Δεν υπάρχει αμφιβολία για το πόσο ανταγωνιστικός γίνεται ο χώρος του live-service και, όπως εύστοχα τόνισε ο Hulst, αυτό οφείλεται αναμφίβολα εν μέρει στη σταθερή αφοσίωση του χρόνου που απαιτούν αυτά τα παιχνίδια.

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως έρχονται το The Last of Us με το Multiplayer κομμάτι, ένας τίτλος από τον κόσμο του Horizon και ένας τίτλος από την Firewalk Studios.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!