Σε ανακοίνωση της αμερικάνικης εταιρίας, η ομάδα του Shazam θα ενώσει τις δυνάμεις της με την Apple. Η δημοφιλής εφαρμογή αναγνώρισης ήχου και εικόνας είχε ένα δύσκολο οικονομικό έτος, αφού το 2016 είχε μόλις €46 εκατομμύρια σε έσοδα ενώ καθαρά σημείωσε €5 εκατομμύρια ζημία. Μάλιστα αυτό ήταν το υψηλότερο σημείο της τριετίας 2014-2016, μιας και το 2015 είχε χάσει €19 εκατομμύρια. Αυτό την ώθησε σε ομιλίες με πιθανούς αγοραστές, με τα νούμερα της εξαγοράς να περιλαμβάνουν 9 ψηφία. Όχι άδικα, αφού τον Σεπτέμβριο του 2016 ξεπέρασε τα 1 δισεκατομμύριο σε λήψεις και συνεχίζει εκθετικά. Τελικά, οι συζητήσεις με την Apple έκλεισαν στα €341 εκατομμύρια, πολύ χαμηλότερα από το 1 δις που ζητούσαν στην αρχή.
H Apple δήλωσε σχετικά με την αγορά, “Είμαστε ενθουσιασμένοι που το Shazam και η ταλαντούχα ομάδα της θα ενταχθούν στην Apple. Από την κυκλοφορία του App Store, το Shazam κατατάσσεται ως μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές για iOS. Σήμερα, χρησιμοποιείται από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, σε πολλαπλές πλατφόρμες. Το Apple Music και το Shazam είναι ταιριάζουν απόλυτα, μοιράζοντας ένα πάθος για την ανακάλυψη της μουσικής και παρέχοντας στους χρήστες μας εξαιρετικές μουσικές εμπειρίες. Έχουμε συναρπαστικά σχέδια για αυτό και ανυπομονούμε να συνδυαστούμε με την Shazam με την έγκριση της σημερινής συμφωνίας”. Η Apple ήταν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων εδώ και 5 μήνες και ήρθε μετά από άλλους ενδιαφερόμενους όπως το Snapchat και το Spotify. Από την άλλη μεριά, η ομάδα του Shazam δημοσίευσε την εξής δήλωση, “Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε ότι το Shazam έχει συνάψει συμφωνία για να γίνει μέλος της Apple. Το Shazam είναι μία από τις υψηλότερα βαθμολογημένες εφαρμογές στον κόσμο και αγαπήθηκε από εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες και δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα καλύτερο σπίτι για το Shazam που θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να παρέχουμε μαγεία στους χρήστες μας”.
Το Shazam ξεκίνησε το 1999 στο Ηνωμένο Βασίλειο, πολύ πιο πριν μπουν τα έξυπνα κινητά στην καθημερινότητα μας. Τότε ονομαζόταν 2580, ο αριθμός που πληκτρολογούσε ο χρήστης για να έχει πρόσβαση στην υπηρεσία. Η κλήση κατέγραφε 30 δευτερόλεπτα της μουσικής και αργότερα έστελνε με SMS τις πληροφορίες του τραγουδιού. Από τότε το Shazam εξελίχθηκε δραματικά, αφού πλέον μπορεί να αναγνωρίσει και τηλεοπτικές σειρές μέσα από μικρά κλιπ βίντεο. Ακόμα λαμβάνει ποσοστά αγορών από υπηρεσίες όπως το Spotify και Apple Music, όταν ο χρήστης επιλέγει να αποκτήσει ένα τραγούδι. Το θετικό είναι ότι η υπηρεσία θα συνεχίσει να υπάρχει, αν και δεν είναι σίγουρο τι θα γίνει με την συνεργία που υπάρχει με το Spotify, αφού το Apple Music είναι ο βασικός ανταγωνιστής του.
Εσείς τι γνώμη έχετε; Πιστεύετε ότι η εξαγορά είναι θετικό για το Shazam;
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






