Returnal: Πως οι παίκτες θα μένουν συνεχώς απασχολημένοι (Dev Diary)

Η Atropos είναι μια κόλαση χωρίς τέλος

Στο πιο πρόσφατό (και πιθανότατα τελευταίο) developer’s diary της Housemarque (δημιουργό ομάδα του Returnal) βλέπουμε νέα gameplay πλάνα και όσων αφορά τα bosses και τα περιβάλλοντα του Άτροπος, του πολύ αφιλόξενου και εχθρικού πλανήτη, στον οποίο η Selene, η άτυχη πρωταγωνίστρια μπλέκει σε ένα εφιαλτικό timeloop προσπαθώντας να δραπετεύσει και να φτάσει στο τέλος ζωντανή μετά από πολλές, πολλές και πολλές προσπάθειες.

Στο εν λόγο dev diary o Harry Krueger (σκηνοθέτης του τίτλου) μαζί με τον Mikael Haveri (υπεύθυνο του marketing), συζητούν τις επιρροές αλλά και του τρόπους με τους οποίους το gameplay σε κρατάει διαρκώς απασχολημένο και απορροφημένο στον σκοτεινό του κόσμο, καθώς και τον σχεδιασμό των bosses.
Ταυτόχρονα βλέπουμε και στιγμιότυπα του ίδιου του gameplay στα οποία η δράση και ο ρυθμός είναι ξέφρενος μέχρι τελικής πτώσης.

To Returnal φτάνει αποκλειστικά στις PS5 κονσόλες μας στις 30 Απριλίου.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!