Καταφέρνει να ξεφύγει ο νέος Resident Evil τίτλος από την μετριότητα των τελευταίων;
Πολλοί είναι οι gamers, ανάμεσα τους και ο γραφών, που έχουν χάσει εν μέρει την εμπιστοσύνη τους στην Capcom τα τελευταία χρόνια. Η Ιαπωνική εταιρία συνεχίζει να μας μπερδεύει σχετικά με το τι πραγματικά θέλει να κάνει με το τεράστιο Franchise που ονομάζεται Resident Evil. Εκεί που πάμε να δούμε φως στον ορίζοντα με κάποια ωραία στοιχεία στους τελευταίους τίτλους, πάντα κάτι γίνεται και μας αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση στο τέλος.
Η κρίση ταυτότητας είναι ξεκάθαρα το μεγαλύτερο θέμα του Resident Evil: Revelations 2 και στις επόμενες σειρές θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε το γιατί. Τοποθετημένο χρονικά ανάμεσα στα γεγονότα του Resident Evil 5 και του ResidentEvil 6, το Revelations 2 αφηγείται την ιστορία της Claire Redfield και του Barry Burton. Η Claire έχει πέσει θύμα απαγωγής από μασκοφόρους οι οποίοι απαγάγουν και άλλους υπαλλήλους της Terra Save ανάμεσα τους και την κόρη του Burton, Moira. Οι δύο παραπάνω γυναίκες θα συνεργαστούν ώστε να μπορέσουν να δραπετεύσουν από το νησί στο οποίο αιχμαλωτίστηκαν ενώ o Barry ταξιδεύει στο νησί με καθυστέρηση ώστε να σώσει την κόρη του.
Το παιχνίδι χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια κάθε κεφάλαιο έχει δύο ενότητες. Η πρώτη ενότητα μας δίνει την δυνατότητα να δούμε την ιστορία της Claire και της Moira καθώς και να χειριστούμε μία εξ αυτών σχεδόν οποιαδήποτε στιγμή. Στη δεύτερη ενότητα αναλαμβάνουμε τον ρόλο του Barry από την στιγμή που φτάνει στο νησί καθώς και της Natalia, ενός περίεργου μικρού κοριτσιού που τον συναντά με το που φτάνει στην τοποθεσία.
Κύριο χαρακτηριστικό λοιπόν του gameplay είναι η εναλλαγή χαρακτήρων ώστε να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε τυχόν εμπόδια, παγίδες ή εχθρούς και να προχωρήσουμε στις παρακάτω περιοχές. Η Claire και ο Barry έχουν πιο ενεργό ρόλο καθώς είναι και οι τύποι με τα «όπλα»
ενώ Moira και Natalie έχουν ρόλους υποστήριξης στους παραπάνω χαρακτήρες. Στις κονσόλες υποστηρίζεται το συνεργατικό παιχνίδι, που το προτείνουμε, κάτι που δεν μπορεί να γίνει δυστυχώς (ακόμη;) στο PC.
Το παιχνίδι μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα Survival Horror Game με στοιχεία και Stealth και Action. Ενώ ο ένας χαρακτήρας μας μπορεί να χειριστεί μια ποικιλία όπλων ο άλλος είναι πιο ευάλωτος στις επιθέσεις και μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορα αντικείμενα για να επιτεθεί. Η Claire για παράδειγμα έχει στην κατοχή της τον φακό που μπορεί να ανακαλύψει, φωτίζοντας, τα διάφορα collectibles που χρειάζονται ώστε να αναβαθμίσουμε τα Skills μας. Η Natalie από την άλλη λόγω του μεγέθους της μπορεί να περάσει από μικρές τρύπες σε τοίχους η αντικείμενα καθώς και να βλέπει τους εχθρούς πίσω από τοίχους με την ικανότητα της όρασης που διαθέτει. Τα Skills αναβαθμίζονται από το κεντρικό menu του παιχνιδιού κυρίως ανάμεσα από κάθε επεισόδιο σε αντίθεση με τα όπλα που αναβαθμίζονται in-game στους γνωστούς πλέον πάγκους αναβάθμισης.
Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του Inventory ενώ μπορεί να γίνει μεταφορά αντικειμένων από τον ένα χαρακτήρα στον άλλο. Στο κόσμο του παιχνιδιού πέρα από τα κλασικά Herbs και πυρομαχικά υπάρχουν και recipes ώστε να δημιουργήσουμε διάφορα όπλα (όπως Firebombs). Γενικά υπάρχει μια καλή ισορροπία στα πυρομαχικά και δεν δίνονται ανεξέλεγκτα. Αυτό που γενικά δεν βρήκαμε ικανοποιητικό είναι η εναλλαγές μεταξύ Stealth, Exploration, Shooting και επίλυσης γρίφων που γίνονται σχεδόν τυχαία σαν να μην είναι σχεδιαστικά οργανωμένες.
Περνώντας ώρες στο παιχνίδι ποτέ δεν νιώσαμε ότι αυτό που παίζουμε μας «γεμίζει» ενώ οι μηχανισμοί αν και γενικά δουλεύουν, ποτέ δεν καταφέρνουν να ξεφύγουν από την μετριότητα. Ενώ το σενάριο αρχικά κυρίως, έχει μια καλή ροή, νιώθαμε όλο και περισσότερο ότι ασχολούμασταν με ένα Resident Evil 6 απλά σε λίγο πιο ενδιαφέρον Setting. Οι εχθροί ενώ έχουν μια σχετική ποικιλία δεν εντυπωσιάζουν ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τις τοποθεσίες που καλούμαστε να εξερευνήσουμε. Χαρακτήρες και διάλογοι έχουν τις «στιγμές» τους αλλά δύσκολα θα σας μείνει κάτι από αυτούς όταν ολοκληρώσετε το game.
Γενικά δίνεται η εντύπωση ότι η Capcom θέλει να κάνει πολλά διαφορετικά πράγματα τα οποία δεν «δένουν» σωστά μεταξύ τους ή δεν γίνονται με την ίδια επιτυχία. Τα δύο διαφορετικά Endings ανεβάζουν λίγο το Replayabilty του τίτλου εφόσον θέλετε να ξαναζήσετε την ιστορία των πρωταγωνιστών για μία ακόμη φορά.
Το Resident Evil: Revelations 2 δεν είναι ένας next-gen τίτλος και αν περιμένετε φοβερά γραφικά μάλλον θα απογοητευτείτε. Ασχοληθήκαμε με τις εκδόσεις για Xbox 360 και PS4 και μπορούμε να πούμε ότι δεν εντυπωσιαστήκαμε σε κανένα σημείο, ούτε με τα Textures, ούτε με τα Animations ούτε με τα Physics. Μάλιστα η έκδοση για PS4 πλήττεται σε σημεία από μη σταθερό Framerate αν και πηγές αναφέρουν ότι αυτό θα διορθωθεί με μελλοντικό Patch.
Εν τέλει, το RE: Revelations 2 είναι με μια φράση ο ορισμός της μετριότητας. Οι φανατικοί θαυμαστές της σειράς ίσως το προτιμήσουν ενώ οι υπόλοιποι σίγουρα μπορούν να βρουν καλύτερες εναλλακτικές (π.χ. The Evil Within). Μπορεί γενικά το game στην οχτάωρη περίπου διάρκειά του, να έχει πράγματα να δώσει αλλά δύσκολα θα βρεθεί gamer να νιώσει ότι αυτό που παίζει τον «γεμίζει». Το προτείνουμε στους Fans του Franchise ενώ για τους υπόλοιπους από εσάς θα το συστήναμε σε περίπτωση πτώσης της τιμής του.
[wp-review]Ταυτότητα Παιχνιδιού
Κονσόλα που χρησιμοποιηθήκε για Review: PS4, Xbox 360
Είδος: Survival Horror
Κυκλοφορεί για: PS4, Xbox One, PC, PS3, Xbox 360
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 18/03/2015
Εκδότρια εταιρία: Capcom
Εταιρία ανάπτυξης: Capcom
Διάθεση για την Ελλάδα: CD Media
Επίσημη ιστοσελίδα: http://www.capcom.co.jp/rev2/index.php?os=1
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!