Το franchise του Resident Evil διαθέτει μία αρκετά καλή ιστορία και μεγάλο υπόβαθρο αλλά ορίστε κάτι που πιθανώς δεν γνωρίζατε. Η ανάπτυξη λοιπόν του Resident Evil ξεκίνησε στο Super Nintendo!
Σε ερώτηση στον Koji Oda, σκηνοθέτη που δούλεψε στην Capcom το 1991 σε παιχνίδια όπως το Super Ghouls ‘n’ Ghosts και The Magical Quest Starring Mickey Mouse αποκρίθηκε χαρακτηριστικά:
Πραγματικά, νιώθω ότι μπήκα στη βιομηχανία την κατάλληλη στιγμή. Τα παιχνίδια τότε χρειαζόταν μισό χρόνο και όχι παραπάνω από ένα έτος για να αναπτυχθούν επομένως νιώθω ότι μπόρεσα να πάρω μέρος σε αρκετά projects. Δεν είναι πολύ γνωστό αλλά πριν το Resident Evil καταλήξει στο PlayStation, δούλευα πάνω σε αυτό για το Super Nintendo.
Το Resident Evil αρχικά αναπτύχθηκε ως ο πνευματικός διάδοχος του τρομακτικού παιχνιδιού του NES, Swee Home. Παρόλα αυτά όταν το PlayStation κυκλοφόρησε το 1994 κι έγινε μεγάλη η επιτυχία, η διοίκηση της Capcom αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την επιπλέον δύναμη της κονσόλα.
Το γεγονός που σας περιγράφω ήταν πριν καν πάρει το παιχνίδι το όνομα Resident Evil. Η κωδική ονομασία που χρησιμοποιούσαμε ήταν απλά “horror game”. Στο Super Nintendo δουλεύαμε με περιορισμένο χώρο σκληρού δίσκου επομένως δεν μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε μια ταινία εκεί μέσα. Εάν τελικά είχαμε ολοκληρώσει το παιχνίδι στο Super Nintnedo, είμαι σίγουρος ότι θα ήταν τελείως διαφορετικό. Για παράδειγμα, αρχικά ήταν σεταρισμένο να διαδραματιστεί σε ένα μέρος που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα και έμοιαζε περισσότερο με διαβολικό τόπο.
Πως σας φαίνεται η ιστορία του Resident Evil; Είναι τόσο ενδιαφέρουσα προκειμένου να τη μοιραστείτε και με τους φίλους σας;
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!