Ένας από τους τίτλους που κυκλοφόρησαν μαζί με το Xbox One το 2013 ήταν το Ryse: Son of Rome της Crytek, παιχνίδι που αν και δεν προσέφερε πολλά από άποψη gameplay, εντυπωσίασε τους πάντες με το οπτικό του αποτέλεσμα.
Οι παλιότεροι gamers του χώρου όμως ίσως να θυμούνται το Codename Kingdoms στο Xbox360 που ξεκίνησε την ιδέα του Ryse, με τη μεγαλύτερη διαφορά ότι ήταν σε προοπτική πρώτου προσώπου (First-Person). Πρίν μερικά 24ωρα ανέβηκε ένα video στο YouTube όπου μπορούμε να δούμε πόσο πολύ πίεζε η Crytek το μηχάνημα (Xbox360) στα όριά του, καθώς το οπτικό αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό για την ηλικία του υλικού! Το build βρέθηκε από τον twitter χρήστη cheese93007, ο οποίος αγόρασε ένα Development Kit και περιείχε ακυκλοφόρητες σκηνές του παιχνιδιού.
Παρόλο που υπάρχουν πολλά θέματα απόδοσης και λείπουν πολλά στοιχεία από τον κόσμο, μας κάνει να αναρωτιόμαστε πόσο θα μπορούσε να το βελτιώσει η Crytek και ποιό ήταν το αρχικό της όραμα, κάτι που μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube





