Πρώην μέλος της Sony PlayStation λέει όλη την αλήθεια γύρω από τα Exclusives

Ωμή αλήθεια

Εδώ και αρκετό καιρό γίνονται αμέτρητες συζητήσεις όσον αναφορά τόσο τη ποσότητα των τίτλων που κυκλοφορούν όσο και τη ποιότητά τους. Το μέλλον του gaming παραμένει ένα θέμα «περίεργο», όμως εδώ είμαστε για να το δούμε. Πλέον βλέπουμε ακόμα και «κάστρα» να πέφτουν με τίτλους exclusive εταιρειών να πηγαίνουν σε αντίπαλες κονσόλες. Όμως δεν τελειώνει εδώ απλά το θέμα. Υπάρχουν γενικές αντιδράσεις και από τις δύο πλευρές. Αξίζει άραγε να υπάρχουν αποκλειστικότητες;

Ο Shawn Layden ο οποίος εργαζόταν 30 έτη στη Sony PlayStation και συγκεκριμένα, κεφαλή της SIE America, πήρε θέση για όλα αυτά. Σύμφωνα λοιπόν με συνέντευξή του στο VentureBeat, αναφέρει πως το να κυκλοφορήσει ένας τίτλος ως exclusive, φέρνει το κόστος παραγωγής σε απίστευτα μεγάλα ποσά.

Για να είμαστε ακριβής, όταν το κόστος ενός τίτλου είναι πάνω από τα 200 εκατομμύρια τότε. Μειώνεις το target group. Στο κόσμο είπε των free to play το 95% δεν πρόκειται να ξοδέψει ευρώ στο τίτλο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είπε είναι το Helldivers 2. Έφερε περισσότερο κόσμο καθώς κυκλοφόρησε και στο PlayStation και στο PC. Εν αντιθέσει με τα online, ο Shawn Layden ανέφερε για τα single player: «Για παιχνίδια με έναν παίκτη, δεν είναι η ίδια ανάγκη. Αλλά αν ξοδεύετε 250 εκατομμύρια δολάρια, θέλετε να μπορείτε να τα πουλήσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, ακόμα κι αν είναι μόλις 10% περισσότερα».

Ποια η δική σας γνώμη;

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!