Mass Effect™: Andromeda_20170313104053

Πρώην developer της Bioware δηλώνει ότι η EA στοχεύει στην δημιουργία open world παιχνιδιών με βάση τα microtransactions

Μετά το άδοξο τέλος της Visceral Games και τις δηλώσεις της Electronic Arts για τις αλλαγές που θα γίνουν στο επερχόμενο παιχνίδι Star Wars που αναπτυσσόταν απο την εταιρία (αλλαγή εντελώς του ύφους του παιχνιδιού απο single player story σε πιο multiplayer και open world προσανατολισμό) έρχεται ο πρώην developer της Bioware Manveer Heir να δηλώσει, σε συνέντευξη που παραχώρησε, ότι ο λόγος του κλεισίματος και η αλλαγή πλάνων για το παιχνίδι είναι καθαρά οικονομικός. Αυτοί οι λόγοι, σύμφωνα με αυτόν, ήταν και οι λόγοι που δεν βοηθήθηκε και πάρα πολύ το Mass Effect: Andromeda.

Ο Heir υποστηρίζει ότι η EA έχει στραφεί κατά βάση στην δημιουργία open world παιχνιδιών καθώς είναι το μοναδικό είδος που μέσω microtransactions μπορεί να κάνει τον χρήστη να επιστρέφει ξανά και ξανά στο παιχνίδι. Παιχνίδια τύπου rpg ή single player δεν μπορούν να δώσουν κάτι παραπάνω στην εταιρία χρηματικά αφού ολοκληρωθούν μετά απο 90-100 ώρες. Έτσι, θεωρεί ότι αυτή η εμμονή της EA ήταν αυτή που κατέστρεψε και το Mass Effect.

Σύμφωνα με αυτόν οι μεγάλες εταιρίες έχουν ως στόχο την δημιουργία παιχνιδιών που θα τους αποφέρουν τεράστια κέρδη και όχι νέες εμπειρίες για τους παίκτες. Κυνικά αναφέρει:

Πρέπει να καταλάβετε ότι οι εταιρίες δεν ενδιαφέρονται για το τι θέλουν οι παίκτες, τους ενδιαφέρει μόνο να βρούνε για τι πράγμα θα πλήρωνε κάποιος για να το έχει μέσα στο παιχνίδι του. Σκεφτείτε πόσο πολλά χρήματα αποφέρουν τα microtransactions και θα καταλάβετε τον λόγο αυτής της μεταστροφής.

Για να μας δώσει ο ίδιος να καταλάβουμε αυτά τα ποσά λέει ότι έχει δει με τα μάτια του παίκτη να αγοράζει Mass Effect multiplayer κάρτες αξίας 15.000$ χωρίς κανέναν ενδοιασμό. “Όταν κατάλαβε η EA τα κέρδη που της αποφέρει όλο αυτό αποφάσισε να βάλει ένα multiplayer κομμάτι σε τίτλους που πριν δεν το είχαν καθώς το συνεχόμενο κέρδος απο έναν συγκεκριμένο τίτλο μέσω microtransactions είναι πολύ μεγαλύτερο απο την αγορά μόνο του παιχνιδιού”, συνεχίζει. Καταλαβαίνουμε ότι κάτι τέτοιο πάει να συμβεί με το νέο Star Wars Battlefront II που η beta ήταν γεμάτη με microtransactions για το οτιδήποτε.

Απο όλα αυτά που λέει ο Manveer Heir συμπεραίνουμε ότι τα πράγματα προβλέπονται δυσοίωνα για την γενικότερη εικόνα της βιομηχανίας. Να θυμίσω πως παιχνίδια σαν το Uncharted απέκτησαν online multiplayer εν μία νυκτί και φαίνεται ότι ολοένα και περισσότερες εταιρίες θα ακολουθήσουν το ίδιο μοτίβο. Μένει να δούμε την αντίδραση όλων μας σε αυτή την σοβαρή κατάσταση  η οποία έχει διαμορφωθεί και απο τα δικά μας λάθη ως παίκτες.

Πως σχολιάζετε τα όσα δηλώνει ο developer; Αγοράζετε και εσείς πολλά απο τα microtransactions που υπάρχουν μέσα στα αγαπημένα σας παιχνίδια; Περιμένουμε τα σχόλια σας παρακάτω.

 Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.