Πόσα άραγε Studios χρειάζονται σήμερα για να φτιάξει κάποιος έναν AAA τίτλο; 10; 2; Πόσα άραγε; Σε αυτό το ερώτημα προσπάθησε να απαντήσει ο Vice President των Xbox Game Studios, Matt Booty. Ο ίδιος πιστεύει ότι η εποχή που 1 μόνο studio πάλευε μόνο του για την ολοκλήρωση ενός παιχνιδιού, έχει παρέλθει και περάσει ανεπιστρεπτή. Στην Pax West 2022 ο Booty ανέφερε πως ο Covid-19 δεν είναι ο μόνος λόγος καθυστέρησης κυκλοφορίας τίτλων. Ανέφερε την ανάγκη πως πρέπει να υπάρχει τεράστια συνεργασία μεταξύ των Studios για την ολοκλήρωση τίτλων. Η ανάγκη των καιρών είναι η μίξη των studios για το καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτό είναι μονόδρομος όπως είπε. Τι πιστεύετε εσείς για τη συγκεκριμένη περίπτωση; Έχει δίκιο; Πιο το μέλλον ολοκλήρωσης τίτλων;
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!






