Πληροφορίες σχετικά με το Star Wars της Visceral που θα σας συναρπάσουν

Κατά τη διάρκεια του Star Wars Celebration, η Amy Hennig, creative director του μυστηριωδούς Star Wars project της Visceral,  αποκάλυψε νέες λεπτομέρειες. Με την τρομερή δουλειά που έριξε η εταιρεία στη σειρά Dead Space, φυσικό είναι να αρχίσει να ανεβαίνει το hype meter για όλους τους φάνς.

star-wars-game-visceral-concept-art-header-185732

Αρχικά η Hennig, δήλωσε πως ”πρόκειται για μια original ιστορία, με νέους χαρακτήρες, τοποθεσίες, τεχνολογία, πλάσματα και οτι μπορείτε να φανταστείτε.”  Η ιστορία πρόκειται να ακολουθήσει το ίδιο αφηγηματικό ύφος που χρησιμοποιείται και στις ταινίες, με σηματικούς χαρακτήρες καθώς ”αυτές οι ιστορίες πάντα παίζουν ρόλο, και αυτό θέλουμε να κάνουμε στο παιχνίδι μας.”

Φαίνεται πως, η εταιρεία σκοπεύει να μείνει πιστή στη θεματική των ταινιών όπως μαρτυρά και η παρακάτω δήλωση για τον τελικό της στόχο: ”στο φινάλε του παιχνιδιού, θέλουμε οι παίχτες να πιστεύουν οτι όντως έπαιξαν μια ταινία Star Wars.”

H Hennig ακολουθεί την φόρμουλα που χρησιμοποίησε στην υπερεπιτυχημένη σειρά Uncharted. Φαίνεται πως ο χωρισμός της με την Naughty Dog της στοίχισε, αν και η ίδια η εταιρεία την ευχαρίστησε στα credits του Uncharted 4, και η ίδια η Hennig παραδέχτηκε οτι τα πράγματα θα μοιάζουν αρκετά, ανάμεσα στα 2 παιχνίδια.

Είναι αυτό που λέμε επιτακτική ανάγκη, όπως λέει ο συνάδελφός μου Todd. Μια παράξενη γοητεία και χιούμορ. Ταυτόχρονα όμως, έχουμε μεγάλα στοιχήματα και κινδύνους. ” Oτι θα μπορούσαμε να ελπίζουμε από έναν τέτοιο τίτλο, έχουμε να προσθέσουμε εμείς.

star-wars-game-visceral-concept-art-header-185732

Σχετικά με αυτούς που θα ήθελαν κάτι παραπάνω, είστε πραγματικά άτυχοι. ”Θα μείνουμε σιωπηλοί πρός το παρόν. Αναμένετε νέες πληροφορίες με το νέο έτος.” Φαίνεται οτι η Visceral δεν βιάζεται καθόλου, πράγμα όχι απαραίτητα κακό, καθώς ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει όταν οι developers τρέχουν να προλάβουν τα deadlines.

Και η αναμονή ξεκινά, αγαπητοί Busters!

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα