Το PlayStation Classic χρησιμοποιεί τον Open-Source PCSX ReARMed emulator

Από την ημέρα ανακοίνωσής του, το PlayStation Classic κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών ατόμων και μας απασχόλησε αρκετό καιρό, όσον αφορά τα παιχνίδια που θα είχε.

Κάποιες πολύ ενδιαφέρον πληροφορίες όμως έρχονται στην επιφάνεια από άλλες πηγές, που είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με την επερχόμενη μικρή κονσόλα της Sony. Όπως αναφέρει το kotaku, η εταιρία χρησιμοποίησε τον PCSX ReARMed emulator για να υλοποιήσει το παρόν project.

Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, καθώς δείχνει την δύναμη των emulator στον χώρο και το πόσο χρήσιμοι μπορούν να αποδειχθούν στο άμεσο μέλλον, για διατήρηση τίτλων που κυκλοφόρησαν πολλά χρόνια πιο πρίν. Επίσης, δείχνει τέλεια πόσο καλύτερος είναι ένας emulator ανοιχτού κώδικα της κοινότητας, από έναν “επίσημο” κάποιας εταιρίας.

Τέλος, όπως αναφέρει ο Frank Cifaldi, η Sony κινήθηκε νομικά εναντίον του project πριν 19 χρόνια και απέτυχε, προχωρώντας στην εξαγορά του και την διακοπή ανοιχτής ανάπτυξης. Τουλάχιστον ενδιαφέρον το γεγονός ότι αποφάσισαν να προχωρήσουν στην χρήση του, καθώς ενισχύει αυτό που είπαμε λίγο πιο πάνω: στο άμεσο μέλλον το emulation θα είναι ο μόνος τρόπος διατήρησης τίτλων.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!