Planetside 2 PS4: Ο αγώνας για το καλύτερο αποτέλεσμα

Η Sony Online Entertainment τηρεί σιγήν ιχθύος για την έκδοση στο PlayStation 4 του multiplayer shooter Planetside 2 εδώ και κάποιο χρονικό διάστημα.
Ο δημιουργικός διευθυντής Matt Higby είπε ότι μια beta θα ξεκινήσει στο PS4 μέχρι το τέλος του έτους. Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια του PlayStation Experience Δεκεμβρίου στο Λας Βέγκας.

Planetside-2_1920x1200
Η έκδοση για το PS4, ανακοινώθηκε τον Ιούνιο του 2013, και έχει πάρει αρκετό χρόνο για να αναπτυχθεί, επειδή οι σχεδιαστές θέλουν το Planetside 2 για PS4 να είναι μια πλήρες εμπειρία σε κονσόλα και όχι μόνο ένα port του αρχικού παιχνιδιού.

Όσο και να ακούγεται ότι δεν δουλεύουμε, εργαζόμαστε σκληρά για να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι που να μην είναι ένα απλό port. Έτσι μας πήρε αρκετό καιρό για να ξανά σχεδιάσουμε το user interface και τον χειρισμό μέσω του Daulsock 4. Επειδή ο τίτλος είναι ένα MMOFPS υπάρχουν περισσότερα user interface από ότι μπορούμε να έχουμε από ένα τυπικό FPS. Όλα αυτά πρέπει να αναθεωρηθούν για το χειριστήριο της κονσόλας. Αυτό ήταν μια πραγματικά μεγάλη διαδικασία σχεδιασμού, και έχουμε κάνει πολλές επαναλήψεις για να προσπαθήσουμε και να το κάνουμε σωστό. Αλλά ο στόχος μας είναι στο τέλος να έχουμε την έναρξη ενός μεγάλου τίτλου στο PS4.

To Planetside 2 είναι free-to-play και υποστηρίζεται από μικρο-συναλλαγές. O Higby είπε ότι η έκδοση στο PS4 θα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με την έκδοση για PC σε αυτό το θέμα.
Όσο για τα γραφικά, ο Higby είπε ότι η έκδοση PS4 είναι παρόμοια “προς θετικά” με την έκδοση για PC.

Από τη γραφική άποψη πιστότητας, νομίζω ότι οι παίχτες θα μείνουν πολύ εντυπωσιασμένοι με αυτό που θα δουν στο PS4. Αυτό είναι πάντα από εκείνα τα πράγματα που οι παίχτες είναι επιφυλακτικοί σχετικά. Η συμφόρηση δεν είναι από την πλευρά της GPU, αλλά από την πλευρά της CPU. Είναι επειδή πρέπει να γίνετε τακτή ενημέρωση για τόσο πολλούς διαφορετικούς παίκτες που κινούνται στην οθόνη σας κάθε φορά. Όλη αυτή η κίνηση αλλά και οι ήχοι που είναι συνδεδεμένοι με τους χαρακτήρες που τρέχουν γύρω γύρω, όλα αυτά τα πράγματα καταλήγουν σε χτύπημα της CPU, δεν είναι η GPU. Έτσι, σε γενικές γραμμές, όταν τα frames σας είναι χαμηλά, αυτό είναι πρόβλημα της CPU. Και αυτό είναι που προσπαθήσαμε να πετύχουμε, ένα πιο σταθερό frame-rate στο PS4. Προσπαθούμε ακόμα για 60fps. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει. Έτσι, αν πάμε σε 30fps θα είναι επειδή θέλουμε να διατηρήσουμε μόνιμα 30fps. Αλλά αυτό είναι η βελτιστοποίηση που δουλεύουμε τώρα.

Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι στο Busted.gr