Phil Spencer: ” Το Cloud Gaming θα παίζει σπουδαίο ρόλο στο μέλλον αλλά…”

Το μέλλον της gaming βιομηχανίας, μέσα απ’ την προοπτική της Microsoft…

To Cloud Gaming ήταν ένα εγχείρημα, το οποίο στηρίχτηκε πολύ από τη Microsoft, ήδη απ’ την εποχή που το Xbox One έκανε το ντεμπούτο του, όταν το όραμα της εταιρείας ήταν η αλληλεπίδραση με ένα συνεχόμενα συνδεδεμένο δίκτυο. Κάτι τέτοιο ήταν δύσκολο να υλοποιηθεί, και τελικά δε συνέβη. Οι λόγοι ήταν πολλοί, με έναν απ΄τους οποίους να αποτελεί το γεγονός ότι οι διαδικτυακές υποδομές και το εύρος ζώνης δεν επαρκούσαν για να το υποδεχτούν.

Παρ’ όλα αυτά, θα μπορούσε να συμβεί κάποια στιγμή στο μέλλον, σύμφωνα με τον επικεφαλής, Phil Spencer, ο οποίος ισχυρίζεται πως ακόμα και να πραγματοποιηθεί ο συγκεκριμένος οραματισμός, ο κλασικός τρόπος παιχνιδιού, το Local Gaming, όπως λέγεται, δεν θα απομακρυνθεί απ΄την πρωταγωνιστική σκηνή. Αντίθετα, θα συμπεριλαμβάνεται κατά κύριο λόγο στο σχεδιαστικό πρόγραμμα της Microsoft, όσον αφορά τη δημιουργία των video games και τον τρόπο που θα λειτουργούν οι υπηρεσίες τους.

Μιλώντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, ανέφερε ότι έχει τη δυνατότητα να δει μπροστά από τα γεγονότα, τονίζοντας πως το Cloud Gaming έρχεται για να συμπληρώσει το Local Gaming και όχι να το αντικαταστήσει. Σημείωσε επίσης, ότι όσο και να εργαστούν για την αποφυγή της καθυστέρησης (latency), δε θα επιτευχθεί μάλλον ποτέ, την οποία το Local Gaming μπορεί να εξασφαλίσει και να προσφέρει.

Παρακάτω, μπορείτε να παρακολουθήσετε τη δήλωση του Phil Spencer.

 

Η Microsoft εκφράζει μια συνεχή αισιοδοξία, και όλα δείχνουν ότι κρύβει κάποιους δυνατούς άσσους στο μανίκι της. Το μέλλον είναι μπροστά, και οι εξελίξεις που θα σημειωθούν, σημαντικές. Για οτιδήποτε νεότερο, μείνετε συντονισμένοι στο Busted.gr.

Πώς σας φαίνεται η ιδέα του Cloud Gaming; Πείτε μας την άποψή σας στα σχόλια.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!