To παιχνίδι Die Hard που ποτέ δεν κυκλοφόρησε

Αχ, η δεκαετία του ’90. Μια εποχή όπου κανένας και τίποτα δεν εγγυάται ότι ένα βιντεοπαιχνίδι βασισμένο σε κάποια ταινία ή ένα κόμικ θα είχε μεταφερθεί σωστά ή ότι θα ήταν ένας καλός τίτλος. Πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι η Fox Interactive είχε προγραμματισμένη την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού για το Nintendo 64 Die Hard , βασισμένο στις κινηματογραφικές ταινίες, που ονομαζόταν, όπως πολλά παιχνίδια του συστήματος, Die Hard 64.

Ο τίτλος αναπτύχθηκε από την Bits Studios, και είχε αρχικά προγραμματιστεί για κυκλοφορία μέσα στο 1999. Το site RetroCollect ήρθε σε επαφή με ένα από τα μέλη του φόρουμ τους, τον 10ahu, ο οποίος είχε εργαστεί για την Bits Studio κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Die Hard 64.

die hard

Ο 10ahu είπε ότι:

Το παιχνίδι είναι πολύ μακριά από την ολοκλήρωσή του, και ότι διασώζεται χωρίζεται σε τρία κεντρικά roms. Κάθε rom έχει περίπου οκτώ επίπεδα και μόνο τρία είναι που έχουμε την δυνατότητα να παίξουμε. Τα υπόλοιπα είναι επίπεδα δοκιμών, ή ημιτελείς επίπεδα χωρίς εχθρούς. Τα επίπεδα περιλαμβάνουν μια φυλακή, ένα νοσοκομείο, δρόμους στο Los Angeles και ένα αστυνομικό τμήμα.

Οι χάρτες είναι αρκετά μεγάλοι, και αρκετά εντυπωσιακοί για τις δυνατότητες του Nintendo 64. Για παράδειγμα, στο επίπεδο του Los Angeles υπάρχουν λίγοι δρόμοι και μπορείτε να πάτε στο εσωτερικό ορισμένων κτηρίων, αλλά δεν υπάρχουν πεζοί ή αυτοκίνητα που κινούνται στο δρόμο και αυτό το κάνει να αισθάνεται άδειο, αλλά αυτή ήταν μια πολύ πρώιμη φάση στην ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Όλα τα cutscenes λείπουν, εκτός από το χαρακτηριστικό “Yippee ki yay!” και ελάχιστες άλλες εκφράσεις που ηχογραφήθηκαν. Δεν υπάρχει διάλογος και ακόμη και το πιο ολοκληρωμένο επίπεδο είναι δυσλειτουργικό μια και ήταν ένα έργο σε εξέλιξη – και αυτό μπορείτε να το δείτε …

Το βίντεο του παιχνιδιού είναι αρκετά πλούσιο, παρά τον ισχυρισμό ότι ήταν ένα έργο σε εξέλιξη που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Υπάρχουν πολλαπλά πυροβόλα όπλα, όπλα χειρός ακόμα και η δυνατότητα να κρατάμε δυο όπλα ταυτόχρονα.

Το παιχνίδι ακυρώθηκε κυρίως λόγω του ότι η ημερομηνία κυκλοφορίας ήταν προς τον τέλος της ζωής του Nintendo 64. Μετά την ακύρωση της έκδοσης N64, η ομάδα χωρίστηκε σε δύο. Η μια ανέπτυξε το Die Hard Vendetta, ενώ η ειρωνεία είναι ότι το παιχνίδι ήταν το Die Hard Vendetta το οποίο είχε πολύ κακές κριτικές.

Το Die Hard 64 που βλέπουμε στο βίντεο δεν είναι playable σε έναν τυπικό emulator όπως ο Project64 και στην πραγματικότητα τρέχει μέσα από το σύστημα Everdrive σε ένα πραγματικό Nintendo 64.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.