Στο φετινό PAX (Penny Arcade Expo) 2018 που έλαβε μέρος στη Βοστώνη παρευρέθηκε στο Panel η Bioware με τους κατάλληλους εκπροσώπους όπου και για περίπου 50 λεπτά μας έδωσαν πληροφορίες για το νέο πονημά τους το Anthem. Δείτε την συνέντευξη παρακάτω από το κανάλι του ανεπίσημου Forum της Bioware BSN.boards.net ενώ εμείς στο Busted κάναμε τη βρώμικη δουλειά να στραγγίξουμε για εσάς όλες τις χρήσιμες νέες πληροφορίες και να τις αναγράψουμε μετά το βίντεο. Ετοιμάστε καφέ!
Στο Anthem θα παίζουμε ως ένας Freelancer, ως Freelancer έχουμε στη διαθεσή μας τα (4 σε σε αριθμό) διάφορα μηχανικά κουστούμια τα Javelins. Οι Frelancers δεν είναι μια στρατιωτική οργάνωση και έχουν στόχο να φέρουν εις πέρας επικίνδυνες αποστολές για να κάνουν το αφιλόξενο κόσμο του Anthem πιο ασφαλή.
Ανάλογα με τα Javelins που θα έχουμε και το εξοπλισμό που τους βάζουμε θα έχουμε διαφορετική εμπειρία gameplay.
Το Anthem έχει μέχρι 4 άτομα Co-Op και θα μπορούμε να έχουμε οποιονδήποτε συνδυασμό από Javelins , ακόμα και τα ίδια. Για τα Story missions δεν απαιτείται το Co-Op αλλά για τα διάφορα Strongholds είναι απαραίτητο. Θα υπάρχει Matchmaking και θα είναι πολύ απλό και λειτουργικό. Θα υπάρχει και επιλογή reinforcement δηλαδή ενίσχυσης και θα μπορούμε κυριολεκτικά να προσγειωθούμε στο μέσο μιας αποστολής να βοηθήσουμε και να ενωθούμε με άλλους. Μπορούμε και να απαγορέψουμε να έρθουν άλλοι σε εμάς.
Κάθε Freelancer (δηλαδή εμείς ατομικά) θα έχουμε ολοκληρο πλήρωμα που θα μας στηρίζει όχι από το πεδίο της μάχης αλλά από πίσω στo οχυρό Tarsιs.
Το πλήρωμα αυτό αποτελείται:
- από τον Haluk, που είναι ενάς πολύ έμπειρος πρώην Freelancer που θα έχει το ρόλο του σκληροτράχηλου μέντορα μας
- τη Faye Navine και τον Owen Corley που είναι οι λεγόμενοι Cyphers. Οι Cyphers επικοινωνούν με εμάς τηλεπαθητικά μέσω του Amplifier chair και θα δίνουν συμβουλές για το πεδίο της μάχης, θα μας οδηγούν , θα σκανάρουν το περιβάλλον και θα μας δείχνουν τις απειλές. Οι δυο τους έχουν διαφορετικό χαρακτήρα, έχουν λάβει διαφορετικού επιπέδου εκπαίδευση και η σχέση μεταξύ τους ίσως είναι ιδιαίτερη.
Θα υπάρχει ήδη κάποιο προεγγεγραμένο παρελθόν με τους παραπάνω χαρακτήρες όταν ξεκινάμε στο Anthem και ενώ στα άλλα παιχνίδια της Bioware μπορούσαμε να έχουμε διαφορετική προσωπικότητα στο κάθε Commander Shepard στο Anthem θα έχουμε κάποιους περιορισμούς στο ποιοι και πως θα είμαστε και συμπεριφερόμαστε.
Στο Fort Tarsis που είναι ουσιαστικά η πόλη θα εμπλεκόμαστε με το προσωπικό μας, θα μιλάμε με αυτούς μετά τις αποστολές και θα εξελίσουμε τη σχέση μας με το προσωπικό, θα βρίσκουμε άλλους quest givers. Αυτοί θα λέγονται Agents και είναι ουσιαστικά άλλοι χαρακτήρες με ξεχωριστά factions που θα αλληλεπιδρούμε μεταξύ τους και σιγα σιγά θα καταλάβουμε τα κίνητρα του καθενός), και θα προχωράει μεταξύ τους και θα βλέπουμε κάποια πράγματα να αλλάζουν ανάλογα με τις αποφάσεις μας. Ενώ έξω στο κόσμο αν βρέχει θα βρέχει για όλους ενώ στο Fort Tarsis θα γίνονται πράγματα ατομικά για τον καθένα.
Θα υπάρχει η δυνατότητα για όσους το επιθυμούν να προσπεράσουν τους διαλόγους και το Roleplaying και να πάνε να εκτελέσουν το mission χωρίς να εμπλακούν στο Roleplaying Κομμάτι.
Δε θα είναι ανάγκη να κάνουμε κάποιες αποστολές με τη σειρά αλλά με όποια σειρά θέλουμε.
Ο Frelancer από μόνος του θα έχει ένα Skill Tree.
Θα υπάρχουν αποστολές που θα είναι πιο Action και άλλες που θα είναι πιο πολύ Story-based μρ την ομάδα μας.
Υπάρχει και το Free Play που θα βγαίνουμε έξω στο κόσμο για εξερεύνηση, ανακάλυψη, και να βρούμε πληροφορίες για το Lore και το κόσμο. Θα υπάρχει πολύ Lore σύμφωνα με τα λεγόμενα τους. Ο κόσμος θα έχει καθετότητα δηλαδή βουνά , λίμνες κτλ
Θα λαμβάνουμε περιεχόμενο Stοry όταν παίζουμε με άλλους σε Group αλλά δε θα έχει αντίκτυπο σαν επιλογές δηλαδή το λεγόμενο Branching.
Θα υπάρχουν World Events, καιρός (ομίχλη, καταιγίδες) και μέρα – νύχτα. Τα World events Θα παίζουν διαφορετικά ανά τα μέρη. Για παράδειγμα ένα World event σε ερείπια μπορεί να έχει τον Freelancer σε λαβύρινθο να τον κυνηγάει ένας μινώταυρος.
Ίσως να περιμένουμε γεγονότα στο κόσμο που θα τον αλλάξουν.
Ενώ οι χαρακτήρες δεν είναι πολλοί κάθε ένας έχει δική του προσωπική ιστορία. Δε θα υπάρχει επιλογή ρομάτζο όμως. Με μελλοντικά DLC θα μπορούν οι σχέσεις μας με αυτούς να συνεχίσουν να εξελίσσονται.
Οι Sentinels είναι ένα άλλο Faction που έχουν το ρόλο της αστυνομίας και της τήρησης τάξης στο Fort Tarsis και δε χρησιμοποιούν προφανώς Javelins.
Οι εχθροί χωρίζονται σε 4 εχθρικά Factions:
- τους Scars που δημιουργήθηκαν από το χάος, δεν είναι άνθρωποι αλλά προσπαθούν να τους μιμηθούν και έχουν δομή εντόμων
- τους Dominion που προσπαθούν να καταλάβουν (από το καταλαμβάνω) τη δύναμη του Anthem of Creation για τους σκοπούς τους
- τους Outlaws που ζουν εκτός του Fort Tarsis
- τα διάφορα τέρατα – πανίδα
Κάθε εχθρικό Faction έχει τη δική του θέση στο χάρτη.
H Bioware ποντάρει αρκετά στους χαρακτήρες και στο Lore καθώς είναι ο συνδετικός κρίκος με τα προηγούμενα παιχνίδια τους.Η Bioware ποντάρει επίσης πολύ στο Fort Tarsis και στον τρόπο που ως Hub αλλάζει – εξελλίσεται και ελπίζει ότι θα είναι κάτι νέο στο είδος που θα μείνει και θα επηρεάσει άλλα παιχνίδια καθώς και τα μελλοντικά δικά τους όπως (ονομαστικά) ανέφερε o παραγωγός Michael Gamble , Dragon Age και Μass Effect.
Σε ερώτηση κοινού σχετικά με το ότι το Anthem μοιάζει με το destiny και το πως θα είναι στο Anthem το Εndgame (Αν θα υπάρχουν Raids για παράδειγμα) ο Mark Darrah απάντησε ότι το Anthem είναι ένα παιχνίδι σχεδιασμένο για να το παίζουμε πολύ καιρό. Μετά την κυρίως ιστορία, συνέχισε να λέει θα υπάρχουν και άλλες αποστολές από τους Agents, τα διάφορα Strongholds (Endgame περιεχόμενο), ενίοτε Seasonal περιέχόμενο για έξτρα Loot και εξοπλισμό. Θα υπάρχουν και τα λεγόμενα Contracts μετά το τέλος της κάθε κλιμάκωσης της ιστορίας των Agents. Tα Contracts θα μας οδηγούν σε ημισυστεμικές (;) αποστολές στο κόσμο που θα υπάρχουν πολοί τρόποι για το πως θα εξελιχθούν.
Σε άλλη ερώτηση κοινού για το αν το πιο ωραία αντικείμενα κρύβονται πίσω από το πιο δύσκολο περιεχόμενο η απάντηση είναι θετική αλλά υπάρχουν και πολύ καλά αντικείμενα που θα μπορούμε να αγοράσουμε μέσω των Contracts που θα μας δίνουν χρήματα. Δε θα υπάρχει εξοπλισμός που θα αγοράζουμε με κανονικά χρήματα όμως.
Ο Mark Darrah τόνισε πάλι ότι δε θα υπάρχουν Lootboxes και τίποτα κρυμμένο πίσω από Paywall, αλλά μόνο κάποια Cosmetics με πραγματικά χρήματα που όμως πάλι θα μπορούμε να αποκτήσουμε με Ingame currency. Δε θα υπάρχει στην αρχή story περιεχόμενο για αγορά και έτσι δε θα υπάρχει διχασμός ανάμεσα στους παίκτες. Όλοι θα έχουν το ίδιο περιεχόμενο.
Σε ερώτηση σχετικα με το μέγεθος του χάρτη ο Mark Darrah απέφυγε να απαντήσει λέγοντας ότι λόγω του Jetpack ταξιδεύουμε πολύ γρήγορα και ότι υπάρχει καθετότητα στο κόσμο. Η πτήση με το να περπατάμε στο ίδιο μέρος έχει διαφορά. Είναι καλύτερα να μιλάμε για όγκο παρά για τετραγωνικά χιλιόμετρα.
Το Anthem θα κυκλοφορήσει στις 22 Φεβρουαρίου 2019 σε PS4, Xbox και PC και ελπίζουμε να είναι κάτι νέο και όσο φρέσκο όσο δείχνει.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






