“Πίσω στο Patch 3.13, κάναμε μερικές αλλαγές για να μας επιτρέψει να να ανοίγουμε το “Loss Prevented” mode πιο δυναμικά για τους servers που έχουν hardware/connection προβλήματα. Δυστυχώς, υπήρχε ένα bug που “εμπόδιζε” τα παιχνίδια και φαινόταν ως ήττες. Το να ανοίξεις Loss Prevented mode είναι μια χειροκίνητη διαδικασία που την βελτιώνουμε (συμπεριλαμβάνεται και η πιθανή αυτοματοποίηση του) στο κοντινό μελλoν. Συγνώμη για την ενόχληση!”
Διορθώθηκε ενα bug που το Loss Prevented φαινόταν ως Defeat στο post-game lobby και στο Match History. Τα παιχνίδια στο Match History που ήταν Defeat άλλα στη πραγματικότητα Loss Prevented, θα αλλαχτούν σε Loss Prevented.
“Ως νέος παίχτης, δεν είναι διασκεδαστικό να μπαίνεις σε unbalanced games ενώ το σύστημα προσπαθεί να βρει το skill level σου. Δουλέψαμε σε αυτό για να ανεβάσουμε την ταχύτητα με την οποία αναγνωρίζεται η ικανότητα των νέων παιχτών ενώ να βελτιώνεται γρήγορα η matchmaking εμπειρία του.”
Το επίπεδο της ικανότητας των νέων παιχτών θα αναγνωρίζεται πιο γρήγορα στο matchmaking system.
Φτιάχτηκε ένα σπάνιο bug που ο matchmaker έφτιαχνε imbalanced παιχνίδια όταν ο παίχτης ήταν για πολύ ώρα στο queue.
General
“Εν συντομία, παίχτες με Attack Speed buffs θα βλέπουν την διαφορά πιο γρήγορα.”
Τα προσωρινά attack speed buffs τώρα ανεβάζουν το attack speed του champion αμέσως, αντί να γίνεται μετά το πρώτο attack.
Damage amplification abilities δε θα δουλεύουν πλέον στο true damage
Base mana regeneration αυξήθηκε στο 7 ανά 5 δευτερόλεπτα (από 6.25 ανά 5 δευτερόλεπτα)
.
Fiddlesticks
.
.
Q – Terrify
Η διάρκεια μειώθηκε στα μεγάλα ranks στο 1.25/1.50/1.75/2.00/2.25 δευτερόλεπτα (από 1.00/1.50/2.00/2.50/3.00 δευτερόλεπτα)
Mana cost μειώθηκε στο 65σε όλα τα ranks (από 65/75/85/95/105)
R – Crowstorm
Mana cost μειώθηκε στο 100 σε όλα τα ranks (από 150/200/250)
.
Janna
.
.
R – Monsoon
Mana cost μειώθηκε στο 100 σε ολα τα ranks (από 100/150/200)
.
Lee Sin
.
.
W – Safeguard
Τώρα βάζει shield στον σύμμαχο σου μόνο όταν είναι champion
.
Lucian
.
.
Q – Piercing Light
Base damage μειώθηκε στο 80/110/140/170/200 (από 80/120/160/200/240)
Μειώθηκε το cast range για να συμβαδίζει με το basic attack range του Lucian (τώρα 550 από 570)
.
Lulu
.
.
Passive – Pix, Faerie Companion
Base damage αυξήθηκε στο 9/21/33/45/57/69/81/93/105 (από 9/18/27/36/45/54/63/72/81)
E – Help, Pix!
Η βασική δύναμη της shield αυξήθηκε στο 80/120/160/200/240 (από 60/105/150/195/240)
R – Wild Growth
Το Mana Cost μειώθηκε στο 100 σε όλα τα ranks (από 150 σε όλα τα ranks)
.
Rammus
.
.
W – Defensive Ball Curl
Δε μπορείς πλέον να το απενεργοποιήσεις. Αλλά ξεκινάει το cooldown όταν χρησιμοποιηθεί (το συνολικό cooldown του Defensive Ball Curl παραμένει απαράλλαχτο, όταν απ ενεργοποιούσες πριν την ικανότητα αυτή δε μείωνε το cooldown της)
E – Puncturing Taunt
Η διάρκεια μειώθηκε στα μεγάλα ranks στα 1.25/1.50/1.75/2.00/2.25 δευτερόλεπτα (απο 1.00/1.50/2.00/2.50/3.00 δευτερόλεπτα)
Mana cost μειώθηκε στο 50 σε όλα τα ranks (από 50/60/70/80/90)
R – Tremors
Mana Cost μειώθηκε στο 100 σε όλα τα ranks (απο 120 σε όλα τα ranks)
.
Sivir
.
.
Passive – Fleet of Foot
Movement speed bonus μειώθηκε, τώρα είναι 30/35/40/45/50 (στα levels 1/6/11/16/18) (από 50 σε όλα τα ranks)
E – Spell Shield
Διάρκεια μειώθηκε στα 1.5 δευτερόλεπτα (από 3 δευτερόλεπτα)
R – On The Hunt
Συνολική διάρκεια μειώθηκε στα 8 δευτερόλεπτα (από 10 δευτερόλεπτα)
Η διάρκεια του Enhanced movement speed τώρα είναι 2/3/4 δευτερόλεπτα (από 4 δευτερόλεπτα σε όλα τα ranks)
Cooldown αυξήθηκε στα 120/100/80 δευτερόλεπτα (από 120/90/60 δευτερόλεπτα)
.
Soraka
.
.
Base armor αυξήθηκε στο 13 (από 9.4)
Base movement speed αυξήθηκε στο 340 (από 335)
.
Taric
.
.
Passive – Gemcraft
Armor scaling μειώθηκε στο 20% (από 30%)
W – Shatter
Aura amount bug fixed,τώρα θα δίνει τη σωστή ποσότητα των 12% (από το πολύ 15%)
Η κλίμακα του Armor damage μειώθηκε στο 20% (από 30%)
Οι βασικές τιμές του Shred μειώθηκαν στο 5/10/15/20/25 (από 10/15/20/25/30)
Η κλίμακα του Shred armor μειώθηκε στο 5% (από 10%)
.
Minor Changes & Bug Fixes
Anivia
.
Anivia, Eggnivia, και τα skins της (εκτός από το Blackfrost Anivia) δέχτηκαν Texture Update!
.
Brand
.
E – Conflagration
Φτιάχτηκε ένα bug που έκανε το cast range να είναι μεγαλύτερο απ όσο χρειαζόταν(625 από 650)
.
Caitlyn
.
Βελτιώσαμε τα animations στο τρέξιμο της!
.
Cho’Gath
.
Q – Rupture
Φτιάξαμε μια γραμμή στο tooltip για να αντικατοπτρίζει καλύτερα την διάρκεια του slow (η πραγματική τιμή είναι 1.5 δευτερόλεπτα, ενώ το tooltip έλεγε 3 δευτερόλεπτα)
.
Fiora
.
R – Blade Waltz
Φτιάχτηκε ένα bug που το Blade Waltz δεν έκανε damage σε “revealed” αόρατους στόχους
.
Garen
.
E – Judgment
Δεν κάνει πλέον μειωμένο damage στα monsters (ακόμα μειώνεται vs. minions)
Φτιάχτηκε ένα bug που το Judgment έκανε λιγότερο damage απ όσο έπρεπε
.
Lissandra
.
R – Frozen Tomb
Φτιαχτικε ενα bug που το slow δεν εφαρμοζόταν μερικές φορές σωστά
.
Maokai
.
R – Vengeful Maelstrom
Προστέθηκε ένας μετρητής που υποδείκνυε πόσο επιπλέον damage αποθηκευόταν στον Vengeful Maelstrom
.
Pantheon
.
W – Aegis of Zeonia
Πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αντίπαλα minions και jungle monsters
Φτιάχτηκε ένα bug που Flame Breath μείωνε το armor σε Dragon Form
.
Vayne
.
E – Condemn
Διορθώθηκε ενα bug που, όταν ο στόχος μετακινούταν από κάποιο spell ενώ των χτυπούσε το projectile του Condemnt (dash, knockup, knockback, pull, κλπ..) Το Condemn μερικές φόρες δε θα τους έκανε stun όταν χτυπούσαν στο terrain.
.
Items
Vision Items
Vision items δεν εμφανίζουν πλέον το τρέχον αριθμό των wards σου στο tooltip τους στους αντίπαλους
.
Jungle Items
Spirit of the Spectral Wraith
.
Τώρα έχει Conservation passive (αντί για Bounty Hunter passive)
.
Spirit of the Elder Lizard
.
Τώρα έχει Conservation passive (αντί για Bounty Hunter passive)
.
Trinkets
Sweeping Lens
.
Cooldown μειώθηκε στα 120 δευτερόλεπτα (από 180 δευτερόλεπτα)
.
Greater Lens
.
Cooldown μειώθηκε στα 60 δευτερόλεπτα (από 90 δευτερόλεπτα)
.
Oracle’s Lens
.
Cooldown μειώθηκε στα 60 δευτερόλεπτα ( από 90 δευτερόλεπτα)
Η διάρκεια του True sight μειώθηκε στα 8 δευτερόλεπτα ( από 10 δευτερόλεπτα)
.
Scrying Orb
.
NEW: Οι αντίπαλοι champions που θα χτυπηθούν θα εμφανίζονται για 5 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν επηρεάζει τους stealth champions.
Cast range αυξήθηκε στο 1500 (από 1100)
.
Greater Orb
.
NEW: Οι αντίπαλοι champions που θα χτυπηθούν θα εμφανίζονται για 5 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν επηρεάζει τους stealth champions.
Cast range αυξήθηκε στο 2500 ( από 1500)
.
Farsight Orb
.
NEW: Οι αντίπαλοι champions που θα χτυπηθούν θα εμφανίζονται για 5 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν επηρεάζει τους stealth champions.
Cast range range αυξήθηκε στο 3000 (από 2500)
.
Summoner’s Rift
Οι παρακάτω αλλαγές είναι μόνο για το Summoner’s Rift
Jungle Monsters
Ancient Golem
Damage μειώθηκε στο 60 (από 65)
Lizard Elder
Damage μειώθηκε στο 60 (από 65)
Wight
Gold αυξήθηκε στα 65 (από 60)
Game Flow
Assist gold rewards δεν αναβαθμίζεται πλέον με το game time (τώρα 50% στο το kill reward από 50-80% στο kill reward ανάλογα με το game time)
Super Minions
Damage boost στα κοντινά minions αυξήθηκε στο 70% (από 40%)
Armor/Magic resistance boost στα κοντινά minions αυξήθηκε στο 70 (από 40)
Howling Abyss
“ΠΟΙΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΑ TRINKETS ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙΣ ΤΑ PORO!?
Όλοι θα ξεκινάνε με ένα Poro-Snax item στο trinket slot
Masteries
Offense
Martial Mastery
Attack damage μειώθηκε στο +4 (από +5 attack damage)
Arcane Mastery
Ability power μειώθηκε στο +6 (από +8 ability power)
Defense
Perseverance
Μειώθηκε στο να γεμίζει 0.7%/1.35%/2% από το health που λείπει κάθε 5 δευτερόλεπτα (από να γεμιζει 1/2/3% από το health που λείπει κάθε 5 δευτερόλεπτα)
Legendary Guardian (πρώην Tenacious mastery)
Διορθώθηκε ένα bug που το όνομα είχε αλλάξει με το Tenacious Mastery
Το απετουμενο range για το bonus armor και magic resistances απο τους αντιπάλους champions μειώθηκε στο 700 (από 900)
Summoner Spells
Clarity, Clairvoyance, Revive, Barrier, Flash, Teleport και Ignite έχουν όλα αναβαθμισμένα icons.
Και καλή διασκέδαση.
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!