Χθες σας μεταφέραμε την ανακοίνωση της EA που κλείνει την Visceral Games και την μεταφορά του υπο-ανάπτυξη Star Wars παιχνιδιού στην EA Vancouver και σύμφωνα με τον vice president της EA, Patrick Söderlund την αλλαγή προοπτικής του από γραμμικό stoty-driven adventure παιχνίδι αλά Uncharted σε κάτι διαφορετικό που θα παρέχει “ευρύτερη εμπειρία και που επιτρέπει περισσότερη ποικιλία στις επιλογές των παικτών“.
Οι συγκεκριμένες δηλώσεις συζητήθηκαν πολύ στο διαδίκτυο όπως καταλαβαίνετε αλλά και εδώ στην Busted Κοινότητα αλλά ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχόλια έρχονται από τον σκηνοθέτη του God of War, Cory Barlog, που εξέφρασε τη δυασαρέσκεια του μέσω Twitter δηλώνοντας χαρακτηριστικά πως αγαπάει τα γραμμικά παιχνίδια και τον ξαφνιάζει που η λέξη “γραμμικό” ταυτίζεται με κάτι κακό. Συμπλήρωσε επίσης πως μπορεί να υπάρχουν ευρύτερες επιλογές των παικτών ακόμα και σε ένα γραμμικό παιχνίδι που βασίζεται στην ιστορία.
I love linear single player games. Saddens me when the word linear is considered a bad thing. You can have agency in a linear story game.
— Cory Barlog (@corybarlog) 18 Οκτωβρίου 2017
Αφού πρώτα ακολουθήσετε το Busted στα παρακάτω Social Media, πείτε μας κάτω στα σχόλια την άποψή σας για τις δηλώσεις του σκηνοθέτη του God of War, που μόλις διαβάσατε. Busted είσαστε!
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 





