Ο Phil Spencer εξηγεί γιατί το Project Scorpio κυκλοφορεί τελικά το 2017

Το αφεντικό του XboxPhil Spencer εξήγησε τους λόγους που το Project Scorpio θα κυκλοφορήσει ένα χρόνο σχεδόν μετά την κυκλοφορία του ανανεωμένου PS4 Pro,  θεωρώντας πως το hardware ήταν ο κύριος λόγος της καθυστέρησης.

Σε συνέντευξή του ο Spencer ανέφερε :

Είδαμε πως οι 4K TVs θα ξεκινούσαν να αναπτύσσονται ραγδαία μέσα στην χρονιά και να παίζουν έναν πολύ σημαντικό παράγοντα στη γενιά αυτή. Έτσι θεωρώντας πως στα μέσα της χρονιάς η 4K ανάλυση θα έχει μπει για τα καλά στην αγορά, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε μία κονσόλα με τα δεδομένα του 2016(Xbox One S) και μία με αυτά του 2017. Και όπως φαντάζεστε δουλεύαμε πάνω σε δύο διαφορετικά πρότζεκτ, και ήμασταν εντάξει με αυτήν την ιδέα. Και σε ότι αφορά το κομμάτι της σχεδίασης του 2016 πρότζεκτ έπρεπε να προσθέσουμε κάποιες έντονες διαφορές, διότι ο πελάτης δεν θα ενδιαφερόταν να πληρώσει παραπάνω για κάτι ολόιδιο με το Xbox One.

Ο Spencer μίλησε βέβαια για την σύγκριση της νέας του κονσόλας με το PS4 Pro :

Μερικές φορές δημιουργούνται προβλήματα όταν μιλάω πολύ για την Sony, αλλά σε ότι αφορά το PS4 Pro τους καταλαβαίνω απόλυτα με την επιλογή τους και θεωρώ πως έφτιαξαν αυτό ακριβώς που ήθελαν. Το έχω ξαναπεί και δημόσια, αλλά και προσωπικά, πως θεωρώ ότι δημιούργησαν ένα πολύ καλό PS4 Pro του 2016. Με την επεξεργαστική ισχύ που ήταν διαθέσιμη τότε, διάλεξαν τα κομμάτια τους πολύ σωστά και έφτιαξαν μία αρκετά δυνατή κονσόλα για το 2016.

Η μεγάλη αντίθεση όμως ανάμεσα στο PS4 Pro και σε αυτό που ήθελε να δημιουργήσει η Microsoft φαίνεται να είναι στην εξέλιξη  του hardware μέσα στο 2017 αλλά και στις αποδόσεις που προσφέρει. Συγκεκριμένα τονίζει :

Το κύριο θέμα είναι η αποφυγή των frame drops. Όταν λοιπόν ένας σχεδιαστής παιχνιδιών θέλει να σπρώξει την ανάλυση και λέει στον παίχτη <πήρες αυτή την high-end κονσόλα, άσε με να σου δείξω την high-end ανάλυση> θέλεις να αποφύγεις όπως είπα την πτώση του framerate. Σύμφωνα με τα μέσα του 2016 θεωρώ ότι δεν θα μπορούσαμε να το είχαμε καταφέρει.

Γι’αυτό, και ο λόγος που άργησε η κυκλοφορία ήταν η αναμονή να εξισορροπηθούν οι τιμές μέσα στο 2017, πολλές από τις οποίες μας καθυστέρησαν αρκετά στην υλοποίηση του πρότζεκτ.

Παραπέρα στην συνέντευξη εμφανίστηκαν κάποια προ-σχέδια για το Project Scorpio και ο Spencer ανέφερε πως η Microsoft πειραματίζεται με την ιδέα για μία κονσόλα χειρός.

Τέλος ανέφερε πως δεν είναι σίγουρος αν το Project Scorpio κυκλοφορήσει πριν την Ε3 του Ιουνίου, όπως και επίσης ότι θέλει με την έναρξη κυκλοφορίας της νέας κονσόλας να υπάρχουν έτοιμα first-party games.

Πολλά υποσχόμενη η Microsoft.  Εσείς τι γνώμη έχετε;  Θα βρίσκετε το Project Scorpio στο στόχαστρο μελλοντικών αγορών σας;  

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.