O Κratos παραλίγο να μην ήταν πρωταγωνιστής του God Of War (2018)

Ευτυχώς για εμάς ήταν όμως

Σε  μία συνέντευξη στο Gamelab στη Barcelona ο Game Director του God Of War, o Cory Barlog αποκάλυψε ότι το God Of War αρχικά πρόκειται να είχε μία διαφορετική αρχική προσέγγιση από την οποία θα βασίζοταν η ανάπτυξη του παιχνιδιού. Μία προσέγγιση που θα το έκανε τελείως διαφορετικό. Ο Kratos είχε τελειώσει τη διαδρομή του στο τελευταίο παιχνίδι της σειράς πριν το God Of War (2018) και είχε αποκλειστεί αρχικά σα πρωταγωνιστής. Ο Kratos είχε δημιουργηθεί σαν αντιήρωας σε μία εποχή που αυτοί σπάνιζαν και 6 παιχνίδια μετά, θεωρήθηκε από την ομάδα ανάπτυξης ότι είχε προσφέρει ότι μπορούσε. Η ομάδα ανάπτυξης δεν ήθελε τον Kratos καθόλου και ήθελε να προχωρήσει παρακάτω.

Αντί αυτού ένας νέος πρωταγωνιστής, ήταν πιο θεμιτός. Στο κάτω κάτω, πίστευαν, το God Of War δεν είχε να κάνει με τον Kratos αλλά με την μυθολογία και το Storytelling γύρω από αυτή. Ο Barlog όμως, όπως δήλωσε στο πλατό, έβλεπε τον Kratos σαν ιδανικό χαρακτήρα για το θέμα που είχαν στόχο για το παιχνίδι. Αυτό το θέμα ήθελε τον πρωταγωνιστή ,οποιος και αν ήταν, να λυτρώνεται από το παρελθόν του και τις χειρότερες παρορμήσεις του. Φυσικά και η λύτρωση αύτη ήρθε μέσω του Ατρέα, όπως και τελικά είδαμε μέσα στο παιχνίδι, και ο Cοry Balrοg προσπάθησε πολύ για να πείσει την ομάδα του ότι τελικά ο Kratos ήταν ο κατάλληλος πρωταγωνιστής.

Και πάλι όμως ο Ατρέας, σα γιος του Kratos ήταν μία ιδέα που δε ακούγοταν καλή στην ομάδα. Αυτό γιατί τα πιο πολλά παιχνίδια που έχουν έναν NPC που μας ακολουθεί καταλήγουν συνήθως να είναι ένα μεγάλο Εscort Mission και η συνολική εμπειρία στο τέλος υστερεί. Φυσικά όμως υπάρχουν παιχνίδια που εχουν καταφέρει να είναι σπουδαία έχοντας έναν οργανικό συμπρωταγωνιστή NPC. Το The Last of Us ήταν αυτό που αποτέλεσε το παράδειγμα έμπνευσης και η ομάδα εν τέλει επηρεάστηκε από αυτό στο πως να έχεις έναν Cοmpanion που ανεβάζει την εμπειρία και το Storytelling.

Η φουρτούνα όμως δε σταμάτησε εκεί αφού στα μέσα της ανάπτυξης ο Ατρέας αποδείχτηκε πολύ δαπανηρός και χρονοβόρος. Έτσι ένα σεναριακό Backup δια χειρός Cοry Barlog που δε τον περιλάμβανε (τον Ατρέα) γράφτηκε αλλά ευτυχώς όπως είδαμε με τη κυκλοφορία του παιχνίδιού το 2018 αυτό δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

Ευτυχώς διότι το τελικό παιχνίδι αποδείχτηκε εξαιρετικό.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

πηγή