Σε συνέντευξη του, ο Hideo Kojima ρωτήθηκε για την δυσκολία του επερχόμενου σε λιγότερο από έναν μήνα Metal Gear Solid V: The Phantom Pain και εκείνος την σύγκρινε με την δυσκολία που είχε το Ground Zeroes, που αποτελούσε prequel του παραπάνω παιχνιδιού.
Πιο συγκεκριμένα, ο Kojima ανέφερε ότι όσοι βρήκαν δύσκολο το Ground Zeroes, δεν θα αντιμετωπίσουν κάποιο θέμα με το Phantom Pain. Έχουν υπάρξει αρκετές βελτιώσεις, κυρίως στην χρήση των gadgets και του Fulton recovery system αλλά και στον ανοιχτό κόσμο, αφού πλέον ο παίτκης θα έχει περισσότερες επιλογές διαφυγής και δεν θα είναι τόσο “κλειστός”, όπως στο Ground Zeroes. Τα πάντα διαμορφώθηκαν με βάση το feedback των παικτών από το Ground Zeroes, ενώ οι αποστολές θα έχουν απλό και κατανοητό gameplay.
Το Metal Gear Solid V: The Phantom Pain θα κυκλοφορήσει στις 1 Σεπτεμβρίου για PS4, PS3 ,XBOX One, XBOX 360 & PC.






