Πριν από δέκα χρόνια, στις 29 Οκτωβρίου 2009, η Bayonetta κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία. Αρχικά διαθέσιμη μόνο σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά τελικά έγινε ένα αποκλειστικό franchise της Nintendo, παίρνοντας ακόμη και το δικό της χαρακτήρα στο Super Smash Bros. Πολλά μπορούν να συμβούν σε δέκα χρόνια, ε;
Οι εορτασμοί της δεκαετίας είναι σε πλήρη εξέλιξη στην PlatinumGames και ο σκηνοθέτης σειράς Hideki Kamiya μοιράστηκε ένα ειδικό μήνυμα για να ευχαριστήσει τους οπαδούς:
“Είμαι ευχαριστημένος από όλους εσάς που έχετε υποστηρίξει την Bayonetta τα τελευταία δέκα χρόνια. Σήμερα είναι μια σημαντική στιγμή για μένα και είναι όλα εξαιτίας της τεράστιας αγάπης σας.
Η Bayonetta ήταν ο πρώτος τίτλος μου εδώ στην PlatinumGames και πήγα με ένα υψηλό στόχο να κάνω το καλύτερο παιχνίδι δράσης που θα μπορούσα. Έριξα όλα τα συναίσθημα μου στο παιχνίδι.
Τώρα, δέκα χρόνια αργότερα, καθώς κοιτάζω πίσω σε αυτές τις μέρες ανάπτυξης, βλέπω κορυφές και κοιλάδες, καλές στιγμές και κακές. Αλλά με το προσωπικό μου δουλεύοντας σαν ένα όλοι μαζί καταφέραμε όλα αυτά και νομίζω ότι καταφέραμε να βγάλουμε κάτι πραγματικά θαυμαστό.
Σε όλους όσους συμμετείχαν στη σειρά Bayonetta και σε όλους τους οπαδούς της Bayonetta που μας βοήθησαν να φτάσουμε εδώ: Σας ευχαριστώ από το βάθος της καρδιάς μου.
Ελπίζω να ακολουθήσετε τις περιπέτειες της Bayonetta και να συνεχίσετε να την αγαπάτε και να την υποστηρίζετε για τα επόμενα χρόνια.
Hideki Kamiya “
Ένα ειδικό art έχει επίσης κυκλοφορήσει για να γιορτάσει τα 10 χρόνια:
Επίσης η PlatinumGames τρέχει και έναν διαγωνισμό για την γιορτή των 10 χρόνων με διάφορα καλούδια για περισσότερες πληροφορίες (εδώ)
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






