To God of War ήρθε σε κυκλοφορία όλοι το απολαύσαμε και όλοι το απολαμβάνουμε και σίγουρα είναι μια πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία για το PS4 αλλά και για την Sony γενικότερα.
Στην DevCom 2018 ο Cory Barlog τόνισε πως θα πρέπει οι προγραμματιστές να μπορούν να επεξεργάζονται αλλά και να αισθάνονται τις αμφιβολίες τους προτού προχωρήσουν στην ανάπτυξη ενός τίτλου. Είπε ότι ήθελε πολλές φορες να τα παρατήσει κατά την διάρκεια ανάπτυξης του God of War αλλά η Executive Producer Yuni Yang και ο General Manager τον απέτρεψαν για αυτό. Χαρακτηριστικά είπε
” Ο λόγος που καταλήξαμε στο να πετυχαίνουμε είναι λόγω αυτής της ομάδας, εξαιτίας αυτών των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για όλες τις πτυχές του παιχνιδιού που ήταν δικό τους. Ανέλαβαν την ευθύνη και έσπρωξαν τον εαυτό τους μακρύτερα από ότι πίστευαν. “

Ο Barlog αποκάλυψε επίσης πως ο Atreus ο γιος του Kratos κόπηκε πολλές φορές μέσα από το παιχνίδι επειδή τα στελέχη πίστευαν πως η ιδέα ήταν πολύ φιλόδοξη. Παρ’ όλα αυτά ο Barlog όμως επέμενε για την αρχική του ιδέα.
“Η ιδέα του Atreus φόβησε πολλούς ανθρώπους”, εξήγησε. “Φοβόταν ο καθένας στην ομάδα, φοβόταν τα στελέχη επειδή δεν ήθελαν να κάνω μόνο έναν πρόσθετο χαρακτήρα που θα είχε αφηγηματικό χαρακτήρα” Σε ένα σημείο, η Yang τον ζήτησε να σχεδιάσει το παιχνίδι χωρίς Atreus. “Ήμουν πολύ παιδαριώδης και σχεδίασα το πιο ακριβό παιχνίδι που υπήρξε ποτέ και ο Κratos θα έλεγε μόνο τρεις λέξεις.” Η Yang συνειδητοποίησε τι έκανα και είπε ” ωραία ωραία κράτησε τον”.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






