Αφού δαπάνησε περίπου 12-13 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018, οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο ότι το Netflix μπορεί να δαπανήσει έως και 15 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά μόνο για το περιεχόμενό του το 2019. Ο ηγέτης του streaming , συνεχίζει να αποκτά και να κατασκευάζει νέο περιεχόμενο κάθε μήνα και δεν φαίνεται να έχει σταματημό.
Από την ίδρυσή του το 1997, το Netflix έκανε θηριώδη άλματα, όπου από ένα κατάστημα ενοικίασης DVD, εξελίχθηκε σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο συνδρομητικού ψηφιακού περιεχομένου για ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές. Το Netflix, τροφοδοτείται από τον συνεχώς αυξανόμενο κατάλογο τίτλων, βρίσκει πάτημα στην αύξηση του κόστους του σινεμά και φυσικά στην ευκολία της προβολής από το σπίτι, κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους από 130 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.
Μια ματιά στις επερχόμενες κυκλοφορίες του, μας εξηγεί γιατί οι άνθρωποι ακολουθούν την υπηρεσία. Με ταινίες όπως το δράμα The Irishman του Martin Scorsese και την παραγωγή του Ryan Murphy ένα comedy series με την ονομασία The Politician και hits όπως το The Crown καθώς και η επιστροφή του Stranger Things, είναι απόλυτα λογικό.
Σύμφωνα με μια αναφορά της σελίδας Variety, οι αναλυτές αναμένουν ότι η δαπάνη για το περιεχόμενο θα αυξηθεί κατά 25% από τις περσινές δαπάνες ύψους 12-13 δισεκατομμυρίων δολαρίων, φθάνοντας τα περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2019.
Η αύξηση αυτή παρά το γεγονός ότι η εταιρεία εξακολουθεί να “καίει” μετρητά με ένα γρήγορο ρυθμό, λένε οι επενδυτές , αναμένεται να καταγράψει αρνητικά 3 δις σε ελεύθερες ταμειακές ροές,
Η πλευρά όμως του Διευθύνου Συμβούλου της Netflix, Reed Hastings, φαίνεται ότι όχι μόνο δεν τους ακούει, αλλά υπεραμύνεται της στρατηγικής αυτής, λέγοντας: “Όσο μεγαλύτερη επένδυση κάνουμε, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα βρίσκουν το περιεχόμενο που αγαπούν και τόση περισσότερη αξία αποκτά η υπηρεσία”.
To Netflix πιθανότατα να αναμένει και τα έσοδα από τις αυξήσεις του προγράμματος χρήσης που ανακοινώθηκαν νωρίτερα αυτό το μήνα για να συμβάλλουν στην αντιστάθμιση του χρέος που συσσωρεύεται.
Αναμφισβήτητα, ο γίγαντας του streaming αισθάνεται ασφαλής με την αύξηση των τιμών, καθώς οι μετρήσεις (δεν έχουν επαληθευθεί) προβολής υποστηρίζουνότι, το Bird Box το έχουν παρακολουθήσει 80 εκατομμύρια συνδρομητές στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες του και οι ανερχόμενοι τίτλοι You και Sex Education θα φτάσουν σε περίπου 40 εκατομμύρια σπίτια, σε ένα παρόμοιο χρονικό πλαίσιο.
Ωστόσο, τα επιπλέον έσοδα δεν φαίνονται να αρκούν για να αντισταθμίσουν τις κινήσεις υψηλού προφίλ, όπως η απόκτηση του Chris Evans και του Tom Holland για το The Devil All Time ή το Space Force με τον Daniel Greg και η εταιρεία δεν εξετάζει καν τη μαζική αύξηση των δαπανών από το τμήμα του μάρκετινγκ.
Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο. Ότι ο ανερχόμενος σημαντικός ανταγωνισμός από τη Disney, το IMDb, το Roku και άλλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης, θα βρουν απέναντι ένα Netflix να έχει επικεντρωθεί στην οικοδόμηση ενός μεγάλου χάσματος στο διαθέσιμο περιεχόμενο από τους υπόλοιπους και να εστιάζει στην κερδοφορία.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!