Νέο Syphon Filter από την Sony Bend; Μάλλον όχι

Φήμες λένε πως η Sony Bend δουλεύει σε κάτι διαφορετικό πλέον.

Με την κυκλοφορία του PlayStation 4 γνωρίζαμε πως η Sony Bend δουλεύει σε κάτι εδώ και χρόνια, χρησιμοποιώντας την Unreal Engine 4. Παρότι πολλοί ελπίζουμε για ένα νέο Syphon Filter, ένας χρήστης στο Reddit με όνομα athey — ο οποίος ισχυρίζεται πως δούλεψε στο στούντιο για 8 χρόνια (ίσως είναι ο πρώην artist της Sony Bend, Athey Moravetz) — δηλώνει πως πρόκειται για κάτι νέο.

Όταν ρωτήθηκε αν πρόκειται για νέο Syphon Filter από ένα χρήστη, απάντησε:

Χαχα. Όχι. Μην κρατάτε την ανάσα σας.
Πηγή: δούλεψα στην Sony Bend 8 χρόνια

Ο John Garvin εξαντλήθηκε με το Syphon Filter. Ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό. Ο κόσμος φαίνετια να αγνοεί πως ο Gabe Logan πέθανε στο τέλος του Logan’s Shadow. Ο Garvin κυριολεκτικά σκότωσε τον πρωταγωνιστή για να μην κάνει άλλα SF παιχνίδια. Επιπλέον, παρά τις καλές κριτικές, δεν πουλούσαν. Χαμηλές πωλήσεις γενικά.

Φαίνεται πως ξέρει τι είναι ο τίτλος, αλλά δεν αποκαλύπτει πολλά:

Ξέρω τι κάνουν, όμως αν και δεν δουλεύω εκεί πια, δεν θα ήταν σωστό να μιλάω ανεξέλεγκτα. Δύσκολο να πω αν θα πρέπει να ανυπομονείτε. Είναι μια ομάδα με πολύ ταλαντούχα άτομα, και κάθε project είναι χάος μέχρι τους τελευταίους 6 μήνες που δουλεύουν πολύ σκληρά για να το φέρουν εις πέρας.

Uncharted-P_Cliff-Opening_01

Όμως, μίλησε για άλλα projects πριν το τρέχων, συμπεριλαμβανομένων ενός ακόμα Uncharted και ένα Infamous για το PS Vita:

Θα ήταν ακόμα ένα Uncharted αλλά η Naughty Dog ανησυχούσε ότι το franchise θα κούραζε με τόσα παιχνίδια σε τόση μικρή περίοδο, οπότε το ακύρωσαν. Περάσαμε ένα χρόνο παίζοντας με διάφορες ιδέες μετά από αυτό πριν φύγω από το στούντιο. Ξεκινήσαμε και πετάξαμε τόσα demo εκείνη τη χρονιά.

Η Sony ήθελε ένα ακόμα Uncharted από εμάς και προσπαθήσαμε να πείσουμε την Naughty Dog. Ήθελαν παραπάνω υλικό για το Vita. Κάναμε μια πρόταση για Infamous. Ήταν το πρώτο μετά την ακύρωση του Uncharted. Θα ήταν ένας τίτλος για το Vita.

Κάναμε μερικές ακόμα προτάσεις για νέα ΙΡ. Ένα ήταν steampunk αλλά δεν πήγε μακριά. Ένα άλλο ήταν φουτουριστικό και μου άρεσε πολύ. Είχαμε μια υπέροχη sci-fi πόλη και έναν χαρακτήρα που έτρεχε και σκαρφάλωνε με jet μπότες, ήταν τέλειο. Είχαμε πολύ υλικό έτοιμο από το demo. Στεναχωρήθηκα όταν ακυρώθηκε.

Έφυγα από το στούντιο πριν δύο χρόνια όταν έκαναν την αλλαγή σε Unreal 4 και PS4, από το Vita. Ήταν κάπως χάσιμο χρόνου καθώς είχαμε ρίξει τόσο χρόνο και χρήματα για να γίνει μια μηχανή γραφικών για το Vita η οποία χρησιμοποιήθηκε για έναν τίτλο. Όμως κάποιες άλλες εταιρίες το χρησιμοποίησαν με παραλλαγές και τους βοηθήσαμε, οπότε δεν πήγε τελείως στα σκουπίδια.

Νομίζω ότι το Unit 13 της Zipper Interactive χρησιμοποίησε την μηχανή μας. Δεν θυμάμαι άλλον όμως. Νομίζω ότι η αλλαγή από Vita σε PS4 ήταν πράξη απελπισίας για να λάβει πράσινο φως ένα project. Μετά από τόσες απορρίψεις, δοκιμάζεις τα πάντα.

Εννοείται πως η πηγή δεν είναι αποδεδειγμένη, οπότε καταναλώστε με προσοχή.

Άποψη συντάκτη: Στεναχωριέμαι που η Bend δεν είχε την ευκαιρία να κάνει κάτι δικό της, ειδικά σε μια περίοδο που το Vita πασχίζει. Αυτό που κρατάω όμως είναι η ελευθερία που δίνει η Sony, βλέποντας την Naughty Dog να απορρίπτει δεύτερο Uncharted τίτλο στο Vita τόσο γρήγορα, παρότι ήταν από άλλο στούντιο.