Η εταιρεία ανάπτυξης του The Blood of Dawnwalker, Rebel Wolves (η ομάδα ανάπτυξης συγκροτείται από Developers που έχουν δουλέψει πάνω στο The Witcher), φαίνεται να έχει πάρει στοιχεία και έμπνευση από το The Witcher 3 και το σύστημα μάχης του Kingdom Come: Deliverance, καθώς κάνει το ντεμπούτο της. Αυτό συμπεραίνουμε σε ένα 20λεπτο gameplay του παιχνιδιού, το οποίο μας δείχνει τη μάχη, την εξερεύνηση και τις αλλαγές στο gameplay όταν πέφτει η νύχτα.
Παίζετε ως βαμπίρ, οπότε κατά τη διάρκεια της ημέρας, το παιχνίδι παίζει περισσότερο σαν ένα παραδοσιακό RPG, όπου θα εξερευνήσετε πόλεις, θα μιλήσετε με ανθρώπους και θα εμπλακείτε σε παραδοσιακές μάχες με σπαθιά. Ωστόσο, τη νύχτα, το gameplay επιδεικνύει άλματα σε ταράτσες μέσω μιας λειτουργίας shadowstep.
Με δίψα για αίμα, μπορείτε επίσης να τρέφεστε με ανθρώπους. Το παιχνίδι σας επιτρέπει να επιλέξετε πόση ποσότητα αίματος θα πάρετε, με έναν μετρητή που αδειάζει όσο πλησιάζουν στο θάνατο.
Όσον αφορά τη μάχη, θα πρέπει να επιλέγετε προσεκτικά την κατεύθυνση προς την οποία θα επιτίθεστε και θα μπλοκάρετε, καθώς αυτοί οι μηχανισμοί υπαγορεύουν τον νικητή και τον ηττημένο των μαχών, παρόμοια με το Kingdom Come: Deliverance.
Το The Blood of Dawnwalker αναμένεται να κυκλοφορήσει σε κονσόλες και PC το 2026, και έχει σχεδιαστεί για να είναι το πρώτο κομμάτι ενός νέου RPG που θα συνεχιστεί. Το gameplay προέρχεται από τη φάση «pre-beta». Σας αρέσει;
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!