Sony

Νέα πατέντα της Sony θέλει να αλλάξει τον τρόπο επιλογής δυσκολίας παιχνιδιού

Και έχει αρκετό ενδιαφέρον

Η Sony δημοσίευσε πρόσφατα ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, κοινώς πατέντα, που περιγράφει μια καινοτόμα τεχνολογία που θα μπορούσε να τροποποιεί τη δυσκολία ενός παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή την ώρα που παίζουμε προσαρμόζοντας την στις ικανότητες του παίκτη. Δεν είναι μια ιδέα που είναι εντελώς ανήκουστη στο gaming αλλά η πατέντα της Sony μιλά για τη βέλτιστη ή τουλάχιστον πιο ορθολογική εφαρμογή της.

Αυτό θα επιτυγχάνεται λοιπόν με τη χρήση αλγορίθμων που θα αξιολογούν πώς παίζει ένας παίκτης και αντιμετωπίζει συγκεκριμένους μηχανισμούς, στοιχεία και καταστάσεις. Στη συνέχεια, θα προσαρμόζει τη δυσκολία κάνοντας αυτά τα στοιχεία πιο δύσκολα ή ευκολότερα στον χειρισμό για να ενθαρρύνει τον παίκτη να παραμείνει αφοσιωμένος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αποφεύγοντας την απογοήτευση ή την αίσθηση ότι ένα παιχνίδι είναι πολύ εύκολο.

Αντί λοιπόν να επιλέξουμε μια παραδοσιακή ρύθμιση δυσκολίας, οι αλγόριθμοι που περιγράφονται στην πατέντα θα προσαρμόζονται δυναμικά, προσφέροντας σε κάθε παίκτη μια προσαρμοσμένη εμπειρία που ταιριάζει καλύτερα σε αυτόν.

Για να δούμε αν τελικά θα βρει εφαρμογή στο μέλλον. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον αν και για κάποιους που έχουν ήδη πλατίνα για παράδειγμα στο Elden Ring ίσως να ακούγεται και… περιττό. Τι πιστεύετε; Αφήστε το σχόλιό σας παρακάτω.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!