Indiana Jones
Indiana Jones

Μάθαμε αν το παιχνίδι Indiana Jones θα είναι αποκλειστικό και που

Spoiler alert: Είναι...

Εδώ και αρκετό καιρό και γνωρίζουμε για ανάπτυξη ενός υψηλής παραγωγής παιχνίδιου Indiana Jones από το ταλαντούχο στούντιο της MachineGames. Το επερχόμενο λοιπόν αυτό παιχνίδι της Bethesda θα είναι είναι αποκλειστικό για κονσόλες Xbox και PC, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο επικεφαλής εκδόσεων Pete Hines κατά την ακρόαση της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου για την εξαγορά Activision Blizzard από την Blizzard την Πέμπτη. Το παιχνίδι αναμένεται επίσης να διατεθεί μέσω Xbox Game Pass, το οποίο παρεμπιμπτόντως ακριβαίνει.

Η Bethesda μας αποκάλυψε για την ανάπτυξη του παιχνιδιού το 2021, λίγους μήνες αφότου η Microsoft ανακοίνωσε την εξαγορά της ZeniMax Media (στην οποία βρίσκεται και η Bethesda) σε μια συμφωνία 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτή η συμφωνία οριστικοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2021. Η ομάδα ανάπτυξης MachineGames, υπεύθυνη για τα πιο πρόσφατα παιχνίδια Wolfenstein, αναπτύσσει το παιχνίδι με τη βοήθεια πάντα της Lucasfilm Games της Disney. Δεν δόθηκαν πληροφορίες για το χρόνο κυκλοφορίας ή την πλατφόρμα εκείνη τη στιγμή. Οι νέες λεπτομέρειες σχετικά με την αποκλειστικότητα του Indiana Jones στο Xbox (λογικά στο Xbox Series X) αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του Hines στο δικαστήριο του Σαν Φρανσίσκο.

Ο Hines αποκάλυψε ότι η αρχική συμφωνία της ZeniMax με τη Disney αφορούσε ένα multiplatform Indiana Jones. Μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της ZeniMax από τη Microsoft, η Disney είχε ερωτηματικά σχετικά με την αποκλειστικότητα του παιχνιδιού, παρά την υπογεγραμμένη συμφωνία, πρόσθεσε ο δικηγόρος της FTC. Το συμβόλαιο τροποποιήθηκε αργότερα για να γίνει το Indiana Jones αποκλειστικό στο Xbox, επιβεβαίωσε ο Hines.

Ο Hines πρόσθεσε ότι η Bethesda υπέγραψε τη σχετικλη συμφωνία με την Disney πριν από την εξαγορά της Microsoft. Είπε ότι η Bethesda ήταν ένας ανεξάρτητος εκδότης που «δεν είχε την πολυτέλεια να χάσει» ενώ «πολεμούσε ανταγωνιστές πολύ μεγαλύτερους». Επιβεβαίωσε ότι η Disney ήθελε κρατήσει την εμβέλεια κυκλοφορίας του τίτλου «όσο το δυνατόν μεγαλύτερη» και ότι η Bethesda θεώρησε ότι έπρεπε να καλύψει αυτή την ανάγκη.

Μετά την εξαγορά της Microsoft, αυτό άλλαξε. Ο Hines είπε ότι υπήρχαν αρκετοί διαφορετικοί λόγοι για αυτήν την αλλαγή, συμπεριλαμβανομένης της ιδέας για το πόσους παίκτες θα έφερνε στο Xbox Game Pass.

Η δημοτικότητα του franchise των ταινιών είναι αναμφισβήτητη αλλά τα βιντεοπαιχνίδια του Ιντιάνα Τζόουνς δεν υπήρξαν ποτέ ευρέως αποδοχής αλλά ούτε και ανάπτυξης, εκτός από τις κυκλοφορίες Lego, η τελευταία από τις οποίες κυκλοφόρησε το 2009. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και το Indiana Jones and the Staff of Kings σε Wii και PlayStation 2.