To PS4 Pro σε πολύ λίγες μέρες κυκλοφορεί και συγκεκριμένα στις 10 Νοεμβριου και ολοένα περισσότερες πληροφορίες ξεπροβάλλουν για το αναβαθμισμένο σύστημα της Sony. O Mark Cerny μιλώντας στο Ιαπωνικό site AVWatch τόνισε πως δεν θα χρειάζεται παραπάνω από 1% σε “εργατοώρες” για την διαμόρφωση ενός βιντεοπαιχνιδιού για το PS4 Pro. Επίσης, τόνισε πως όταν αυξάνεται η υπολογιστική ισχύ το μέγεθος του συστήματος δεν χρειάζεται να αυξάνεται και δραματικά. Το PS4 Pro είναι μόλις 19% μεγάλυτερο από το τωρινό μοντέλο. Μέσα σε όλα αυτά έκανε και μια δήλωση ως προς την ανάλυση 4K λέγοντας πως για να παραχθεί 4Κ native ανάλυση χρειάζονται τουλάχιστον 8 Teraflops υπολογιστικής δύναμης κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει στα πλαίσια μιας λογικής τιμής. Πάντως είπε πως θα οι χρήστες θα δουν διαφορά ανάμεσα στα δύο συστήματα δηλαδή ανάμεσα στο PS4 και στο PS4 Pro.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 







