League of Legends: Patch Notes 6.4

Μέσα σε λιγότερο από δύο ολόκληρους μήνες έρχεται το τέταρτο patch για το διάσημο παιχνίδι League of Legends, που αν μη τι άλλο μαρτυράει τα προβλήματα που έχει η Riot με την ισορροπία των χαρακτήρων. Κι επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, πάμε αμέσως να δούμε τι αλλάζει σε αυτό το patch.


Champions:

Ahri: Αλλαγή στην τρίτη της ικανότητα: Πλέον δε διακόπτει τις εφορμήσεις. Η έλξη θα εφαρμοστεί κανονικά, μόλις τελειώσει η κίνηση.

Ashe: Αλλαγή στην πρώτη της ικανότητα: Πλέον οι στοίβες συγκέντρωσης δε χάνονται μαζικά, αλλά μία προς μία μετά από 4 δευτερόλεπτα, ενώ η διάρκεια της ενεργής αυξήθηκε στα 5 δευτερόλεπτα από τα προηγούμενα 4

Caitlyn: Αλλαγή στην δεύτερή της ικανότητα η οποία πλέον προκαλεί την παθητική της να κάνει επιπλέον ζημιά στους παγιδευμένους στόχους ίση με 30/70/110/150/190 + 0,7 της Ζημιάς Επίθεσης και όχι πια 10/20/30/40/50%, ενώ παράλληλα η εμβέλεια πεδίου επιρροής των παγίδων είναι ορατή πλέον στην Caitlyn. Τέλος, μείωση του χρόνου επαναφόρτισης της τρίτης της ικανότητας σε 16/14,5/13/11,5/10 δευτερόλεπτα από 18/16/14/12/10.

Ezreal: Μοναδική αλλαγή η κατακόρυφη αύξηση του χρόνου επαναφόρτισης της Ultimate του σε 120 δευτερόλεπτα από 80.

Fiora: Αύξηση του χρόνου επαναφόρτισης της δεύτερης ικανότητάς της σε 24/22/20/18/16 δευτερόλεπτα από 19/18/17/16/15, αλλά μείωση του ίδιου χρόνου στην τρίτη της ικανότητα 13/11/9/7/5 δευτερόλεπτα από 15/13/11/9/7, που όμως μετράει μετά το δεύτερο χτύπημα.

Gangplank: Πλέον ο Gangplank κερδίζει 2/3/4/5/6 χρυσό με την πρώτη του ικανότητα αντί για 4/5/7/6/8. Η δεύτερή του σε όλα τα επίπεδα μπορεί να έχει αποθηκευμένα μέχρι 3 βαρέλια αντί για 2/3/4/5 (ποσό που ήταν εξαρτημένο από το επίπεδο της Ultimate του, γεγονός που δεν ισχύει πια), ενώ ο χρόνος αποθήκευσης γίνεται 18/16/14/12/10 δευτερόλεπτα από 18/17/16/15/14.

Illaoi: Κατά τη διάρκεια της κίνησης της Ultimate της, η Illaoi πλέον δεν επηρεάζεται από ικανότητες που αλλάζουν τη θέση της.

Jhin: Στον καινούριο της παρέας, οι αλλαγές είναι πάρα πολλές. Αρχικά, αλλάζουν κάποια βασικά στοιχεία, όπως η βασική ταχύτητα κίνησης που γίνεται 330 από 325, η βασική αναπλήρωση ζωής που γίνεται 6 από 5,5, ενώ η αύξηση της πανοπλίας του ανά επίπεδο γίνεται 0,55 από 0,5. Ας συνεχίσουμε λοιπόν με τις ικανότητές του. Όσον αφορά την παθητική του, μπορεί πλέον να προκαλεί critical hits με την τέταρτη σφαίρα του σε κτήρια, ζημιά όμως μειωμένη κατά 44%, η επιπλέον ταχύτητα επίθεσης που δίνει στο χαρακτήρα ζημιά επίθεσης θα μειώνεται από αντίστοιχες ικανότητες (η βασική ταχύτητα επίθεσης θα παραμένει σταθερή) και διορθώθηκε ένα σφάλμα που ακύρωνε το μπόνους εμβέλειας του Rapid Fire Cannon όταν ο Jhin γέμιζε το όπλο του. Στη συνέχεια ας κοιτάξουμε τη δεύτερη ικανότητά του, το σημάδι της οποίας δε θα χάνεται πλέον όσο διαρκεί ο χρόνος χρήσης της, ενώ θεωρείται πλέον ένας στόχος ενάντια σε ήρωες, όπως και η Ultimate του, της οποίας διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τους εχθρούς στην άκρη της οθόνης να μην κινούνται ομαλά κατά τη διάρκεια της. Τέλος, αλλαγές και στην τρίτη του ικανότητα, η οποία εφαρμόζει το σημάδι της δεύτερής του σε όλους τους ήρωες που επιβραδύνονται ή δέχονται ζημιά από την ικανότητα και όχι μόνο σε αυτούς που βρίσκονται κοντά όταν ενεργοποιείται.

Katarina: Η αναλογία έκρηξης της πρώτης της ικανότητας προκαλεί πλέον επιπλέον ζημιά ίση με 0.2 της ισχύος ικανότητάς της σε σχέση με το προηγούμενο 0.15 και η ζημιά δε μειώνεται από στόχο σε στόχο.

Kog’Maw: Η βασική του ταχύτητα επίθεσης μειώνεται σε 0.625 από 0.665.

Lucian: Μειώνεται η εμβέλεια της Ultimate του σε 1200 από 1400.

Malphite: Η βασική αναπλήρωση ζωής του γίνεται 7 από 8,374 και η ζημιά της τρίτης του μειώνεται σε 60/95/130/165/200 από 60/100/140/180/220.

Rumble: Η τρίτη του ικανότητα πλέον διαθέτει σύστημα πυρομαχικών (έως 2 φορτίσεις), 1 φόρτιση κάθε 5 δευτερόλεπτα, με το κόστος είναι 10 μονάδες θερμότητας ανά φόρτιση. Επίσης, αν ο Rumble έχει υπερθερμανθεί, μπορεί να χρησιμοποιήσει την ικανότητα αυτή αν έχει τουλάχιστον μία φόρτιση ακόμα και σε κατάσταση Silence, αλλά η διάρκεια επιβράδυνσης μειώνεται σε 2 δευτερόλεπτα από 3.

Ryze: Η ζημιά της πρώτης ικανότητάς του αυξάνεται σε 60/95/130/165/200 από 60/85/110/135/160.

Shen: Πλέον η τρίτη του ικανότητα επηρεάζει και τέρατα, όπως το Rift Scuttler. 

Sivir: Αν η κύρια επίθεση της δεύτερης ικανότητάς της προκαλέσει critical hit, τότε και τα υπόλοιπα χτυπήματα θα προκαλέσουν critical hit.

Tahm Kench: Το πλάτος της πρώτης του ικανότητας μειώνεται σε 70 από 90 ενώ μόλις ενεργοποιεί την Ultimate του, υπάρχει μία καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου σε αντίθεση με την προηγούμενη κατάσταση του χαρακτήρα, όπου δηλαδή δεν υπήρχε καμία καθυστέρηση. Τέλος, όταν ο Tahm βουτάει στη δίνη του, οι σύμμαχοι μπορούν και τότε να κλικάρουν πάνω του για να τον ακολουθήσουν στο ταξίδι.

Udyr: Μειώνεται η ασπίδα της δεύτερης ικανότητας σε 60/95/130/165/200 από 60/100/140/180/220 και η ζημιά κατά το χτύπημα της τέταρτης ικανότητάς του σε 40/75/110/145/180 από 40/80/120/160/200.

Victor: Μειώνεται η ζημιά της τρίτης ικανότητάς του σε 70/110/150/190/230 από 70/115/160/205/250.

Xin Zhao: Η αναλογία θεραπείας στη δεύτερή του ικανότητα μειώνεται σε 0,4 της ισχύος ικανότητας από 0,7, ενώ στην ίδια ικανότητα η επιπλέον ταχύτητα επίθεσης μειώνεται σε 40/45/50/55/60% από 40/50/60/70/80%.


Items:

Boots of Swiftness: Μείωση ταχύτητας κίνησης σε 60 από 65.

Mercury’s Treads: Αύξηση του ποσοστού εμμονής (tenacity) σε 30% από 20%.

Manamune: Τώρα προσθέτει 1 μάνα κάθε 8 δευτερόλεπτα.

Muramana: Οι ικανότητες ή οι βασικές επιθέσεις σε ήρωες καταναλώνουν το 3% του Μάνα που έχετε και προκαλούν μπόνους Σωματική Ζημιά ίση με το διπλάσιο του Μάνα που καταναλώθηκε. Αυτή η επίδραση ενεργοποιείται μόνο αν έχει ο χαρακτήρας περισσότερο από το 20% του μέγιστου Μάνα. Η αλλαγή είναι ότι δεν υπάρχει πλέον επιλογή on και off.

Enchantment: Runic Echoes: Η επιπλέον ταχύτητα κίνησης μειώνεται σε 7% από 10%.

Iceborn Gauntlet: Η επιβράδυνση δεν παραμένει στον χαρακτήρα μόλις αυτός βγει από την περιοχή επιρροής του πάγου, το μέγεθος της οποίας αυξάνεται στο 0,55 της επιπλέον πανοπλίας έναντι του προηγούμενου 0,45, ενώ το βασικό μέγεθος μειώνεται σε 180 από 190.

Sterak’s Gage: Η ζωή που δίνει το αντικείμενο μειώνεται σε 400 από 500, τα προαπαιτούμενα αντικείμενα δεν είναι πλέον τα Jaurim’s Fist + Ruby Crystal + 1150 χρυσό, αλλά Jaurim’s Fist + Long Sword + 1150 χρυσό, ενώ το συνολικό κόστος παραμένει ως έχει.

Σαν κλείσιμο της κατηγορίας των αντικειμένων, δε θα μπορούσε να παραλειφθεί ο διαχωρισμός των Titanic Hydra και Ravenous Hydra. Η εναλλαγή μεταξύ των δύο απενεργοποιείται και αποτελούν πλέον δύο ξεχωριστά αντικείμενα.


Masteries:

Warlord’s Bloodlust: Οι επιθέσεις σε ήρωες αποκτούν ολοένα περισσότερη Αρπαγή Ζωής βάσει της Ζωής σας που λείπει (έως 20%). Η επίδραση μειώνεται στο μισό ενάντια σε υπηρέτες.

NEW: Expose Weakness: Όταν προκαλείτε ζημιά σε αντίπαλους ήρωες, αυξάνεται κατά 3% και η ζημιά που δέχονται από τους συμμάχους σας.

Πείτε μας με ένα σχόλιο τη γνώμη σας και το αν συμφωνείτε με τις αλλαγές που εφαρμόζει κάθε τόσο η Riot.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!